#1
spuiten is wel gezonder, mits schone speed en spuiten.. geen neus en maag schade..
nutsss zei:OK dan! Als ik al twijfels had over stoppen dan zijn die nu dus weggenomen!
Jij moet ook radicaal stoppen, niet minderen, stoppen! Meld je maar ziek. En net zolang totdat je je weer een beetje normaal voelt. Gezond eten, sporten alles om je lichaam weer te laten herstellen.
En dan hopen dat je niet snel weer terugvalt.
berbe zei:dat is juist het probleem ik kan niet op eige houtje stoppen dat weet ik
en ik wil eig ook niet stoppen
ik wil gewoon dat er een einde komt aan die kut kop van me na zo weinig gebruike zelfs al
alsk zou stoppe zou het alleen met hulp lukken
en dat wil zegge dat me ouders het te wete komen dan en dat wil ik absoluut niet
zoals ik al zei hebbe ze me al vaker gevraagt gebruik je iets
en toen heb ik altyd kij hard ligge ontkennen
dus nu zou het dan heel hard aan komen voor hun
ik weet drugs is alleen je eige schuld maar hier thuis kan je gewoon niet nuchter leven klinkt mss raar maar op pep kan ik me inhoude dan vlieg ik alleen maar uit met woorden als ik nuchter hier langer als een week moet zitten sla ik me vader het hoofd in
mathijs zei:Speed snuiven is niet echt beter voor je lichaam. Het is alleen beter voor je neus. Dat spul brandt niet voor niets.
En tsja..het is moielijk om je te helpen. Is het misschien een idee om een week of 2 naar het buitenland te gaan, waar je geen pep kan fixen en na die 2 weken je ergens anders op te storten. Je nieuwe baan bijvoorbeeld...
MetaalKonijn zei:berbe zei:dat is juist het probleem ik kan niet op eige houtje stoppen dat weet ik
en ik wil eig ook niet stoppen
ik wil gewoon dat er een einde komt aan die kut kop van me na zo weinig gebruike zelfs al
alsk zou stoppe zou het alleen met hulp lukken
en dat wil zegge dat me ouders het te wete komen dan en dat wil ik absoluut niet
zoals ik al zei hebbe ze me al vaker gevraagt gebruik je iets
en toen heb ik altyd kij hard ligge ontkennen
dus nu zou het dan heel hard aan komen voor hun
ik weet drugs is alleen je eige schuld maar hier thuis kan je gewoon niet nuchter leven klinkt mss raar maar op pep kan ik me inhoude dan vlieg ik alleen maar uit met woorden als ik nuchter hier langer als een week moet zitten sla ik me vader het hoofd in
Kan wel zijn dat je 'm dan helemaal flipt, maar zou je niet denken dat 't júist door de pep komt dat je zo uit de bocht vliegt? Als ik jou was zou ik meteen stoppen, net zoals Nutsss al zegt. Je helpt jezelf snoeihard de vernieling in. Als jij jezelf wijsmaakt dat je geen verslaving hebt, ben je zeer naif bezig.
Saivy zei:nutsss zei:OK dan! Als ik al twijfels had over stoppen dan zijn die nu dus weggenomen!
Jij moet ook radicaal stoppen, niet minderen, stoppen! Meld je maar ziek. En net zolang totdat je je weer een beetje normaal voelt. Gezond eten, sporten alles om je lichaam weer te laten herstellen.
En dan hopen dat je niet snel weer terugvalt.
Zoveel wijze raad, alleen kun je het zelf niet waarmaken.
Geloof me,aub,spuit NOOIT geen speed of coke of het maak niet uit wat.het maak niet je neus kapot,da's waar,maar zeer zeker je verstand en lichaam.veel meer dan met snuiven.een vriend van mij is net opgenomen in het ziekenhuis.echt kompleet geschift,paranoia,knettergek,noem maar op.ik heb hier al over geschreven in een ander topic,en dit alleen van het spuiten.speed,niks anders,ja een jointje.mathijs zei:Ja sorry...rustig maar.
Ik maakte een foutje...bedoelde dat het slecht is voor je neus om te snuiven. Met spuiten maakt het niets kapot.
RottendNeusbeentje zei:Berbe et word nu echt wel tijd om te stoppe![]()
Of zeker te minderen!!
Ik wil u nie verlieze als kameraad, en zeker nie aan snelle!!![]()
Greetzz, you know who i am,,
Your Bussniffbuddy![]()
idd ik ken er zo 2zommes zei:Berbe, ik zou ten eerste aanvaarden dat je een keiharde verslaafde bent, want met dat feit ontkennen kom je helemaal nergens.
Proberen je ouders je niet te helpen? Misschien kan je aan hun vragen of ze je willen helpen met afkicken?
Het klinkt eerlijk gezegd allemaal vrij hopeloos. Als je zo doorgaat is de kans heel erg groot dat je psychotisch wordt en daar kom je je leven niet meer van af. Als je het nog niet allang bent.
zommes zei:Proberen je ouders je niet te helpen? Misschien kan je aan hun vragen of ze je willen helpen met afkicken?
zommes zei:Berbe, ik zou ten eerste aanvaarden dat je een keiharde verslaafde bent, want met dat feit ontkennen kom je helemaal nergens.
Proberen je ouders je niet te helpen? Misschien kan je aan hun vragen of ze je willen helpen met afkicken?
Het klinkt eerlijk gezegd allemaal vrij hopeloos. Als je zo doorgaat is de kans heel erg groot dat je psychotisch wordt en daar kom je je leven niet meer van af. Als je het nog niet allang bent.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."