Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"vrijdag salvia 30, en zaterdag speed, witte mitsu, wiet, bier op 'Wish Outdoor'."
"eerst poppers en dan poepers!!hahaa wel grappig spul opzich en niks gemerkt van spier ontspanningen:P + = + = een keer eerst flink gezopen en daarna pas gan snoepen.. slecht plan mensen.. slecht plan!!"
"Speed is wel zeker min lievelings drugs. na een tijd ongecontrolleerd gebruikt te hebben ben ik weer alleen in het weekend verder gegaan, (niet eens elk weekend). nu is het probleem bij mij dat het wel te doen is om niet te gebruiken, maar als ik gepland heb om speed te gaan halen en dat lukt niet, dan word ik wel helemaal leip. dan kan ik ook niet de plannen weizigen en gewoon een biertje gaan drinken ofzo. mss meer gewoon mijn karakter dan verslaving.. iemand het zelfde probleem??"
"Ik weet eigenlijk niet of ik speed nou lekker vind of smerig..laten we het er op houden dat ik het chill vind als ik een smerige rotkop trek na het snuiven..net als bij citroen sap ofzo!"
"IK heb een keer dex amfetamine van iemand gekregen om te testen. ik had toen al zo'n 3 maanden niet meer gesnoven. we hadden maar zo'n 3/4 gram en we waren met zn tweeen. we gingen daarna naar een HC party dus het moest snel op. toen ik het weg snoof sprong in een gat in de lucht van energie..zeker een vette ervaring want ik heb de hele avond niks meer bij hoeven pakken, behalve een beetje keta die eigenlijk best wel slecht was.."
"ik kijk wel uit naar LSD.. dat is het eerst volgende wat ik ga doen. alleen volgens mij is het aanbod bij mij in de buurt wel heel klein, meer mensen last van?.."
"als ik veel heb. dan gebruik ik veel.. en omdat het met coke altijd moeilijk is om genoegen te nemen met minder koop ik wel lekker een grammma.. of gewoon speed..nog veel beter"
"ik heb gisteren ook truffels gegeten.. het waren in tilburg de zwaarste die je kon krijgen. toen het inwerkte heb ik zitten tekenen tot dat het te donker was. daarna zijn we salvia 30x extract gaan roken en bier drinken. en blowen natuurlijk..lekkuur"
"dex is gewoon leip. wat is eigenlijk het grote verschil tussen speed en dex?"
"ik ben wel benieuwd wat mensen allemaal door elkaar gebruiken, natuurlijk coke en alcohol..(het liefst bier) ik vind XTC en alcohol ook geweldig alleen dan van allebij niet heel veel. pep en keta vind ik minder, ik vind dat de keta dan niet goed werkt. pep + bier/ wiet/ pillen / er zijn er nog veel meer dus kom maar op. houd het wel realistisch! dus kom niet met hero, lsd en wat DXM ofzo"