Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsspeed gebruikers zijn eng

speed gebruikers zijn eng

83 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#1
westergas zei:
Toen ik 16 was nam ik pep omdat ik niet beter wist en er geen geld was voor coke. Echt ongelofelijk dat mensen die troep nu nog nemen terwijl je weet/zou kunnen weten wat het met je doet.

Speed gebruikers zijn niet eng maar ik snap ze niet helemaal....
Klik om te vergroten...

En coke dan? Is dat niet slecht voor je? :confused:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
westergas zei:
Toen ik 16 was nam ik pep omdat ik niet beter wist en er geen geld was voor coke. Echt ongelofelijk dat mensen die troep nu nog nemen terwijl je weet/zou kunnen weten wat het met je doet.

Speed gebruikers zijn niet eng maar ik snap ze niet helemaal....
Klik om te vergroten...
Haha. Amphetamine; A poor man's cocaine.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#3
westergas zei:
Toen ik 16 was nam ik pep omdat ik niet beter wist en er geen geld was voor coke. Echt ongelofelijk dat mensen die troep nu nog nemen terwijl je weet/zou kunnen weten wat het met je doet.

Speed gebruikers zijn niet eng maar ik snap ze niet helemaal....
Klik om te vergroten...

Vertel dan eens jongen; wat doet het dan met je? Alles valt met mate te gebruiken hè. Het doet niets met je, mits je goed voor jezelf zorgt (voor, tijdens en na). En waarom zou het troep zijn als je de schadelijke gevolgen teniet kan doen door wat moeite te nemen, gewoon te eten, vitamientjes te nemen, niet te lang doorhalen, niet teveel gebruiken, wisselende methodes van inname hanteert en het zulke fantastische nachten oplevert? :hearteyes:

Exceptional Insight zei:
Haha. Amphetamine; A poor man's cocaine.
Klik om te vergroten...

Juist, jij gebruikt toch ook speed omdat je geen coke kan betalen met die krantenwijk van je?
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Rabbithole zei:
niet te lang doorhalen, niet teveel gebruiken
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#5
Chris Pontius zei:
Rabbithole zei:
niet te lang doorhalen, niet teveel gebruiken
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Hé, daarvan heb ik geleerd! :P Normaal gesproken ga ik voor 1 nacht, 2 dagen. :grin:
J
Junk DeluxeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Walldac zei:
Ik gebruik vrij vaak speed, maar je ziet het niet zo erg aan mij.
Geen grote ogen of knarsende tanden.
Dat verschilt van persoon tot persoon denk ik.

Maar ik denk dat de meeste mensen op dat feest eerder een pilletje naar binnen hadden.
Klik om te vergroten...
zal er ook wel aanligge aan de hoeveelheid dat je naar binnenwerkt :grin:
w
westergasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Rabbithole zei:
Vertel dan eens jongen; wat doet het dan met je?
Klik om te vergroten...
Mentale en fysieke breakdown.

Rabbithole zei:
Het doet niets met je, mits je goed voor jezelf zorgt (voor, tijdens en na).
Klik om te vergroten...

Erm....
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#8
westergas zei:
Rabbithole zei:
Vertel dan eens jongen; wat doet het dan met je?
Klik om te vergroten...
Mentale en fysieke breakdown.
Klik om te vergroten...

Nee. Niet als je er normaal mee omgaat. Alsof iedereen die af en toe een lijntje speed pakt breakdowns ervaart. :rolleyes: Overdrijven is écht een kunst!
w
westergasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Rabbithole zei:
westergas zei:
Rabbithole zei:
Vertel dan eens jongen; wat doet het dan met je?
Klik om te vergroten...
Mentale en fysieke breakdown.
Klik om te vergroten...

Nee. Niet als je er normaal mee omgaat. Alsof iedereen die af en toe een lijntje speed pakt breakdowns ervaart. :rolleyes: Overdrijven is écht een kunst!
Klik om te vergroten...

Nee ik heb het niet over af-en-toe een lijntje. Toen ik speed nam snapte ik nog niets van drugs en nam dus veel te veel, wat dus echt extreem slecht voor me was. In kleine hoeveelheden zal speed misschien best te behappen zijn maar een avondje echt hard gaan is neurotoxisch.

