Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPep geur...

Pep geur...

71 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je moet 't uitkoken met red bull, word 't lekker zoet van.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ken bijna geen 1 drug waar een lekkere geur en/of smaak aan zit. Even door de "zure appel" heen bijten dus. Drugs zijn niet voor kinderen gemaakt, dus er zitten ook geen snoepgeurtjes en smaakjes aan...
w
wausskeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hallooow mensse :grin:

Ik heb een vraagje over de geur en de smaak
van die vieze pep.
Ik koop mijn speed altijd nat, maar die geur is echt
héél sterk! Nu is het probleem, ik kan niet zo goed
tegen die geur want ik word er al misselijk van als ik
eraan ruik. Een bommetje is wel een oplossing maar
ik vind snuiven eigelijk toch relaxter :wink: !
Mijn vraag is of je de geur van de pep af kan krijgen
door het bijvoorbeeld te laten drogen en wat langer laten
liggen zodat misschien de geur er uit kan gaan? Als ik gesnoven
heb en er komt wel eens wat in me keel vind ik het ook vreselijk!
Kun je misschien er iets aan toevoege dat die smaak ook niet meer
zo smerig is? Nou ik hoop het wel haha :grin: !

Bedankt voor de reactie's alvast Gr's Wausske :wave:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#4
jankert ...

het brandt zeker ook te veel ??

huilert ...

weet je wat ?

neem jij lekker een pepermuntje ...
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
lysergine25 zei:
jankert ...
Klik om te vergroten...
Inderdaad zeg, als je zou zeuren dat het brandt is nog tot daar aantoe, maar dat het stinkt? Dude.. Je moet het sowieso laten drogen, anders krijg je het toch niet lekker gesnoven? Tijdens het snuiven houd ik tegenwoordig een dropje in mn mond, dat werkt wel een beetje tegen de smaak van de drip, maar je blijft het wel merken natuurlijk. Leer het waarderen, dan is het minder erg (:
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hehe, die geur wen je wel aan. Na een tijdje zul je 't lekker vinden.
Als je speed erg vind moet je nog dmt roken, dan stinkt naar verbrande autobanden.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik ben de smaak van die chemische drap in mijn strot bijna gaan waarderen...
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik vind paddo's en ghb toch nog wel een stuk viezer dan speed.
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Debris zei:
Hehe, die geur wen je wel aan. Na een tijdje zul je 't lekker vinden.
Klik om te vergroten...

Jij misschien wel, maar ik kan er echt niet aan wennen..elke keer weer snoepjes eten, fris drinken, en toch nog kokhalzen :kots: Maar goed, dat hoort erbij voor sommigen :grin:
k
kok0Lid
01-01-2024, 00:00
#10
speed wat niet stinkt werkt naar mijn mening niet goed genoeg!
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#11
kok0 zei:
speed wat niet stinkt werkt naar mijn mening niet goed genoeg!
Klik om te vergroten...

Naar mijn mening heb jij niet zoveel verstand van speed.
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Immo zei:
kok0 zei:
speed wat niet stinkt werkt naar mijn mening niet goed genoeg!
Klik om te vergroten...

Naar mijn mening heb jij niet zoveel verstand van speed.
Klik om te vergroten...

+1
w
waveLid
01-01-2024, 00:00
#13
Je moet het ook laten drogen, nat ruikt het sowieso raar en kun je het beter ook niet snuiven tenzij je graag van die klodders in je neus hebt ipv fijn poeder.

Verder vind ik het het altijd een beetje naar stof ruiken.
0
0penmindeDLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dat is speed dude, het doet nou eenmaal pijn in je snufferd als je het snuift :wink:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#15
wausske zei:
Hallooow mensse :grin:

Ik heb een vraagje over de geur en de smaak
van die vieze pep.
Ik koop mijn speed altijd nat, maar die geur is echt
héél sterk! Nu is het probleem, ik kan niet zo goed
tegen die geur want ik word er al misselijk van als ik
eraan ruik. Een bommetje is wel een oplossing maar
ik vind snuiven eigelijk toch relaxter :wink: !
Mijn vraag is of je de geur van de pep af kan krijgen
door het bijvoorbeeld te laten drogen en wat langer laten
liggen zodat misschien de geur er uit kan gaan? Als ik gesnoven
heb en er komt wel eens wat in me keel vind ik het ook vreselijk!
Kun je misschien er iets aan toevoege dat die smaak ook niet meer
zo smerig is? Nou ik hoop het wel haha :grin: !

Bedankt voor de reactie's alvast Gr's Wausske :wave:
Klik om te vergroten...

Afgelopen weekend stond ik met een meiske in antwerpen op een toilet speed te snuiven en toen moest ze kotsen van de geur. Was jij dat ? :grin:
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#16
Spuiten, dan ruik je het niet meer.
A
AutsiderLid
01-01-2024, 00:00
#17
Als het nog nat is of een beetje nat dan brand de vinylaceton ook wel erg, als je dat niet eerst laat verdampen tja dan doet het pijn. Natte pep snuiven of slikken is toch al ongezond, meer dan droge.
w
wausskeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Jah sorry voor de mense die het een raar topic vinden,
maar sommige pep diej ruikt egt te sterk en ga ik van kokhalse...
Ik dacht dat er misschien een manier was om die geur er uit te krijge :wink:
Maar zo te zien moet ik er maar mee leren leven haha.
Toch bedankt voor de reactie's Laters :wave:
f
fatsoen1Lid
01-01-2024, 00:00
#19
mijn pep is zo slap dat het amper stinkt en niet smerig weg snuift.
j
joshua23Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Speed ruikt heerlijk :hearteyes: ! Het is alleen ietwat heftig chemisch om te proeven. Als je een niet al te volle neus hebt en geen dikke lijnen legt kun je het meestal gelijk doorslikken zonder dat het in je mond komt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."