Ik ken bijna geen 1 drug waar een lekkere geur en/of smaak aan zit. Even door de "zure appel" heen bijten dus. Drugs zijn niet voor kinderen gemaakt, dus er zitten ook geen snoepgeurtjes en smaakjes aan...

Inderdaad zeg, als je zou zeuren dat het brandt is nog tot daar aantoe, maar dat het stinkt? Dude.. Je moet het sowieso laten drogen, anders krijg je het toch niet lekker gesnoven? Tijdens het snuiven houd ik tegenwoordig een dropje in mn mond, dat werkt wel een beetje tegen de smaak van de drip, maar je blijft het wel merken natuurlijk. Leer het waarderen, dan is het minder erg (:lysergine25 zei:jankert ...
Stighar zei:Ik vind het heeeeerlijk ruiken. Als ik pep ruik, dan moet ik gelijk al schijten.
Sterker nog, als ik al wéét dat ik pep ga gebruiken, maar het nog niet geroken heb, dan moet ik ook al schijten.
De geur, het brandende gevoel in je neus, snel wat drinken of en dropje of een snoepje pakken als het in je keel komt en naderhand de harde stukjes in je neus. Dat zijn de heerlijke bijkomstigheden van pepgebruik![]()

Amfetamine maakt speed speedtipsyflipsy zei:dat maakt speed speed
Welke pep crisis?tipsyflipsy zei:ja de pep crisis is over er is supergoeie pep in omloop !!!!!!
Je vind jezelf heel wat hé?tipsyflipsy zei:pep moet stinken!
ruikt het niet
hoef ik het niet
dat maakt speed speed
ja toch
ik heb nu pep als je 10meter achter me loopt kun je het ruiken hahaahhhah
een kenner weet het
En anders omt het door de "'Old spice"wat ik op heb hhahahaha
ja de pep crisis is over er is supergoeie pep in omloop !!!!!!
![]()
![]()
![]()
Debris zei:Hehe, die geur wen je wel aan. Na een tijdje zul je 't lekker vinden.
Maar goed, dat hoort erbij voor sommigen kok0 zei:speed wat niet stinkt werkt naar mijn mening niet goed genoeg!
Immo zei:kok0 zei:speed wat niet stinkt werkt naar mijn mening niet goed genoeg!
Naar mijn mening heb jij niet zoveel verstand van speed.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."