Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsbekeken

bekeken

49 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
A
AddickLid
01-01-2024, 00:00
#1
Klopt je weet niet zo goed wat voor houding aan te nemen.
En dan valt het alleen maar op.
Ook veel slikken of met je tong langs je lippen viel altijd op bij mij.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb me vroeger wel eens druk gemaakt over wat anderen van me dachten, nu heb ik dat niet meer. Ik ben volwassen, heb mijn eigen leven, twee benen om op te staan en geld om op te maken. Who the fuck geeft er iets om iemand die af en toe drugs gebruikt zolang je je verplichtingen na komt, op tijd bent bij je baas en vol overgave je werk doet kan er niemand zeiken toch?

Peppara... Ik pis erop! :rock: :rockband:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Drientje zei:
Ik heb me vroeger wel eens druk gemaakt over wat anderen van me dachten, nu heb ik dat niet meer. Ik ben volwassen, heb mijn eigen leven, twee benen om op te staan en geld om op te maken. Who the fuck geeft er iets om iemand die af en toe drugs gebruikt zolang je je verplichtingen na komt, op tijd bent bij je baas en vol overgave je werk doet kan er niemand zeiken toch?

Peppara... Ik pis erop! :rock: :rockband:
Klik om te vergroten...
Het gaat er niet om dat mensen je verdenken van drugsgebruik en daarop zouden kunnen veroordelen. Het is een irreële angst vergelijkbaar met het monster onder de trap die er nog steeds voor zorgt dat ik de laatste paar treden naar boven iets sneller neem dan de rest. Ik weet wel dat er niks zit, maar toch krijg ik een onheilspellend gevoel en kan ik zn adem in mn nek bijna voelen.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
ExceptionalInsight zei:
Drientje zei:
Ik heb me vroeger wel eens druk gemaakt over wat anderen van me dachten, nu heb ik dat niet meer. Ik ben volwassen, heb mijn eigen leven, twee benen om op te staan en geld om op te maken. Who the fuck geeft er iets om iemand die af en toe drugs gebruikt zolang je je verplichtingen na komt, op tijd bent bij je baas en vol overgave je werk doet kan er niemand zeiken toch?

Peppara... Ik pis erop! :rock: :rockband:
Klik om te vergroten...
Het gaat er niet om dat mensen je verdenken van drugsgebruik en daarop zouden kunnen veroordelen. Het is een irreële angst vergelijkbaar met het monster onder de trap die er nog steeds voor zorgt dat ik de laatste paar treden naar boven iets sneller neem dan de rest. Ik weet wel dat er niks zit, maar toch krijg ik een onheilspellend gevoel en kan ik zn adem in mn nek bijna voelen.
Klik om te vergroten...
Ik herken dat wel, ik heb het met "het" onder het bed. Mijn zus heeft me als kind heel bang gemaakt en Stephen King doet er af en toe ook wel een schepje bovenop.

Ik dacht dat het over het idee van anderen ging dat je drugs had gebruikt, niet persé over irrationele angst in het algemeen.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hm ja, dat ligt misschien aan de manier waarop je het ervaart I guess. Peppara is voor mij inderdaad irrationeel, een vorm van 'angst' voor iets dat er niet is.

Ik moet wel toegeven dat de angst voor het monster reëler is dan peppara. Adrenaline stroomt door mn lijf wanneer ik het gevoel krijg dat hij zn klauwen tussen de treden steekt en me bij mn enkels grijpt. Maar vergeet maar dat ik dat zei, het doet mn credibility geen goed.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
ExceptionalInsight zei:
dat hij zn klauwen tussen de treden steekt en me bij mn enkels grijpt.
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: Mijn ouders hebben een open trap en ik had nog al eens de neiging om de persoon die van de trap af kwam bij de enkels te grijpen als grapje. Blijkbaar moet ik dat bij jou niet doen, je zou een hart verlamming kunnen krijgen, of je vermoordt me...
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
Drientje zei:
:tearsofjoy: Mijn ouders hebben een open trap en ik had nog al eens de neiging om de persoon die van de trap af kwam bij de enkels te grijpen als grapje. Blijkbaar moet ik dat bij jou niet doen, je zou een hart verlamming kunnen krijgen, of je vermoordt me...
Klik om te vergroten...
Fijne grapjes zijn dat. Ik weet ook niet waar het vandaan komt, het is er al zo lang ik me kan herinneren en het is ook niet elke keer als ik de trap op ga, maar wel vaker dan gezond kan zijn. En open treden ja, anders passen die klauwen er zo moeilijk tussen hè (:
A
AzraëlLid
01-01-2024, 00:00
#8
gamerboy007 zei:
Jah ik herken dit, maar dan niet met men ouders, maar op een fuif/feest voel ik me bekeken en weet ik met mezelf ook geen blijf :)
Klik om te vergroten...

