#1
hoeveel speed denk jij gebruikt te hebben in 2009? er van uit gaande dat er 1/20 tot 1/10 gram in een lijntje gaat.
Mijn schatting, 25 Ã 30 gram.
ben benieuwd!
Mijn schatting, 25 Ã 30 gram.
ben benieuwd!

TeKNoZem zei:Denk dat ik rond de 15 gram droog dit jaar zit. Best rustig verlopen vergeleken met voorgaande jaren.

Chris Pontius zei:Zieke geesten! Ik probeer juist die smaak te vermijden, gadverdamme!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."