#1
Had in Maart 50 gram gehaald was was in Oktober toch echt op.Niet helemaal alleen..moet ik er wel bij zeggen..
ja tering ik zou eerst even al de vocht uit mn lichaam zweten en tering hard vliegen, vaak genoeg over de 500 mg gegaan maar nooit in 1 x met goeie dus denk dat je 2 lijnen geen 500mg waren want dan had je de 2e niet gehoeven (70-78%)Chris Pontius zei:als ik 500mg in 1x pak ga ik neer.
Wacky zei:jawel hoor, die hebben we allemaal gelezen, maar we vinden de vraag niet interessant genoeg om te beantwoorden. Houd dat in je achterhoofd de volgende keer als je iets vraagt, dan hoef je niet jezelf te quoten.
W.F.L. zei:Ik vind het ook een rare vraag eigenlijk.
Mike zei:W.F.L. zei:Ik vind het ook een rare vraag eigenlijk.
Ik vind het helemaal geen rare vraag. Het interesseert me geen hol of mijn dealer me een halve gram meer of minder levert, het gaat mij er om dat ik probeer op een redelijk verantwoorde manier met drugs om te gaan.
Dus kan er hier wel her en der geroepen worden dat de goede dosis voor dex 100 mg is, maar dan vraag ik me dus af of er dan nat of droog word gewogen. Niet zo heel raar toch? dus als er een draadje wordt geopend met de vraag hoeveel je het afgelopen jaar hebt gebruikt, is mijn eerste vraag of dat nat of droog wordt gewogen?
Wat is daar in vredesnaam raar aan?![]()
W.F.L. zei:Heel verhaal
Mike zei:Wat ik me afvraag, als jullie het over één gram hebben, is dat dan één gram nat of één gram droog?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."