Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsspeedgebruik 2009

speedgebruik 2009

101 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#1
stop ermee nu je nog kan of sta op en loop :wink:
i
it'smeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Tja, moeilijke keuze :P Met alle andere soorten drugs nooit problemen gehad. XTC gebruik in nu sinds 6 jaar of zo, maar netjes altijd de 3-4 maanden aangehouden. Daarbij houd ik het ook altijd bij 2 pilletjes. Coke 1 keer geprobeerd, vind ik niks aan. Wiet 11 jaar geleden mee begonnen, rook ik af en toe als er toevallig iemand is die ook rookt, maar dat blijft maar bij paar teugjes. Paddo's geprobeerd, maar na een erg freaky en enge trip waag ik me daar niet meer aan. Maar ja, speed...... moet zeggen die drugs bevalt me gewoon gigantisch. En als ik begin blijf ik constant toch zin hebben in meer, maar als zakje (1 gr) op is dan kap ik ook, ga niet nog wat bijhalen. Maar dat gebeurt dan vanzelf weer een week of 2 later :confused: Misschien dan maar juist van die drugs gaan afblijven en het bij de pilletjes om de 3 maanden houden.

Verder de enige drug die ook nogal moeilijk is om te laten staan is alcohol. Niet dat ik flessen zuip, maar in ieder geval voldoende :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."