Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsspeedgebruik 2009

speedgebruik 2009

101 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#1
jawel hoor, die hebben we allemaal gelezen, maar we vinden de vraag niet interessant genoeg om te beantwoorden. Houd dat in je achterhoofd de volgende keer als je iets vraagt, dan hoef je niet jezelf te quoten.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik vind het ook een rare vraag eigenlijk.

Ten eerste weeg ik mijn pep niet eens. Laatste lichting die ik gekocht heb was 6 gram (nat, maar niet drijfnat ofzo, dus kon het uitsmeren en gelijk snatzen), en daarmee bedoel ik dat ik 50 euro betaald heb. Maar ja, nat dus. Of ik nu daadwerkelijk meer of minder dan een gram in m'n sealtje heb vind ik niet echt boeiend. Ik heb die sealtjes niet gelijk op de weegschaal gelegd, plus ik weet dat degene die ze maakt er veel maakt en dat er in het ene wat meer zit dan in het andere. Wel eens een sealtje op de schaal gelegd onlangs, en die gaf iets van een 1.2 gram aan (droog). Bovendien koop ik niet van een onbekende dealer ofzo, dus hoef ik mij niet echt bezig te houden met dat soort grapjes.

:wave:
D
Deep BlueLid
01-01-2024, 00:00
#3
7 gram schat ik.
Waarvan 6 gram in jan-feb-ma 2009, toen beseft dat ff minder moest om leuk te blijven.
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wacky zei:
jawel hoor, die hebben we allemaal gelezen, maar we vinden de vraag niet interessant genoeg om te beantwoorden. Houd dat in je achterhoofd de volgende keer als je iets vraagt, dan hoef je niet jezelf te quoten.
Klik om te vergroten...

Wow! Wat een geweldige reactie zeg! Echt mod-waardig. Even denken hoor... Waar is een forum ook alweer voor bedoeld?

Een forum of een discussieforum op internet is een online, interactieve omgeving, meestal gewijd aan een bepaald thema, waar men publieke berichtjes kan posten waarop anderen kunnen reageren, zodat er discussie en uitwisseling kan ontstaan

Daarnaast kan jij de vraag wel oninteressant vinden om te beantwoorden, maar ik vind de vraag wel interessant om te stellen.

Houd dat in je achterhoofd als je, als moderator notabene, een achterlijke reactie neerzet naar een van de users. :)
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#5
4 sleutel puntjes op tot zo ver in 2010, aardig gezond de eerste maand doorgekomen lijkt me zo. :P
h
haaitandLid
01-01-2024, 00:00
#6
10 maand * 30dagen * 2 * 20 mg = 12000 mg of 12gram pure dex (medicinaal) zonder gebruik in mijne vrije tijd
s
speedjunky69Lid
01-01-2024, 00:00
#7
zon 3 tot 6-7 gram in de week afhankelijk van mn financiele status.....

laten we zeggen dat 300 gram er in de buurt komt met een gemiddelde van zon 5 gr per week...
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Jammer dat ik in januarie nog in Nederland was... Anders was mijn pepgebruik 2009: 0 gram. Ik vertrok de 29ste. Van 1 tot 29 misschien een gram pep.
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik schat zo tussen de 10-15gram.
J
Jesse074Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ben blij dat ik deze troep neit meer gebruik... je wordt er wel donders geil van maar ook zeeeer kut
W
WeLoveItLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dit zal ik toch moeten schatten :P
Heb eigenlijk ongeveer pas vanaf de zomer geexperimenteerd met speed en vond het de ideale drugs :grin: Denk totaal tussen de 35 en 40 gram, maar ook weer wel wat enkele keren gedeeld met paar maatjes dus denk dat er ergens bij de 25 gram bij mezelf naar binnen is gegaan.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#12
12 gram ongeveer
A
AxxessLid
01-01-2024, 00:00
#13
1,5 a 2 gram.

Niet echt mn ding, soms een nakkie prima :)
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Axxess zei:
1,5 a 2 gram.

Niet echt mn ding, soms een nakkie prima :)
Klik om te vergroten...
Ik denk er echt precies hetzelfde over. :grin:
Liever mdma.
K
KlaaraLid
01-01-2024, 00:00
#15
pascal828 zei:
Axxess zei:
1,5 a 2 gram.

Niet echt mn ding, soms een nakkie prima :)
Klik om te vergroten...
Ik denk er echt precies hetzelfde over. :grin:
Liever mdma.
Klik om te vergroten...
als ik mdma op heb in het weekend kan ik doordeweeks echt niet presteren, met pep gaat dat bij mij wel. Maar mdma is wel leuker natuurlijk! :grin:
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Voor soms, pep voor altijd :hearteyes:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#17
speedjunky69 zei:
zon 3 tot 6-7 gram in de week afhankelijk van mn financiele status.....

laten we zeggen dat 300 gram er in de buurt komt met een gemiddelde van zon 5 gr per week...
Klik om te vergroten...

Slaap jij dan nog een nacht in de week of heb je zulke slechte pep?
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#18
Oom Klaas zei:
speedjunky69 zei:
zon 3 tot 6-7 gram in de week afhankelijk van mn financiele status.....

laten we zeggen dat 300 gram er in de buurt komt met een gemiddelde van zon 5 gr per week...
Klik om te vergroten...

Slaap jij dan nog een nacht in de week of heb je zulke slechte pep?
Klik om te vergroten...

Dit noemt men tolerantie, gewenning en verslaving
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik denk 5 of 6 gram in 2010, iig veel te weinig :grin:
i
it'smeLid
01-01-2024, 00:00
#20
In 2009 kende ik het spul nog niet, alleen van naam. Maar moet zeggen in 2010 leren kennen en denk al een gram of 7-9 wel gehad......... Toch maar eens kappen ermee voor een tijdje...........geen zin om dadelijk een hoop problemen ermee te krijgen......... (maar ja die dingen bedenk je je als je gehad hebt, maar als je zin hebt denk je ineens heel anders :( ) Tussendoor vaak genoeg 2-3 weken niks, maar moet zeggen dan begint het toch te kriebelen....En stoppen voordat zakje leeg is blijft toch moeilijk :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."