O man ik had het gisteren weer... spul begon zeker wa uit te werken en ik ging zitten en moest al redelijk wat bekken trekken.. Iedere keer als ik opkeek, denk ik dat iedereen zit te kijken en te lachen met m'n scheve bek... en als je dan kijkt naar iemand, kijkt die terug en dan kijk je snel even weg.. ofwel kijk ik zo heel de tijd nr m'n GSM... Ik word er echt angstig van, durf niet naar mensen te kijken... er is ook ergens een schaamtegevoel dat je drugs hebt gebruikt enz... hebben jullie dat ook?
H
HoldenLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als je echt angstig wordt tijdens de uitwerking, in die mate dat je geen mensen meer durft te bekijken, zijn er twee oplossingen.

1. zoek een rustig/eenzaam plekje waar je je veilig voelt en waar er geen drukte is
2. stop ermee :wave:
J
JunkXLLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja, dat is wel een lekkere mind-fuck. Ik vraag me dat ook wel eens af of ik bekeken word. En soms word ik inderdaad geheel terecht bekeken. Dat ik zo scheef ben dat de spichten om me oren vliegen. Maar ook vaak genoeg loop ik door de stad ofzo lekker wazig te wazen. En dan denk ik wel dat mensen kijken en het zien. Maar die lette daar helemaal niet op joh! Het is vooral omdat je je zo bekeken voelt dat mensen gaan kijken. :P
F
FlunitrazespeedLid
01-01-2024, 00:00
#11
goh ik herken het maar al te goed..ik had het ook fel toen ik nog niet zo lang bezig was met speed en nog niet dagelijks + gedoseerd gebruikte
Ik denk dat je momenteel ergens in een tussenfase zit (tussen 1x op een feest en functioneel gebruik) en dat je toch eens moet nadenken of je niet te veel ineens neemt als je gebruikt en wat je nu eigenlijk wilt met de pep...
hiermee bedoel ik dat je voor jezelf moet beslissen hoe vaak (of ook helemaal niet meer) je het per week nog gaat doen..want dat gevoel van ongemak wijst erop dat je echt onzeker bent en je hebt wat meer geestelijke rust nodig hoor..

ik moet er niet meer over nadenken wanneer of hoeveel ik moet nemen en sinds ik een soort routine derin heb, heb ik geen last meer van die starende blikken..
Wat niet wil zeggen dat ik je aanraad om vaker speed te nemen, dat beslist iedereen voor zichzelf..
Maar neem gewoon voor jezelf besluiten, dat heldert veel op in je hoofd en dan weet je wat je deraan hebt..

ok dit was wel een erg psychologisch hulpboek-achtige post... :grin: maar het zet je gedachten misschien eens op iets anders :)
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik heb het alleen als ik echt een zware drugskop heb meestal na een nachtje of meerdere nachtjes, maar meer omdat ik mezelf schaam met zo een drugskop, iedereen ziet er het liefst altijd goed uit toch. daar kan ik het wel mee vergelijken net als waneer je heel ijdel bent en dan per ongeluk zonder je te hebben opgemaakt de deur uit lopen naar de supermarkt dan voel ik me net zo, ik ben niet zo super ijdel maar zonder gedouched te hebben en mn haar te hebben gedaan ga ik de deur niet uit:P

@Flunitrazespeed

je kunt uit je tekst concluderen dat je elke dag speed neemt, als een soort medicijn (gedoseerd en met regelmaat) hoelang doe je dat al, hoe veel neem je per dag, wat berijk je er voor jezelf mee, sinds waneer doe je dat en verloopt het gewoon positief?

