Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsspeedgebruik 2009

speedgebruik 2009

101 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
K
KlaaraLid
01-01-2024, 00:00
#1
hoeveel speed denk jij gebruikt te hebben in 2009? er van uit gaande dat er 1/20 tot 1/10 gram in een lijntje gaat.

Mijn schatting, 25 à 30 gram.

ben benieuwd!
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#2
4 gram, eigenlijk al te veel zoals ik je net vertelde :wink:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik schat iets van 70 gram... :flushed: Veel te veel dus, ik ben blij dat ik van die gore shit af ben! Voor mij hoeft het ook echt nu nooit meer zo ver te komen.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#4
5 gram, at most? Ik zou het niet weten.

Ik denk minder, eerlijk gezegd.

Olle
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#5
3 tot 5 gram denk ik, bijna elk weekend in 2009 wel speed gebruikt. gelukkig gebruik ik zelden meer dan 100mg per weekend.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hmm, van mijn 10 gram dex is no maar 1 gram over, dus 9 gram dex. En 2 gram gewone speed. De dex was 55% en de speed 70%.

11 gram.

Edit: Was bij mij nat toen ik het woog.
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#7
1 - 1,5 gram, rustig pepjaartje :beer:
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zeker niet veel gelukkig. Kutpep, geweldig spul, maar dat je de hele nacht niet kan slapen+geen eetlust hebt, kan ik echt niet tegen....dan neem ik liever een pilletje om de maand ofzo...maargoed schatting, ehmm 6 gram? Ohnee, met vandaag/vanacht erbij gerekend 8.... (was inderdaad slechte, geen reden om me af te zeiken ik ben ook niet dom, toch na 2 gram (slechte) geeft 't wel t optimale gevoel)... damn kan niet slapen :P
b
busterLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dit jaar ist niet meer dan 30 gram.
Is echt netjes want in de jaren ervoor heb ik het misbruikt. Zelfs een half jaar niet aan die rommel gekomen, maar vorige week 4 gram gehaald en doe er nog mee. Het is maar net hoeveel je gewend bent. :)
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#10
15-20 Gram ongeveer.
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#11
In totaal écht veel, zal me niet verbazen als dat rond 80 gram ligt ofzo.
En daarbij nog een hier en daar lijntjes uitdelen, dat tikt behoorlijk aan.
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wat ik me afvraag, als jullie het over één gram hebben, is dat dan één gram nat of één gram droog?
Ik weeg mijn doses altijd droog, maar hoe doen jullie dat?
En als jullie zeggen tien gram gebruikt te hebben bedoelen jullie dan nat of droog?

Overigens, wat mijn speedgebruik betreft kom ik niet aan de tien gram dit jaar. (nat)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#13
2 maximaal

Netjes he :grin:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
TeKNoZem zei:
Denk dat ik rond de 15 gram droog dit jaar zit. Best rustig verlopen vergeleken met voorgaande jaren.
Klik om te vergroten...

Hmm.. Denk dat ik rond de 15 gram gehad heb, maar met het uitdelen enz geloof ik rond de 10-12 gram ofzo. :beer:

Edit: Maak daar maar 7-8 van. Stukken minder dan geox weet ik zowiezo en ik had de pep die ik nu liggen heb er gewoon bijgerekend. :flushed:
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wie doet er mee met:

Verdubbel je gebruikte hoeveelheid voor 31-12!

:P
J
JunkXLLid
01-01-2024, 00:00
#16
Good for you! :grin:
& Gefeliciteerd.

Ik vind die gore smerige giftige shit daarentegen errug lekker. :P
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zieke geesten! Ik probeer juist die smaak te vermijden, gadverdamme!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#18
Een schatting ga ik niet kunnen maken. Aanzienlijk meer dan andere jaren. Dat dan weer wel.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Chris Pontius zei:
Zieke geesten! Ik probeer juist die smaak te vermijden, gadverdamme!
Klik om te vergroten...

Volgens mij hadden ze het over het effect. :mrgreen:

Ik vind geen enkele drug echt goed smaken.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik hou tegenwoordig wel van de smaak van een mooie deeps.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."