Sorry voor de off-topic (nogmaals ik vind speedgebruikers niet eng :mrgreen: )
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja héh, als je doorhaalt en veel neemt is het echt funest voor je.

'Tmaakt je kapot.

Maar wel leuk :wink: .
h
heroesssLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik was op een feest en het leek net of bijna iedereen speed had gebruikt. De meeste waren spastisch en brr die ogen. Ik heb er een nacht wakker van gelegen, zo eng. Ik vroeg me af of jullie speed gebruikers als je in de spiegel kijkt dat je dan niet bang van jezelf word?
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#12
euhmmm nee, liever speed als coke :)


dan wil ik mezelf niet in de spiegel zien
h
heroesssLid
01-01-2024, 00:00
#13
SperSIZEboon zei:
euhmmm nee, liever speed als coke :)


dan wil ik mezelf niet in de spiegel zien
Klik om te vergroten...

Waarom niet dan? Juist onder invloed van coke vind ik mezelf juist hardstikke goed er uit zien haha. En voor de rest merk je het bij mij niet zo als ik heb gebruikt, behalve aan steeds mn neus snuiten.
U
UnknownLeprechaunLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik gebruik vrij vaak speed, maar je ziet het niet zo erg aan mij.
Geen grote ogen of knarsende tanden.
Dat verschilt van persoon tot persoon denk ik.

Maar ik denk dat de meeste mensen op dat feest eerder een pilletje naar binnen hadden.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#15
omdat ik door coke een heel ander persoon wordt
h
heroesssLid
01-01-2024, 00:00
#16
En door speed niet zeker :P
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik ben ook best wel eng, ja.
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#18
heroesss zei:
SperSIZEboon zei:
euhmmm nee, liever speed als coke :)


dan wil ik mezelf niet in de spiegel zien
Klik om te vergroten...

Waarom niet dan? Juist onder invloed van coke vind ik mezelf juist hardstikke goed er uit zien haha. En voor de rest merk je het bij mij niet zo als ik heb gebruikt, behalve aan steeds mn neus snuiten.
Klik om te vergroten...

superSIZEboon zei:
omdat ik door coke een heel ander persoon wordt
Klik om te vergroten...

Zoals boon zegt, door coke worden veel mensen die het gebruiken, en blijven gebruiken, andere mensen dan wie ze waren. In dit geval vaak niet positief. Ik heb al veel mensen te vol van zichzelf zien worden simpelweg omdat ze aan de coke zaten. Over het algemeen ben ik dus minder kapot van mensen die aan de coke zitten dan aan de speed.

Speed maakt mensen over 't algemeen sociaal jegens andere mensen, over andere mensen. Coke uit m'n persoonlijke ervaring maakt je(niet altijd, a)sociaal jegens andere over jezelf.

Ik zie dus ook liever mensen spichtig op de pep op een feestje dan iemand die zichzelf the best vind op de coke. Feestjes waar mensen voornamelijk aan de coke zaten heb ik eigenlijk allemaal als a-relaxt ervaren omdat er veel haantjesgedrag en arrogantie de ronde speelde.

Maar goed, dat is mij mening gevormd uit mijn ervaringen. ;D
U
UnknownLeprechaunLid
01-01-2024, 00:00
#19
TeKNoZem zei:
Speed maakt mensen over 't algemeen sociaal jegens andere mensen, over andere mensen. Coke uit m'n persoonlijke ervaring maakt je(niet altijd, a)sociaal jegens andere over jezelf.
Klik om te vergroten...

Dit vind ik wel interessant om te weten, geeft toch een iets duidelijker beeld over coke
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#20
Sommige speedmensen zijn eng.

Zoals 14 jarige meisjes met niets anders aan als een zwarte broek en hemd-achtig iets zonder daar iets onder te dragen. Die dan ook gestoord beginnen dansen en op de grond vallen terwijl er geen muziek (bas) draait op dat moment. Ze had dan ook zo'n blik in haar ogen van :openmouth: .

En ze sloeg me op m'n kont :(

Zij was inderdaad écht eng. Speed bijmezelf, nou ik zal denk ik ook wel eng zijn maar daar hebben mensen geen last van want ik sta gewoon met m'n ogen dicht voor de speakers als ik speed op heb (zoiezo al whaha).

Buiten feesten heb ik gewoon een praatkick dus :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."