Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsspeedgebruik 2009

speedgebruik 2009

101 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
10 gram dex... Wel gedeeld met maten!
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Geen idee,te veel eigenlijk.
Koop ook nooit een gram zoals vroeger dan kan je het wel bijhouden.
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zet het gewoon nog een keer neer, volgens mij leest hier niemand de reactie van anderen. Dus nogmaals mijn vragen, wellicht kan iemand ze beantwoorden? :


Mike zei:
Wat ik me afvraag, als jullie het over één gram hebben, is dat dan één gram nat of één gram droog?
Ik weeg mijn doses altijd droog, maar hoe doen jullie dat?
En als jullie zeggen tien gram gebruikt te hebben bedoelen jullie dan nat of droog?
Klik om te vergroten...
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#4
jawel hoor, die hebben we allemaal gelezen, maar we vinden de vraag niet interessant genoeg om te beantwoorden. Houd dat in je achterhoofd de volgende keer als je iets vraagt, dan hoef je niet jezelf te quoten.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vind het ook een rare vraag eigenlijk.

Ten eerste weeg ik mijn pep niet eens. Laatste lichting die ik gekocht heb was 6 gram (nat, maar niet drijfnat ofzo, dus kon het uitsmeren en gelijk snatzen), en daarmee bedoel ik dat ik 50 euro betaald heb. Maar ja, nat dus. Of ik nu daadwerkelijk meer of minder dan een gram in m'n sealtje heb vind ik niet echt boeiend. Ik heb die sealtjes niet gelijk op de weegschaal gelegd, plus ik weet dat degene die ze maakt er veel maakt en dat er in het ene wat meer zit dan in het andere. Wel eens een sealtje op de schaal gelegd onlangs, en die gaf iets van een 1.2 gram aan (droog). Bovendien koop ik niet van een onbekende dealer ofzo, dus hoef ik mij niet echt bezig te houden met dat soort grapjes.

:wave:
D
Deep BlueLid
01-01-2024, 00:00
#6
7 gram schat ik.
Waarvan 6 gram in jan-feb-ma 2009, toen beseft dat ff minder moest om leuk te blijven.
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wacky zei:
jawel hoor, die hebben we allemaal gelezen, maar we vinden de vraag niet interessant genoeg om te beantwoorden. Houd dat in je achterhoofd de volgende keer als je iets vraagt, dan hoef je niet jezelf te quoten.
Klik om te vergroten...

Wow! Wat een geweldige reactie zeg! Echt mod-waardig. Even denken hoor... Waar is een forum ook alweer voor bedoeld?

Een forum of een discussieforum op internet is een online, interactieve omgeving, meestal gewijd aan een bepaald thema, waar men publieke berichtjes kan posten waarop anderen kunnen reageren, zodat er discussie en uitwisseling kan ontstaan

Daarnaast kan jij de vraag wel oninteressant vinden om te beantwoorden, maar ik vind de vraag wel interessant om te stellen.

Houd dat in je achterhoofd als je, als moderator notabene, een achterlijke reactie neerzet naar een van de users. :)
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#8
W.F.L. zei:
Ik vind het ook een rare vraag eigenlijk.
Klik om te vergroten...

Ik vind het helemaal geen rare vraag. Het interesseert me geen hol of mijn dealer me een halve gram meer of minder levert, het gaat mij er om dat ik probeer op een redelijk verantwoorde manier met drugs om te gaan.

Dus kan er hier wel her en der geroepen worden dat de goede dosis voor dex 100 mg is, maar dan vraag ik me dus af of er dan nat of droog word gewogen. Niet zo heel raar toch? dus als er een draadje wordt geopend met de vraag hoeveel je het afgelopen jaar hebt gebruikt, is mijn eerste vraag of dat nat of droog wordt gewogen?

Wat is daar in vredesnaam raar aan? :confused:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
" *wijzig "

Handige knop.
Maar mijn 2 gram was droog.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Een hele hoop.

Ik denk dat ik heel wat records heb verbroken zonder dat het de bedoeling was.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Mike zei:
W.F.L. zei:
Ik vind het ook een rare vraag eigenlijk.
Klik om te vergroten...

Ik vind het helemaal geen rare vraag. Het interesseert me geen hol of mijn dealer me een halve gram meer of minder levert, het gaat mij er om dat ik probeer op een redelijk verantwoorde manier met drugs om te gaan.

Dus kan er hier wel her en der geroepen worden dat de goede dosis voor dex 100 mg is, maar dan vraag ik me dus af of er dan nat of droog word gewogen. Niet zo heel raar toch? dus als er een draadje wordt geopend met de vraag hoeveel je het afgelopen jaar hebt gebruikt, is mijn eerste vraag of dat nat of droog wordt gewogen?

Wat is daar in vredesnaam raar aan? :confused:
Klik om te vergroten...

