Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsverslaafd:(:( serieus reacties enkel en lees helemaal a u b

verslaafd:(:( serieus reacties enkel en lees helemaal a u b

98 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#1
spuiten is wel gezonder, mits schone speed en spuiten.. geen neus en maag schade..
b
berbe

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
srr maar ik vroeg dus reacties waar ik iets aan heb info tips raad
....... :cry:
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#3
OK dan! Als ik al twijfels had over stoppen dan zijn die nu dus weggenomen!

Jij moet ook radicaal stoppen, niet minderen, stoppen! Meld je maar ziek. En net zolang totdat je je weer een beetje normaal voelt. Gezond eten, sporten alles om je lichaam weer te laten herstellen.

En dan hopen dat je niet snel weer terugvalt.
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#4
dat is juist het probleem ik kan niet op eige houtje stoppen dat weet ik
en ik wil eig ook niet stoppen
ik wil gewoon dat er een einde komt aan die kut kop van me na zo weinig gebruike zelfs al

alsk zou stoppe zou het alleen met hulp lukken
en dat wil zegge dat me ouders het te wete komen dan en dat wil ik absoluut niet
zoals ik al zei hebbe ze me al vaker gevraagt gebruik je iets
en toen heb ik altyd kij hard ligge ontkennen
dus nu zou het dan heel hard aan komen voor hun
ik weet drugs is alleen je eige schuld maar hier thuis kan je gewoon niet nuchter leven klinkt mss raar maar op pep kan ik me inhoude dan vlieg ik alleen maar uit met woorden als ik nuchter hier langer als een week moet zitten sla ik me vader het hoofd in
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Speed snuiven is niet echt beter voor je lichaam. Het is alleen beter voor je neus. Dat spul brandt niet voor niets.
En tsja..het is moielijk om je te helpen. Is het misschien een idee om een week of 2 naar het buitenland te gaan, waar je geen pep kan fixen en na die 2 weken je ergens anders op te storten. Je nieuwe baan bijvoorbeeld...
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#6
nutsss zei:
OK dan! Als ik al twijfels had over stoppen dan zijn die nu dus weggenomen!

Jij moet ook radicaal stoppen, niet minderen, stoppen! Meld je maar ziek. En net zolang totdat je je weer een beetje normaal voelt. Gezond eten, sporten alles om je lichaam weer te laten herstellen.

En dan hopen dat je niet snel weer terugvalt.
Klik om te vergroten...

Zoveel wijze raad, alleen kun je het zelf niet waarmaken.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
berbe zei:
dat is juist het probleem ik kan niet op eige houtje stoppen dat weet ik
en ik wil eig ook niet stoppen
ik wil gewoon dat er een einde komt aan die kut kop van me na zo weinig gebruike zelfs al

alsk zou stoppe zou het alleen met hulp lukken
en dat wil zegge dat me ouders het te wete komen dan en dat wil ik absoluut niet
zoals ik al zei hebbe ze me al vaker gevraagt gebruik je iets
en toen heb ik altyd kij hard ligge ontkennen
dus nu zou het dan heel hard aan komen voor hun
ik weet drugs is alleen je eige schuld maar hier thuis kan je gewoon niet nuchter leven klinkt mss raar maar op pep kan ik me inhoude dan vlieg ik alleen maar uit met woorden als ik nuchter hier langer als een week moet zitten sla ik me vader het hoofd in
Klik om te vergroten...

Kan wel zijn dat je 'm dan helemaal flipt, maar zou je niet denken dat 't júist door de pep komt dat je zo uit de bocht vliegt? Als ik jou was zou ik meteen stoppen, net zoals Nutsss al zegt. Je helpt jezelf snoeihard de vernieling in. Als jij jezelf wijsmaakt dat je geen verslaving hebt, ben je zeer naif bezig.
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#8
mathijs zei:
Speed snuiven is niet echt beter voor je lichaam. Het is alleen beter voor je neus. Dat spul brandt niet voor niets.
En tsja..het is moielijk om je te helpen. Is het misschien een idee om een week of 2 naar het buitenland te gaan, waar je geen pep kan fixen en na die 2 weken je ergens anders op te storten. Je nieuwe baan bijvoorbeeld...
Klik om te vergroten...

