Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsbekeken

bekeken

49 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
o
onderbroekLid
01-01-2024, 00:00
#1
gisteravond weer behoorlijk wat gebruikt, pep
en nu nouja eigenlijkaltijd de dag erna dat als ik thuis ben, met nogsteeds mn grote schijven dat ik me bekeken voel, door ouders ''alsof hun het zouden kunnen zien"' en mezelf daardoor geen houding weet te geven,

herkent iemand dit (A)?
p
plopkoekLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jah ik herken dit, maar dan niet met men ouders, maar op een fuif/feest voel ik me bekeken en weet ik met mezelf ook geen blijf :)
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Denk dat alle mensen met een geweten het wel herkennen.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Op een feest of met stappen maakt het me weinig uit, dan denk ik vaak dat het zelfs niet aan me te zien is (ahum haha).
De dag erna bij thuiskomst heb ik er volgens mij geen last meer van, zoveel gebruik ik nl niet. Maarja een dag na mdma is thuis toch anders als vanavond bijvoorbeeld haha.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Peppara! Net nog met mn brakke kop in een drukke metro, zeker niet vet.
o
onderbroekLid
01-01-2024, 00:00
#6
is zeker zeker niet tof, want het voelt echt net alsof hun gewoon weten wat ik gedaan heb, en omdat ik zulke schijven heb ga ik automatisch geen oogcontact zoeken en dat valt op,

staat ze in mn kamerdeur, is er wat ? wil je ergens over praten ? zit je nog met de leifde die over is ? :tearsofjoy: :stoned:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hm nee, zo gaat het bij mij niet haha. Mensen mogen het best weten hoor, het is mijn leven dus aan mij wat ik daar mee doe. Ik word gewoon zonder reden zenuwachtig en heb het gevoel dat iedereen kijkt. Het overheerst niet, ik word niet bang ofzo, maar het voelt wel raar.
o
onderbroekLid
01-01-2024, 00:00
#8
iedereen mag van mij wel weten wat ik doe en waar ik achter sta,

maar heb een stel moraalridderende ouders en heb werk waarbij drugs mijn ontslag is....
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik denk dat drugsgebruik bij elke baan wel einde verhaal betekent haha. Wat ouders betreft, ik weet niet hoe oud je bent, maar de tijd dat ze mij dingen verbieden is wel een beetje voorbij. Ze kunnen het er hooguit niet mee eens zijn, maar dan kom ik weer terug op wat ik net zei, het is mijn leven, mijn keuzes (:
o
onderbroekLid
01-01-2024, 00:00
#10
ben nu 19, ach hun huis hun regels, wel understandable daar neit van hun willen die bende niet in hun huis, geef ze groot gelijk...
moest maar eens gaan sparen voor een flatje ergens ofzo :rockband:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#11
onderbroek zei:
is zeker zeker niet tof, want het voelt echt net alsof hun gewoon weten wat ik gedaan heb, en omdat ik zulke schijven heb ga ik automatisch geen oogcontact zoeken en dat valt op,

staat ze in mn kamerdeur, is er wat ? wil je ergens over praten ? zit je nog met de leifde die over is ? :tearsofjoy: :stoned:
Klik om te vergroten...

Koester zulke lieve ouders zou ik zo zeggen :wink:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#12
erg bekend, doe alsof je nergens van weet.
doe desnoods zonnenbrilletje op :sunglasses:

kan erg lastug zijn idd
als je nog een beetje normaal kan praten komt t vaak wel goed
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#13
ExceptionalInsight zei:
Ik denk dat drugsgebruik bij elke baan wel einde verhaal betekent haha. Wat ouders betreft, ik weet niet hoe oud je bent, maar de tijd dat ze mij dingen verbieden is wel een beetje voorbij. Ze kunnen het er hooguit niet mee eens zijn, maar dan kom ik weer terug op wat ik net zei, het is mijn leven, mijn keuzes (:
Klik om te vergroten...
ik kan met mijn baas rustig over mijn drugservaringen praten hoor :wink:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
ExceptionalInsight zei:
Peppara!
Klik om te vergroten...
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#15
nicolai zei:
ik kan met mijn baas rustig over mijn drugservaringen praten hoor :wink:
Klik om te vergroten...

Dat kan ik absoluut niet. Dan kon ik vrijwel zeker vertrekken, ondanks dat het prive is.
Een ex collega van mij was een fervent stapper, zat bij een whiskeyclub en zat dus regelmatig in de kroeg. Noem het maar 5 dagen per week ofzo.
Hij heeft dat eens tegen de baas verteld en dat heeft eigenlijk een heel andere draai gekregen. Iemand die bij ons werkt mag volgens de baas niet vaak in de kroeg zitten, en na verloop van tijd is de beste kerel ontslagen.

Ik vind het de grootste onzin. Hij dronk niet op zijn werk en kwam 's morgens ook nooit met een kater aan op zijn werk. Toch is hij ontslagen onder het motto van: "de verantwoordelijkheid niet kennen bla bla".

Dus pas op wat je tegen je baas zegt. Alhoewel het natuurlijk ook er aan ligt waar je werkt.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#16
nicolai zei:
ExceptionalInsight zei:
Ik denk dat drugsgebruik bij elke baan wel einde verhaal betekent haha. Wat ouders betreft, ik weet niet hoe oud je bent, maar de tijd dat ze mij dingen verbieden is wel een beetje voorbij. Ze kunnen het er hooguit niet mee eens zijn, maar dan kom ik weer terug op wat ik net zei, het is mijn leven, mijn keuzes (:
Klik om te vergroten...
ik kan met mijn baas rustig over mijn drugservaringen praten hoor :wink:
Klik om te vergroten...
Je weet best wat ik bedoel. Smartass.
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Heb ik ook als de volgende dag naar de winkel ga om brood e.d. te halen,eerst nog nergens last van maar eenmaal bij de kassa het gevoel dat ze je aan kijken :(
o
onderbroekLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik snap jullie punt, ik zou ook graag met mijn baas hier over discusseren, maar aangezien generaal Van Uhm dat niet zo ziet zitten denk ik,

ill rest my case and keep my mouth shut(A) :hearteyes:
s
sjaaktrekhaakLid
01-01-2024, 00:00
#19
Denk dat de meeste mensen wel lichtelijk paranoia worden na veel pep en een uitputtende avond/nacht. Ik heb het meestal ook lichtelijk. Niet echt fijn, maar je moet jezelf gewoon duidelijk maken dat het bullshit is en ook al letten die mensen echt op je, who gives a fuck?
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#20
@ flameon
dat vind ik inderdaad ook erg onterecht, hij laat zien dat hij in staat is goed te funcioneren en het nuttigen van een stof,. hij komt er zelfs nog eerlijk voor uit, en dat word niet gezien als goed? iedereen kan zichzelf ook thuis klemzuipen, isgeen kroeg voor nodig, dat realiseerd je baas tog ook wel, dan is het tog een onmensenlijke actie om die eerlijke man zn baan te ontnemen!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."