Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswat is de lekkerste combinatie?

wat is de lekkerste combinatie?

61 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
W.F.L. zei:
Pep en alcohol en pep en G zijn ook heerlijk
Klik om te vergroten...
Helemaal mee eens, die tintelingen die ik kreeg :hearteyes:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja het voelt alsof je hele lijf klaarkomt. Zowiezo, die tintelingen van G zijn de shit. :hearteyes:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Supervlieg zei:
Speed in combo met keta OF GHB (die 2 samen is niet zon goed idee) voor doldwaze capriolen!
Klik om te vergroten...
G & K = nee


al dus de [SF] regels...
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#4
Speed in combo met keta OF GHB (die 2 samen is niet zon goed idee) voor doldwaze capriolen!
I
IW.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
speed & xtc. :hearteyes:
s
sjoerd101Lid
01-01-2024, 00:00
#6
IW. zei:
speed & xtc. :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Hersenschade :hearteyes:
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
:hearteyes: Hersenschade!
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#8
Speed en roofies !
4
4STARBIATCHLid
01-01-2024, 00:00
#9
Pep met G b l ;D

x
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Alcohol, Ghb, Xtc, Lsd, Paddo's.. er zijn zoveel fijne combinatie's te maken met speed. Als ik een combinatie moet kiezen zou ik voor Alcohol+Speed gaan. Dat is naar mijn mening nog wel de fijnste.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Pep en keta zijn erg succesvol. Pep en alcohol ook. Pep keta en alcohol ook.

Wat pep bij m'n mdma wilt mij soms ook wel smaken.

Maar pep en keta is denk ik wel het vetst.

Pep en GHB heb ik nog niet gedaan, maar dat zal er ook nog wel eens van komen.

Olle
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#12
Speed en benzo's!
d
dendazLid
01-01-2024, 00:00
#13
laat ik even van te voren zeggen dat je dit beter niet kunt doen maar voor mij is het speed[intramascul.] met heroine[intravene
i
it'smeLid
01-01-2024, 00:00
#14
dendaz zei:
laat ik even van te voren zeggen dat je dit beter niet kunt doen maar voor mij is het speed[intramascul.] met heroine[intravene
Klik om te vergroten...

Nee, dit zou ik inderdaad ook nooit in mijn kop halen te gaan doen :openmouth: Zowieso, dat spuiten.......nee trekt me totaal niet.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#15
W.F.L. zei:
Speed IM? Wat?
Klik om te vergroten...
Speed intramusculair, wordt dus in de spieren gespoten, vaak in de bil.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Speed IM? Wat?
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Petrovic zei:
W.F.L. zei:
Speed IM? Wat?
Klik om te vergroten...
Speed intramusculair, wordt dus in de spieren gespoten, vaak in de bil.
Klik om te vergroten...

Ik weet wat intramusculair is hoor, maar speed IM gaan spuiten? Wat? Dat lijkt me echt kut! Jeukt dat niet enzo? En zonder 73% gaan spuiten vind ik zowiezo belachelijk. :P Maar waarom zou je heroine IV doen en speed IM? :confused:
R
RolandtLid
01-01-2024, 00:00
#18
Speed is over het algemeen goed te combineren met downers. Ik ben het met bovenstaande reacties eens; speed is lekker om te combineren met GHB of wiet. Wiet met speed is een combinatie die in mijn ervaringen altijd goed uitpakt.

Vooral bij GHB is het belangrijk voorzichtig te zijn met de dosis: Omdat deze twee middelen elkaars werking DEELS compenseren, voelt het dat je van beide meer kan nemen. Maar als één van de beide middelen uitgewerkt raakt, kan het effect van de andere sterker worden dan gewenst. Een tip als je speed met GHB combineert: neem niet meer van elk dan je normaal zou doen als je één van de middelen zou gebruiken.

Over combineren met alcohol ben ik vrij neutraal, ik vind het niet zo veel toevoegen. Je kan wel meer drinken omdat speed het gevoel van dronken worden wat verbergt, maar de kater zal er hierom niet minder om zijn!

Over het combineren met andere uppers (coke, xtc, cafeïne) ben ik van mening dat je beter één van deze middelen kunt kiezen die je het leukst vind; er is hier geen synergie. Als je uppers combineert is het verstandig om minder dan een normale dosis (bijv; van elk een halve dosis) te nemen, omdat je de effecten van uppers bij gecombineerd gebruik bij elkaar op kunt tellen.

Speed met psychedelica heb ik (voor zover ik weet :wink: ) nooit gedaan, maar ik verwacht dat de kans op een onrustige- of bad trip toeneemt. Ik denk dat het moeilijk is om speed iets toe te laten voegen aan een psychedelische trip. (Ik baseer dit op wat ik hierover heb gelezen)

Benzo's (=Benzodiazepines) vind ik zeer geschikt om het vervelende na-effect van speed te verhelpen: Dat je na een avond uitgaan 's ochtends om 10 uur nog in je bed naar het plafond ligt te staren met een hartslag van rond de 100 en een continue stroom van gedachten en beelden die door je hoofd schieten. Van de Benzo's heb ik oxazepam en flunitrazepam geprobeerd. Deze laatste werkt erg goed als je na speedgebruik in een fijne ontspannen roes in slaap wilt vallen EN de volgende dag weer redelijk fris op wilt staan. Oxazepam werkt meer mentaal rustgevend en flunitrazepam, is naast mentaal, ook fysiek rustgevend, dus flunitrazepam vind ik geschikter bij speedgebruik. (dit is alleen gebaseerd op mijn ervaring)

Met name bij het gebruik van methamphetamine is flunitrazepam zeer geschikt, omdat meth nog een langere nawerking heeft dan 'gewone' Nederlandse speed. Deze twee middelen voelen echt als elkaars antagonisten van alle minder fijne bij-effecten. De roes die dan ontstaat, is heel erg fijn.

Mijn conclusie:
Goede combi’s
Speed + Wiet = lekker
Speed + Benzo's = erg lekker, ook handig om te kunnen slapen
Speed + GHB = lekker (maar dosis niet te hoog)
Matige combi’s
Speed + Alcohol = Voegt niet zo veel toe.
Speed + (Coke, XTC, etc.) = Voor mensen die niet weten wat ze willen
Slechte combi’s
Speed + Psychedelica = Lijkt mij niet verstandig (maar geen ervaring mee)
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#19
Idd. Speed + Downers! :hearteyes:
i
it'smeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Vind ik toch zo zonde.......downers bij speed.... Waarom zou ik dat doen, ik pak juist de speed om lekker hard te gaan :mrgreen: En ja de nadelige effecten van niet slapen, tja, dat noemen ze: "wie zich brand moet op de hete blaren zitten" :P

Inderdaad baal ik ook meestal als ik me lamlendig voel en niet kan slapen, maar ach sterk drankje erbij en chillen op je matras met de muziek of film doet mij ook al goed. Houd er niet zo van om medicatie bij drugs te gaan gebruiken....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."