Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswat is de lekkerste combinatie?

wat is de lekkerste combinatie?

61 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#1
speed en wiet vind ik een lekkere combi :hearteyes:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vrijdag goed gaan feesten en men avond begonnen op mdma + lsd (later)

kwam ik een leuke, vrijgevige kerel tegen die me een lijn ketamine aanbood. Daar zeg ik zeker geen neen tegen.

Met een heerlijk ket gevoel rondgelopen en dan ineens stond ik s-s-sTRAKKK. Nou dat was dus de eerste keer speed. Vond het best wel aangenaam alhoewel hij me er wel bij kon vermelden dat er speed bij zijn ket zat. (of hij was gewoon te scheef op dat moment, kon ik over mezelf ook wel zeggen)
b
busterLid
01-01-2024, 00:00
#3
speed en wiet en een paar biertjes, dan lekker slapen met een dopje
pep en paddo's of met lsd is geinig :grin:
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#4
pep + alcohol + chille mensen + goede muziek
s
sjoerd101Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Speed en Roofies :hearteyes: :hearteyes: , of speed en een andere benzo in hoge dosis.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
knolselderij zei:
pep + alcohol + chille mensen + goede muziek
Klik om te vergroten...

+ sigaretten

Correct, al zuip ik niet echt veel bij mijn pep. Slechts een klein beetje. 't is leuk genoeg zoals het is. :sunglasses:
F
FlunitrazespeedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nr1: speed + Valium/XanaX/Lexotan
Nr2: speed + Wiet
Nr3: speed + Alcohol

maar niet speed + benzo's + alcohol + wiet...dat wordt zo'n gelul dan
tenzij je gelul wil..dan is dat een aanrader
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#8
Speed met nog meer speed.
Speed moet je niet combineren.

*In het verleden geweldige combinaties met ketamine en wiet gedaan. Maar wordt snel onprettig de upper/downer combo.

lysergine25 zei:
Suzy en speed ..... :hearteyes:
Klik om te vergroten...
:grin:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Debris zei:
Speed met nog meer speed.
Speed moet je niet combineren.
Klik om te vergroten...

Daar sluit ik mij bij aan. Sigaretten moeten er wel bij. :grin:

Wel drink ik 2-3 biertjes voor ik begin, over de nacht misschien nog 3 ofzo en dan 4 als ik al gestopt ben om te relaxen (uitgewerkt dus). :)
j
just-liloooLid
01-01-2024, 00:00
#10
Speed en xtc :grin:
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als ik echt moest kiezen met wiet, want dat rook ik altijd.

Maar lekkerste was speed met ghb (en toegegeven een paar biertjes)
heerlijk gevoel .
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Speed en G, helemaal goed!
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#13
Speed + GHB :hearteyes:
Speed + Alcohol :hearteyes:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#14
Debris zei:
Speed met nog meer speed.
Klik om te vergroten...
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#15
x
s
schizo_userLid
01-01-2024, 00:00
#16
W.F.L. zei:
Debris zei:
Speed met nog meer speed.
Speed moet je niet combineren.
Klik om te vergroten...

Daar sluit ik mij bij aan. Sigaretten moeten er wel bij. :grin:

Wel drink ik 2-3 biertjes voor ik begin, over de nacht misschien nog 3 ofzo en dan 4 als ik al gestopt ben om te relaxen (uitgewerkt dus). :)
Klik om te vergroten...

Ben ik t ook mee eens gasten, t lekkerst is puur. Bier soms ook je wordt niet dronken en dat vindt ik wel fijn. :rock:
s
schizo_userLid
01-01-2024, 00:00
#17
Svali zei:
Speed met alcohol en weed. Anders stop ik er nooit mee.
Klik om te vergroten...

10 of 15 mg lorazepam erin en t lampie gaat vanzelf uit. Krijg ik gelukkig op recept alhoewel die oxazepammen beter waren.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#18
schizo_user zei:
Svali zei:
Speed met alcohol en weed. Anders stop ik er nooit mee.
Klik om te vergroten...

10 of 15 mg lorazepam erin en t lampie gaat vanzelf uit. Krijg ik gelukkig op recept alhoewel die oxazepammen beter waren.
Klik om te vergroten...
10 mg lorazepam :openmouth: daar werd ik enorm lam van zelfs toen ik dikke tollerantie had..
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#19
In de trein is 't nog leuker :P
Wat dat betreft vind ik lorazepam erg gevaarlijk, je overschat jezelf er snel mee.
Na een bovengenoemde hoeveelheid in het OV genomen te hebben ben ik ook wel verstandiger geworden.
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ohw ik heb altijd dat ik eerst speed heb gesnove, daarna n paar nakjes keta pak en dat ik dan op wil staan, omdat t zo raar voelt om te dansen... En het ziet er niet uit...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."