Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsspeed gebruikers zijn eng

speed gebruikers zijn eng

83 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
F
Foxy*Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb zelf gemerkt dat wanneer ik een avondje doorhaalde op de speed ik er niet echt knapper op werd en mijn ogen zo stonden alsof ik de hele avond flink verbaasd was.. Keek toen in de ochtend uren niet graag in de spiegel. Echter, de tijd dat ik dagelijks gebruikte merkte niemand hier iets van. Ik zal er niet verbaasd of waardeloos uit, en kon me overal vertonen.

Ik denk dat het voornamelijk ligt aan of iemand weet hoe die met speed om moet gaan. Kinderen die op hun eerste feest hun neus vol gooien zullen er niet prettig uit zien nee, terwijl je aan de mensen de die kracht van speed waarderen en respecteren (bijna) niet kunt zien dat ze gebruikt hebben.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#2
Foxy* zei:
Heb zelf gemerkt dat wanneer ik een avondje doorhaalde op de speed ik er niet echt knapper op werd en mijn ogen zo stonden alsof ik de hele avond flink verbaasd was.. Keek toen in de ochtend uren niet graag in de spiegel. Echter, de tijd dat ik dagelijks gebruikte merkte niemand hier iets van. Ik zal er niet verbaasd of waardeloos uit, en kon me overal vertonen.

Ik denk dat het voornamelijk ligt aan of iemand weet hoe die met speed om moet gaan. Kinderen die op hun eerste feest hun neus vol gooien zullen er niet prettig uit zien nee, terwijl je aan de mensen de die kracht van speed waarderen en respecteren (bijna) niet kunt zien dat ze gebruikt hebben.
Klik om te vergroten...

Gewoon niet blijven nemen :flushed:
Beetje speed snuifje of bommetje maar ga een halfuur later niet ineens nog een dikke lijn leggen omdat je het niet voelt.

Speed is idd een goedje dat echt met respect moet behandelt worden else it kicks you around :) . En dan mogen mensen nog beweren dat ze gezond leven, speed maakt je kapot.

Maar met wat voorbereiding, fatsoenlijk eten, beetje slaap, wat fruit en niet al te veel speed is het een geweldige drug en kan er (denk ik) niet al te veel fout gaan.
F
Foxy*Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Beanhead zei:
Gewoon niet blijven nemen :flushed:
Beetje speed snuifje of bommetje maar ga een halfuur later niet ineens nog een dikke lijn leggen omdat je het niet voelt.

Speed is idd een goedje dat echt met respect moet behandelt worden else it kicks you around :) . En dan mogen mensen nog beweren dat ze gezond leven, speed maakt je kapot.

Maar met wat voorbereiding, fatsoenlijk eten, beetje slaap, wat fruit en niet al te veel speed is het een geweldige drug en kan er (denk ik) niet al te veel fout gaan.
Klik om te vergroten...

Ik ben het er zeker mee eens dat speed een geweldige drug is, als je er mee om kunt gaan. Heb er zelf nooit problemen mee gehad en de day-afters leken mij altijd over te slaan. Daarintegen heb ik vrienden flink naar de klote zien gaan door dit goedje.
Mij heeft het geweldige tijden gegeven inclusief leuke herinneringen, omdat ik heb geleerd hoe ik er goed mee om kon gaan. Een goede voorbereiding en goed op jezelf passen is de sleutel in dit geval.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het is wel met heel wat vallen opstaan denk ik voor je er fatsoenlijk mee kan omgaan & dan heb je nog het verslavingspotentieel.

Waarom zijn het altijd toch die leuke drugs heh :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."