alvast bedankt

Peace**
o
onderbroekLid
01-01-2024, 00:00
#13
gisteravond weer behoorlijk wat gebruikt, pep
en nu nouja eigenlijkaltijd de dag erna dat als ik thuis ben, met nogsteeds mn grote schijven dat ik me bekeken voel, door ouders ''alsof hun het zouden kunnen zien"' en mezelf daardoor geen houding weet te geven,

herkent iemand dit (A)?
p
plopkoekLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jah ik herken dit, maar dan niet met men ouders, maar op een fuif/feest voel ik me bekeken en weet ik met mezelf ook geen blijf :)
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Denk dat alle mensen met een geweten het wel herkennen.
t
tijdbomLid
01-01-2024, 00:00
#16
Woot, gister echt de meest zieke paranoide ervaring tot nu toe gehad.

Kwam dus redelijk verrot aan op mn werk om 9u. Gelukkig was iedereen brak, voelde me dus niet meteen para. Aan het einde van de dag begon het echter lekker in te slaan. Iedereen zat van achter z'n computer naar mij te staren terwijl ik probeerde mn ogen dicht te klemmen en geen oogcontact te maken.
Later hoorde ik gewoon fluisteren 'grote ogen' 'drugs' etc. Echt superrealistisch. Werd uiteraard helemaal gek :P

Na werk collega gebeld die al ook gewerkt had, bleek dat niemand ook maar iets gemerkt had.

Gelijk daarna feestje, had nog wat bijgenomen aangezien kapot, en hele dag al loppen stuiteren dus ik zweette nogal. Feestje bleek in een kamer van 4x3 te zijn met zn allen op elkaar gepropt, en ik dus helemaal para dat ik die kamer vol zat te stinken :P
Loop ik de kamer uit langs 2 meisje, eentje wijkt nogal ver uit om mij door te laten, hoor ik achter ze achter me gewoon 'gatverdamme' fluisteren tegen die ander. Voelde me nogal lame dus meteen sneaky mn oksels vol extra deo gespoten.
Sta ik voor de tweede keer op gebeurt het weer. 'echt he, iel'
Rest van het feestje geprobeerd me groot te houden terwijl iedereen achter mijn rug om zich zat te ergeren aan mijn uitputtingsdampen. En bij elke persoon die van plaats verwisselt natuurlijk zweren dat diegene de stank niet meer aankon.

Ga ik zo weg met een vriendin waar ik mee daar was, en die ik heel goed vertrouw, vraag ik haar of ze eerlijk wilde zeggen of ik niet een beetje stonk van de pep. Blijkt ze helemaal niks geroken te hebben terwijl ze bijna de hele avond naast me zat :) Kom ik aan op het station met haar staan die eerste 2 meisjes er ook op de trein te wachten, krijg ik gewoon nog een goodbyekiss van ze. :wave:


Moraal van dit verhaal:
Auditieve hallucinaties + paranoia is gruwelijk :P
Moraal2:
Het slaat nooit ergens op die paranoia, als ze het echt denken hoor je het wel in je gezicht.
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#17
nooit geen last van als ik lekker op de pep heb gezeten ziek dr eerder verrot uit maar niet alsofk drugs heb gehad
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Lol ja, die auditieve hallucinaties zijn echt creepy. Ik zat ooit eens superpara in een kroeg in Schotland en toen waren ze van alle shit aan het omroepen, en ik hoorde "There are alot of drug dealers around tonight" ofzoiets. En dan gaan vragen aan een maat of dat wel waar was. Jezus, zo para ben ik nog nooit geweest.

Bij de afkick van speed hoor ik af en toe wel vage dingen als mensen spreken, spreken ze met de stem van m'n beste maat ofzo als ik ze niet kan zien, haha. :P
a
afraidtechLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik vind het heerlijk,net zoals vorige week vrijdag en zaterdag in de kroeg, de mensen die het wisten/in de gaten hadden mij in het begin van de avond/nacht eerst afkeurend aankeken en aan het eind van de nach/sluitingstijd om 5uur compleet laveloos van de alcohol strompelend naar huis en ik nog steeds erg helder en scherp,en dan die verbaasde blikken :grin:

geef mij maar een paar stevige lijnen in de kroeg en flink wat fanta en ik vermaak mij prima:grin:
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#20
ja, heb ik ook is echt nie chill.
vooral speed en wiet word ik echt xtreme paranoia van.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."