lees eens wat jij nu zegt
:confused:peed snuiven is niet echt beter voor je lichaam het is alleen beter voor de neus
:confused:
tis juist het snatse war je neus zo tering kapot van gaat
je bedoeldee mss spuiten
en ja geen enkel gebruik is goed natuurlijk
speed vreet in zit in je bloed bloed komt overal
dus
......
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja sorry...rustig maar.
Ik maakte een foutje...bedoelde dat het slecht is voor je neus om te snuiven. Met spuiten maakt het niets kapot.
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#10
MetaalKonijn zei:
berbe zei:
dat is juist het probleem ik kan niet op eige houtje stoppen dat weet ik
en ik wil eig ook niet stoppen
ik wil gewoon dat er een einde komt aan die kut kop van me na zo weinig gebruike zelfs al

alsk zou stoppe zou het alleen met hulp lukken
en dat wil zegge dat me ouders het te wete komen dan en dat wil ik absoluut niet
zoals ik al zei hebbe ze me al vaker gevraagt gebruik je iets
en toen heb ik altyd kij hard ligge ontkennen
dus nu zou het dan heel hard aan komen voor hun
ik weet drugs is alleen je eige schuld maar hier thuis kan je gewoon niet nuchter leven klinkt mss raar maar op pep kan ik me inhoude dan vlieg ik alleen maar uit met woorden als ik nuchter hier langer als een week moet zitten sla ik me vader het hoofd in
Klik om te vergroten...

Kan wel zijn dat je 'm dan helemaal flipt, maar zou je niet denken dat 't júist door de pep komt dat je zo uit de bocht vliegt? Als ik jou was zou ik meteen stoppen, net zoals Nutsss al zegt. Je helpt jezelf snoeihard de vernieling in. Als jij jezelf wijsmaakt dat je geen verslaving hebt, ben je zeer naif bezig.
Klik om te vergroten...

nee want nuchter ben ik zo gefrustreerd door hun dak fox word
en op pep hebk iets van is lekker uitschijte en laat ze maar zage ik voel me lekker nu dat pakke ze me niet af
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#11
Saivy zei:
nutsss zei:
OK dan! Als ik al twijfels had over stoppen dan zijn die nu dus weggenomen!

Jij moet ook radicaal stoppen, niet minderen, stoppen! Meld je maar ziek. En net zolang totdat je je weer een beetje normaal voelt. Gezond eten, sporten alles om je lichaam weer te laten herstellen.

En dan hopen dat je niet snel weer terugvalt.
Klik om te vergroten...

Zoveel wijze raad, alleen kun je het zelf niet waarmaken.
Klik om te vergroten...

tuurlijk wel. Ben vandaag gestopt. Gelukkig nog niet zo ver heen als de topic-starter.
R
RottendNeusbeentjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Berbe et word nu echt wel tijd om te stoppe :openmouth:
Of zeker te minderen!!
Ik wil u nie verlieze als kameraad, en zeker nie aan snelle!! :cry:

Greetzz, you know who i am,,
Your Bussniffbuddy :wink:
c
candyLid
01-01-2024, 00:00
#13
mathijs zei:
Ja sorry...rustig maar.
Ik maakte een foutje...bedoelde dat het slecht is voor je neus om te snuiven. Met spuiten maakt het niets kapot.
Klik om te vergroten...
Geloof me,aub,spuit NOOIT geen speed of coke of het maak niet uit wat.het maak niet je neus kapot,da's waar,maar zeer zeker je verstand en lichaam.veel meer dan met snuiven.een vriend van mij is net opgenomen in het ziekenhuis.echt kompleet geschift,paranoia,knettergek,noem maar op.ik heb hier al over geschreven in een ander topic,en dit alleen van het spuiten.speed,niks anders,ja een jointje.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
RottendNeusbeentje zei:
Berbe et word nu echt wel tijd om te stoppe :openmouth:
Of zeker te minderen!!
Ik wil u nie verlieze als kameraad, en zeker nie aan snelle!! :cry:

Greetzz, you know who i am,,
Your Bussniffbuddy :wink:
Klik om te vergroten...

Dat zegt iemand met zo'n naam? :wink:
Is samen stoppen geen optie?
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#15
Berbe, ik zou ten eerste aanvaarden dat je een keiharde verslaafde bent, want met dat feit ontkennen kom je helemaal nergens.

Proberen je ouders je niet te helpen? Misschien kan je aan hun vragen of ze je willen helpen met afkicken?

Het klinkt eerlijk gezegd allemaal vrij hopeloos. Als je zo doorgaat is de kans heel erg groot dat je psychotisch wordt en daar kom je je leven niet meer van af. Als je het nog niet allang bent.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#16
zommes zei:
Berbe, ik zou ten eerste aanvaarden dat je een keiharde verslaafde bent, want met dat feit ontkennen kom je helemaal nergens.

Proberen je ouders je niet te helpen? Misschien kan je aan hun vragen of ze je willen helpen met afkicken?

