#1
westergas zei:Toen ik 16 was nam ik pep omdat ik niet beter wist en er geen geld was voor coke. Echt ongelofelijk dat mensen die troep nu nog nemen terwijl je weet/zou kunnen weten wat het met je doet.
Speed gebruikers zijn niet eng maar ik snap ze niet helemaal....
En coke dan? Is dat niet slecht voor je?
Overdrijven is écht een kunst!
)