#1
Je moet 't uitkoken met red bull, word 't lekker zoet van.

Inderdaad zeg, als je zou zeuren dat het brandt is nog tot daar aantoe, maar dat het stinkt? Dude.. Je moet het sowieso laten drogen, anders krijg je het toch niet lekker gesnoven? Tijdens het snuiven houd ik tegenwoordig een dropje in mn mond, dat werkt wel een beetje tegen de smaak van de drip, maar je blijft het wel merken natuurlijk. Leer het waarderen, dan is het minder erg (:lysergine25 zei:jankert ...
Debris zei:Hehe, die geur wen je wel aan. Na een tijdje zul je 't lekker vinden.
Maar goed, dat hoort erbij voor sommigen kok0 zei:speed wat niet stinkt werkt naar mijn mening niet goed genoeg!
Immo zei:kok0 zei:speed wat niet stinkt werkt naar mijn mening niet goed genoeg!
Naar mijn mening heb jij niet zoveel verstand van speed.
wausske zei:Hallooow mensse![]()
Ik heb een vraagje over de geur en de smaak
van die vieze pep.
Ik koop mijn speed altijd nat, maar die geur is echt
héél sterk! Nu is het probleem, ik kan niet zo goed
tegen die geur want ik word er al misselijk van als ik
eraan ruik. Een bommetje is wel een oplossing maar
ik vind snuiven eigelijk toch relaxter!
Mijn vraag is of je de geur van de pep af kan krijgen
door het bijvoorbeeld te laten drogen en wat langer laten
liggen zodat misschien de geur er uit kan gaan? Als ik gesnoven
heb en er komt wel eens wat in me keel vind ik het ook vreselijk!
Kun je misschien er iets aan toevoege dat die smaak ook niet meer
zo smerig is? Nou ik hoop het wel haha!
Bedankt voor de reactie's alvast Gr's Wausske![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."