Het klinkt eerlijk gezegd allemaal vrij hopeloos. Als je zo doorgaat is de kans heel erg groot dat je psychotisch wordt en daar kom je je leven niet meer van af. Als je het nog niet allang bent.
Klik om te vergroten...
idd ik ken er zo 2
1ne is nu ondertussen 27 en heeft al in verschillende instellingen gezeten.
hij is altijd wel ne zot geweest maar nu is het niet meer normaal.
in een weekend als die 2gram heeft, en het gaat ECHT niet anders, dan komt hij er wel mee toe.
maar heeft die 5 of 8 of 10 of zelfs 15 gram da is zowiezo zonder twijfel op.
het ergste da ik die ooit gezien heb was 2 jaar geleden op pukkelpop.
van woensdagavond tot zaterdagmiddag 27 gram.
wij wonen vlak bij da festival en heeft die nog 10 gram bijbesteld en da was snachts ook op.
moet wel erbij zeggen hij verspilt ook wel veel met te smodderen enzo.
ma dan nog :P
die had dan de zaterdag daar ook nog eens bovenop ik weet niet hoeveel lexotans opgefreet. (weet het getal nie maar het waren er veel)
hoe die er toen uitzag da vergeet ik nooit meer van mijn leven.
da was echt voor schrik van te krijgen.
die is in behandeling bij psychiater enzo, en die is schizofreen.
en begint da feller en feller te krijgen.
die krijgt er wel ik weet nie hoe veel medicatie voor, ma met hoeveel drugs da die gebruikt helpt da nie echt.
dat is echt een goeie en eig wel een slimme want die weet echt veel over van allerlij soorten dingen.
ma die zijn kortetermijngeheugen da bolt dus echt van gene zak meer.
die springt echt van het een verhaal op het ander en als die genoeg gepakt heeft dan zwijgt die geen sec meer.
wat na een tijd wel frustrerend kan worden voor ons

en dan de 2de
die is 21 jaar en gebruikt nu ondertussen een goei 2 jaar drugs ong.
hij heeft veel problemen bij zijn thuis met zijn ouders.
zijn alle 2 alcoholverslaafd. (wel geschijden)
en hij pakt normaal gezien alleen maar speed.
en is er serieus aan het onderdoorgaan.
ik ben verslaafd da weet ik van mijn eigen, hoewel ik het niet iedere dag pak.
ben meer weekendverslaafd.
hij pakt echt iedere dag en gelooft zijn eigen nog altijd da hij kan stoppen wanneer hij maar wilt.
begrijp da echt nie.
slapen da doet die echt bijna nie, als die 20 uur haalt mag hem blij zijn.
eten da doet hij ook niet al te veel, gewoon als het echt moet .
een bijna niks anders als cheeseburgers.
die jonge begint zo achterdochtig, paranoia, die hoort en ziet ook vanal wa er nie is, echt nie gewoon hoe die aan het veranderen is.
da was echt een perfect normale kerel tot speed in zijn leven kwam.
luisteren naar ons doet die toch nie wanneer we zeggen da die echt nie goed bezig is.
binnenkort kunnen ze die gegarendeerd ook nog ergens vast steken.

jij bent dus ook VERSLAAFD zonder twijfel.
enige raad is stoppen.
niet gewoon minderen want da duurt toch nooit nie lang.
het is tuurlijk makkelijker gezegd als gedaan maar als je binnenkort ook bij de psychiater wilt zitten moet je zeker doordoen.
mijn gebruik valt nog goed mee en functioneer goed genoeg zonder.
alleen het weekend jah das een ander zaak.
ma denk toch maar eens tegoei na met wa je bezig bent. (moet ik ook mss eens doen :wink: )
c
candyLid
01-01-2024, 00:00
#17
nummer twee kun je perfect vergelijken met mijn vriend,alleen, was hij dus juist iets verder.en daar waarshuwen ze je nu net voor.echt,beter stoppen,laat het niet zover komen.
n
nexusLid
01-01-2024, 00:00
#18
zommes zei:
Proberen je ouders je niet te helpen? Misschien kan je aan hun vragen of ze je willen helpen met afkicken?
Klik om te vergroten...

lijkt me een goed idee als ze een beetje redelijk zijn en je niet buitenschoppen.

Zoek anders professionele hulp. In België heb je zoiets als het CAD. Klinkt mij dat je zoiets wel kan gebruiken.

Spuiten is trouwens een heel slecht idee; niet alle speed is geschikt om te spuiten. Voor hetzelfde geld val je terplekke dood als het met iets verkeerd versneden is. In het beste geval is het nog verslavender en ik denk dat dat in jou geval al reden genoeg is om het niet te proberen.
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#19
zommes zei:
Berbe, ik zou ten eerste aanvaarden dat je een keiharde verslaafde bent, want met dat feit ontkennen kom je helemaal nergens.

Proberen je ouders je niet te helpen? Misschien kan je aan hun vragen of ze je willen helpen met afkicken?

Het klinkt eerlijk gezegd allemaal vrij hopeloos. Als je zo doorgaat is de kans heel erg groot dat je psychotisch wordt en daar kom je je leven niet meer van af. Als je het nog niet allang bent.
Klik om te vergroten...

niet slecht bedoeld ofzo eh maar:
BEN JIJ OP JE KOP GEVALLEN????
X
XpRnzLid
01-01-2024, 00:00
#20
10 Gram op een avond.. dat je nog leeft zeg!
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."