Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsspeedgebruik 2009

speedgebruik 2009

101 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
p
paddypaddoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Had in Maart 50 gram gehaald was was in Oktober toch echt op.Niet helemaal alleen..moet ik er wel bij zeggen..
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#2
x
s
schizo_userLid
01-01-2024, 00:00
#3
Een gram of 10, een klein deel van het gewicht van mn coke die ik snuif. Vindt snel wel lekkerder maar tis zo slecht voor me. Als ik snuif ga ik door en ik moet t per 3 of 4 halen en die gaan op voordat ik weer slaap, of t laatste restje gooi ik weg omdat ik zo vaag ben door mn slaaptekort en gebruik.
E
EmineLid
01-01-2024, 00:00
#4
hm denk minder dan 1 gram, want het waren 2 dikke lijnen en het was mijn 1e keer vorig jaar :grin:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#5
Chris Pontius zei:
als ik 500mg in 1x pak ga ik neer.
Klik om te vergroten...
ja tering ik zou eerst even al de vocht uit mn lichaam zweten en tering hard vliegen, vaak genoeg over de 500 mg gegaan maar nooit in 1 x met goeie dus denk dat je 2 lijnen geen 500mg waren want dan had je de 2e niet gehoeven (70-78%)
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#6
als ik 500mg in 1x pak ga ik neer.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#7
1x een bom van rond de 300 gepakt en toen kon ik mijn stoel niet meer uit.
5 uur lang heel voorzichtig gezeten omdat ik dacht dat mijn hart het zou begeven :P
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik schat 20 a 30 gram...
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#9
te veel, te vaak en in combinatie met andere troep

daarom gestopt
g
geoxLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik schat iets van een 15 tot 20 gram.. Wat eigelijk teveel was..

2010 wordt een rustig jaar..
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Denk dat ik rond de 15 gram droog dit jaar zit. Best rustig verlopen vergeleken met voorgaande jaren.
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wacky zei:
jawel hoor, die hebben we allemaal gelezen, maar we vinden de vraag niet interessant genoeg om te beantwoorden. Houd dat in je achterhoofd de volgende keer als je iets vraagt, dan hoef je niet jezelf te quoten.
Klik om te vergroten...

Wow! Wat een geweldige reactie zeg! Echt mod-waardig. Even denken hoor... Waar is een forum ook alweer voor bedoeld?

Een forum of een discussieforum op internet is een online, interactieve omgeving, meestal gewijd aan een bepaald thema, waar men publieke berichtjes kan posten waarop anderen kunnen reageren, zodat er discussie en uitwisseling kan ontstaan

Daarnaast kan jij de vraag wel oninteressant vinden om te beantwoorden, maar ik vind de vraag wel interessant om te stellen.

Houd dat in je achterhoofd als je, als moderator notabene, een achterlijke reactie neerzet naar een van de users. :)
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#13
W.F.L. zei:
Ik vind het ook een rare vraag eigenlijk.
Klik om te vergroten...

Ik vind het helemaal geen rare vraag. Het interesseert me geen hol of mijn dealer me een halve gram meer of minder levert, het gaat mij er om dat ik probeer op een redelijk verantwoorde manier met drugs om te gaan.

Dus kan er hier wel her en der geroepen worden dat de goede dosis voor dex 100 mg is, maar dan vraag ik me dus af of er dan nat of droog word gewogen. Niet zo heel raar toch? dus als er een draadje wordt geopend met de vraag hoeveel je het afgelopen jaar hebt gebruikt, is mijn eerste vraag of dat nat of droog wordt gewogen?

Wat is daar in vredesnaam raar aan? :confused:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#14
" *wijzig "

Handige knop.
Maar mijn 2 gram was droog.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#15
Een hele hoop.

Ik denk dat ik heel wat records heb verbroken zonder dat het de bedoeling was.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Mike zei:
W.F.L. zei:
Ik vind het ook een rare vraag eigenlijk.
Klik om te vergroten...

Ik vind het helemaal geen rare vraag. Het interesseert me geen hol of mijn dealer me een halve gram meer of minder levert, het gaat mij er om dat ik probeer op een redelijk verantwoorde manier met drugs om te gaan.

