Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsspeed gebruikers zijn eng

speed gebruikers zijn eng

83 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#1
westergas zei:
Rabbithole zei:
Vertel dan eens jongen; wat doet het dan met je?
Klik om te vergroten...
Mentale en fysieke breakdown.
Klik om te vergroten...

Nee. Niet als je er normaal mee omgaat. Alsof iedereen die af en toe een lijntje speed pakt breakdowns ervaart. :rolleyes: Overdrijven is écht een kunst!
w
westergasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Rabbithole zei:
westergas zei:
Rabbithole zei:
Vertel dan eens jongen; wat doet het dan met je?
Klik om te vergroten...
Mentale en fysieke breakdown.
Klik om te vergroten...

Nee. Niet als je er normaal mee omgaat. Alsof iedereen die af en toe een lijntje speed pakt breakdowns ervaart. :rolleyes: Overdrijven is écht een kunst!
Klik om te vergroten...

Nee ik heb het niet over af-en-toe een lijntje. Toen ik speed nam snapte ik nog niets van drugs en nam dus veel te veel, wat dus echt extreem slecht voor me was. In kleine hoeveelheden zal speed misschien best te behappen zijn maar een avondje echt hard gaan is neurotoxisch.

Sorry voor de off-topic (nogmaals ik vind speedgebruikers niet eng :mrgreen: )
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja héh, als je doorhaalt en veel neemt is het echt funest voor je.

'Tmaakt je kapot.

Maar wel leuk :wink: .
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Beanhead zei:
Ja héh, als je doorhaalt en veel neemt is het echt funest voor je.

'Tmaakt je kapot.
Klik om te vergroten...
Ik merk anders geen nadelen de dagen erna. Wat doe ik verkeerd?
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dan ben je al wat verder op het pad van verslaving, dacht ik ergens te lezen in een speedtopic.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Tripper zei:
Dan ben je al wat verder op het pad van verslaving, dacht ik ergens te lezen in een speedtopic.
Klik om te vergroten...
Bij jou kunnen uppers toch geen goed doen dus alles wat jij zegt is uit het verband gerukt.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#7
westergas zei:
Rabbithole zei:
Nee. Niet als je er normaal mee omgaat. Alsof iedereen die af en toe een lijntje speed pakt breakdowns ervaart. :rolleyes: Overdrijven is écht een kunst!
Klik om te vergroten...

Nee ik heb het niet over af-en-toe een lijntje. Toen ik speed nam snapte ik nog niets van drugs en nam dus veel te veel, wat dus echt extreem slecht voor me was. In kleine hoeveelheden zal speed misschien best te behappen zijn maar een avondje echt hard gaan is neurotoxisch.

Sorry voor de off-topic (nogmaals ik vind speedgebruikers niet eng :mrgreen: )
Klik om te vergroten...

Dan moet je het aangeven dat je het hebt over mensen die extreem veel gebruiken. Je zei dat speed sowieso troep is, en dat je mensen niet begrijpt die het nog steeds nemen. Waar ik dus op reageerde dat normaal gebruik prima mogelijk is, alles met mate. Als we zo gaan beredeneren is vitamine B ook troep, want dat is ook slecht voor je als je er veel van binnen krijgt.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#8
Drientje zei:
ALLE stoffen op de wereld hebben een LD50 dus uiteindelijk is zelfs te veel water dodelijk.
Klik om te vergroten...
Watervergiftiging. :rock:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#9
Klopt, probeer maar eens 10 liter water achter elkaar te drinken. Watervergiftiging gegarandeerd. :wave:

Weg argument!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kijk! Op jou kan ik tenminste rekenen! :hearteyes:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
Je moeder is eng.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#12
Absoluut, maar gelukkig ook weer niet zo eng als die van jou.

Aan de verhalen te horen dan.
k
kildeerLid
01-01-2024, 00:00
#13
"Ik ben NIET eng! Ja, in mijn zwembroek, dan ben ik eng, maar ik ben NIET ENG!"

D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dat is een van de weinige zekerheden die het leven dan wel weer te bieden heeft.

Gelukkig.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Beanhead zei:
Ik vind cokegebruikers grappig.

Ow verdorie mijn pep is op *feest verder*
Ow klote mijn coke is op *wordt kwaad en belt zijn dealer*

:tearsofjoy: (no offence heh cokegebruikers! NIET ZO SERIEUS DENKEN :wave: :wave: )
Klik om te vergroten...

Mwah je hebt wel gelijk. Maar als mijn pep op is scoor ik ook nieuwe hoor :mrgreen:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik ben een freak, ik ben een weirdo.
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Yes you are
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#18
Eng zijn ze zeker

Er stond vanmorgen een jongen in de spiegel die er ook zo eng uit zag.
Sindsdien durf ik niet meer in de spiegel te kijken omdat ik bang ben dat hij weer verschijnt :(

Hij zal wel lekker aan de pep hebben gezeten ofzo, aan die bek te zien :xtc:
Maar hij heeft een goed hart hoor. :rolleyes:


En soms, soms dan hou ik van 'm :)
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#19
pbwebmaster zei:
Eng zijn ze zeker

Er stond vanmorgen een jongen in de spiegel die er ook zo eng uit zag.
Sindsdien durf ik niet meer in de spiegel te kijken omdat ik bang ben dat hij weer verschijnt :(

Hij zal wel lekker aan de pep hebben gezeten ofzo, aan die bek te zien :xtc:
Maar hij heeft een goed hart hoor. :rolleyes:


En soms, soms dan hou ik van 'm :)
Klik om te vergroten...

Heb er zo smorges ook al een tegengekomen, maar ik vond 'm best aardig. Leek wel of ie zich rot had geamuseerd :grin:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#20
heroesss zei:
En door speed niet zeker :P
Klik om te vergroten...
Van speed word ik mijzelf in het tienvoud, niet iets anders.

Van coke, daar word ik een egocentrische klootzak van.

Overigens zie ik er onder invloed van pep altijd wat boos uit. Of zorgelijk. En na de eerste 20 uur zie ik er uit als een veenlijk. :grin:

Olle

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."