#1
10 gram dex... Wel gedeeld met maten!
Mike zei:Wat ik me afvraag, als jullie het over één gram hebben, is dat dan één gram nat of één gram droog?
Ik weeg mijn doses altijd droog, maar hoe doen jullie dat?
En als jullie zeggen tien gram gebruikt te hebben bedoelen jullie dan nat of droog?

Wacky zei:jawel hoor, die hebben we allemaal gelezen, maar we vinden de vraag niet interessant genoeg om te beantwoorden. Houd dat in je achterhoofd de volgende keer als je iets vraagt, dan hoef je niet jezelf te quoten.
W.F.L. zei:Ik vind het ook een rare vraag eigenlijk.
Mike zei:W.F.L. zei:Ik vind het ook een rare vraag eigenlijk.
Ik vind het helemaal geen rare vraag. Het interesseert me geen hol of mijn dealer me een halve gram meer of minder levert, het gaat mij er om dat ik probeer op een redelijk verantwoorde manier met drugs om te gaan.
Dus kan er hier wel her en der geroepen worden dat de goede dosis voor dex 100 mg is, maar dan vraag ik me dus af of er dan nat of droog word gewogen. Niet zo heel raar toch? dus als er een draadje wordt geopend met de vraag hoeveel je het afgelopen jaar hebt gebruikt, is mijn eerste vraag of dat nat of droog wordt gewogen?
Wat is daar in vredesnaam raar aan?![]()
W.F.L. zei:Heel verhaal
Mike zei:Wat ik me afvraag, als jullie het over één gram hebben, is dat dan één gram nat of één gram droog?
Mike zei:Ik ben geen snuiver, ik ben een recreatieve gebruiker en vind het onprettig om te snuiven. Dus ik stop mijn dex in capsules en ik heb gemerkt dat ik een dosis van boven de 60 mg ineens erg onprettig vind. Ik sta dan strak, word onrustig en voel me gewoon niet prettig. Bij 60 mg daarentegen voel ik me heerlijk en dat houdt zo'n 2,5 uur aan. Daarna neem ik nog wat bij of ik laat het zo. Het luistert bij mij gewoon erg nauw. Dus ik ben blij met mijn weegschaaltje en capsules.
Deranged zei:Geen idee. Hoef ik niet te weten ook. Het was in ieder geval weer een mooi amfetaminejaar.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."