Dus kan er hier wel her en der geroepen worden dat de goede dosis voor dex 100 mg is, maar dan vraag ik me dus af of er dan nat of droog word gewogen. Niet zo heel raar toch? dus als er een draadje wordt geopend met de vraag hoeveel je het afgelopen jaar hebt gebruikt, is mijn eerste vraag of dat nat of droog wordt gewogen?

Wat is daar in vredesnaam raar aan? :confused:
Klik om te vergroten...

Daar gaat het hem net om: er wordt nauwelijks gewogen, laat staan dat ze hem nat en droog wegen. Maakt het dan wat uit? Ten eerste heeft niet iedereen een weegschaal in huis en ten tweede wordt die moeite daar niet echt voor genomen, dus de antwoorden die je krijgt zullen allesbehalve accuraat zijn en zoals ik zeg krijg ik 5 sealtjes in mijn handen gedrukt voor 50 euro, dan ga ik ervan uit dat ik 5 gram gekocht heb en denk dat dat wel voor de meesten een beetje geldt hier. Zowiezo zit er in ieder sealtje wel een verschillende hoeveelheid bij mij. Nou, in zo'n geval waar er niet echt gewogen wordt, wordt er gewoon niet geantwoord want het resultaat is toch niet betrouwbaar. De meeste mensen kopen natte pep volgens mij, en dan heb je nog eens pep die zeiknat is of pep die hoogstens een beetje vochtig is. Dus ja, ik vind het een rare vraag, want wat schiet je op met onnauwkeurige schattingen? :confused:

En de meeste mensen snatzen droog, dus als er gezegd wordt "100 mg" bedoelen de meeste mensen wel droog. Tenminste, dat hoop ik toch voor hun. :tearsofjoy: Zelf weeg ik ook mijn lijnen niet af ofzo, dus heb geen idee hoeveel mg ik snuif maar vind 100 mg wel een lekkere dosis voor redelijke pep, ik gooi een hoopje op de spiegel en kap daar 4 tot 8 kleine lijntjes uit en neem tot ik er genoeg heb. Snuiven doseert makkelijk, als je een beetje gebruiker bent kun je toch makkelijk op het gevoel doseren (als je weet hoe potent die speed ongeveer is.) Denk niet dat er veel speedfreaks eerst hun lijntjes gaan afwegen, dus 100 mg is ook maar weer een schatting. Dan hangt het nog af van welke zuiverheid de speed is, maar dat moet je een beetje aanvoelen. Of je test en je weegt alles nauwkeurig af, maar ik heb noch de mogelijkheden, noch het geduld. Toen ik begon had ik +65% en toen had ik geen gedacht van de doseringen van speed, maar als het genoeg was ging ik er echt niet meer bij gaan snuiven. Je moet ook een beetje je gezond verstand gebruiken. Onverantwoord? Tja.
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#17
W.F.L. zei:
Heel verhaal
Klik om te vergroten...

Kijk, zo krijg ik dus toch nog een acceptabel antwoord, waarvoor dank. :)

Ik ben geen snuiver, ik ben een recreatieve gebruiker en vind het onprettig om te snuiven. Dus ik stop mijn dex in capsules en ik heb gemerkt dat ik een dosis van boven de 60 mg ineens erg onprettig vind. Ik sta dan strak, word onrustig en voel me gewoon niet prettig. Bij 60 mg daarentegen voel ik me heerlijk en dat houdt zo'n 2,5 uur aan. Daarna neem ik nog wat bij of ik laat het zo. Het luistert bij mij gewoon erg nauw. Dus ik ben blij met mijn weegschaaltje en capsules.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#18
poeh hee, ik denk 50-60 gram ofzo?
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mike zei:
Wat ik me afvraag, als jullie het over één gram hebben, is dat dan één gram nat of één gram droog?
Klik om te vergroten...

Ik heb het over droog in ieder geval.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#20
Geen idee. Hoef ik niet te weten ook. Het was in ieder geval weer een mooi amfetaminejaar.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."