Daar gaat het hem net om: er wordt nauwelijks gewogen, laat staan dat ze hem nat en droog wegen. Maakt het dan wat uit? Ten eerste heeft niet iedereen een weegschaal in huis en ten tweede wordt die moeite daar niet echt voor genomen, dus de antwoorden die je krijgt zullen allesbehalve accuraat zijn en zoals ik zeg krijg ik 5 sealtjes in mijn handen gedrukt voor 50 euro, dan ga ik ervan uit dat ik 5 gram gekocht heb en denk dat dat wel voor de meesten een beetje geldt hier. Zowiezo zit er in ieder sealtje wel een verschillende hoeveelheid bij mij. Nou, in zo'n geval waar er niet echt gewogen wordt, wordt er gewoon niet geantwoord want het resultaat is toch niet betrouwbaar. De meeste mensen kopen natte pep volgens mij, en dan heb je nog eens pep die zeiknat is of pep die hoogstens een beetje vochtig is. Dus ja, ik vind het een rare vraag, want wat schiet je op met onnauwkeurige schattingen? :confused:

En de meeste mensen snatzen droog, dus als er gezegd wordt "100 mg" bedoelen de meeste mensen wel droog. Tenminste, dat hoop ik toch voor hun. :tearsofjoy: Zelf weeg ik ook mijn lijnen niet af ofzo, dus heb geen idee hoeveel mg ik snuif maar vind 100 mg wel een lekkere dosis voor redelijke pep, ik gooi een hoopje op de spiegel en kap daar 4 tot 8 kleine lijntjes uit en neem tot ik er genoeg heb. Snuiven doseert makkelijk, als je een beetje gebruiker bent kun je toch makkelijk op het gevoel doseren (als je weet hoe potent die speed ongeveer is.) Denk niet dat er veel speedfreaks eerst hun lijntjes gaan afwegen, dus 100 mg is ook maar weer een schatting. Dan hangt het nog af van welke zuiverheid de speed is, maar dat moet je een beetje aanvoelen. Of je test en je weegt alles nauwkeurig af, maar ik heb noch de mogelijkheden, noch het geduld. Toen ik begon had ik +65% en toen had ik geen gedacht van de doseringen van speed, maar als het genoeg was ging ik er echt niet meer bij gaan snuiven. Je moet ook een beetje je gezond verstand gebruiken. Onverantwoord? Tja.
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#12
W.F.L. zei:
Heel verhaal
Klik om te vergroten...

Kijk, zo krijg ik dus toch nog een acceptabel antwoord, waarvoor dank. :)

Ik ben geen snuiver, ik ben een recreatieve gebruiker en vind het onprettig om te snuiven. Dus ik stop mijn dex in capsules en ik heb gemerkt dat ik een dosis van boven de 60 mg ineens erg onprettig vind. Ik sta dan strak, word onrustig en voel me gewoon niet prettig. Bij 60 mg daarentegen voel ik me heerlijk en dat houdt zo'n 2,5 uur aan. Daarna neem ik nog wat bij of ik laat het zo. Het luistert bij mij gewoon erg nauw. Dus ik ben blij met mijn weegschaaltje en capsules.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#13
poeh hee, ik denk 50-60 gram ofzo?
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mike zei:
Wat ik me afvraag, als jullie het over één gram hebben, is dat dan één gram nat of één gram droog?
Klik om te vergroten...

Ik heb het over droog in ieder geval.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#15
Geen idee. Hoef ik niet te weten ook. Het was in ieder geval weer een mooi amfetaminejaar.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Mike zei:
Ik ben geen snuiver, ik ben een recreatieve gebruiker en vind het onprettig om te snuiven. Dus ik stop mijn dex in capsules en ik heb gemerkt dat ik een dosis van boven de 60 mg ineens erg onprettig vind. Ik sta dan strak, word onrustig en voel me gewoon niet prettig. Bij 60 mg daarentegen voel ik me heerlijk en dat houdt zo'n 2,5 uur aan. Daarna neem ik nog wat bij of ik laat het zo. Het luistert bij mij gewoon erg nauw. Dus ik ben blij met mijn weegschaaltje en capsules.
Klik om te vergroten...

Bwa, snuiven kan ook recreatief, toch? :wink: Bij een bommetje (heb geen caps) gebruik ik ook een weegschaal trouwens, dus vind het niet vreemd om een schaaltje te gebruiken. Ik vind snuiven juist stukken prettiger dan bommen, maar dat doseert echt wel makkelijk, kan begrijpen dat je weegt met bommen, maar dat wist ik dus niet. Was uberhaupt al vergeten dat mensen deze drug ook oraal innemen. :tearsofjoy:

Welke zuiverheid is je dex toevallig? 73%? 60 mg is erg weinig voor een orale dosis vind ik (En nee, ik heb geen hoge tollerantie en heb een laag lichaamsgewicht). En strak staan is net waar ik het voor doe. :grin:
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#17
zou t niet weten kben heel wat wakker geweest in de weekende en nu hebk dus ook alweer niet geslapen
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#18
Deranged zei:
Geen idee. Hoef ik niet te weten ook. Het was in ieder geval weer een mooi amfetaminejaar.
Klik om te vergroten...

My sentiments exactly...
C
Casplantje.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
2 gram. Is in de laatste 2 maanden geweest.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#20
Tot maandag!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."