Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsspeed gebruikers zijn eng

speed gebruikers zijn eng

83 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
w
westergasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Toen ik 16 was nam ik pep omdat ik niet beter wist en er geen geld was voor coke. Echt ongelofelijk dat mensen die troep nu nog nemen terwijl je weet/zou kunnen weten wat het met je doet.

Speed gebruikers zijn niet eng maar ik snap ze niet helemaal....
E
EscobanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mijn gezicht veranderd meestal niet zo veel door drugs, het valt bij wel mee dus.
U
UnknownLeprechaunLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik denk eigenlijk niet dat mensen er echt overdreven anders uit gaan zien als ze
alleen speed op hebben, behalve misschien de eerste keer.
Heb wel vaak het gevoel dat m'n huid anders begint aan te voelen als ik gesnoven heb,
misschien wordt die net iets vettiger ofzo in verband met de zweetklieren ?

Als iemand al meerdere nachten wakker is onder speed is dat natuurlijk wel te zien.
U
UnknownLeprechaunLid
01-01-2024, 00:00
#4
toevoeging:
en eerlijk gezegd denk ik dat je pupillen ook maar lichtelijk van grootte veranderen.
Misschien zelf zo weinig dat het zelfs niet opvalt
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#5
westergas zei:
Toen ik 16 was nam ik pep omdat ik niet beter wist en er geen geld was voor coke. Echt ongelofelijk dat mensen die troep nu nog nemen terwijl je weet/zou kunnen weten wat het met je doet.

Speed gebruikers zijn niet eng maar ik snap ze niet helemaal....
Klik om te vergroten...

En coke dan? Is dat niet slecht voor je? :confused:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
westergas zei:
Toen ik 16 was nam ik pep omdat ik niet beter wist en er geen geld was voor coke. Echt ongelofelijk dat mensen die troep nu nog nemen terwijl je weet/zou kunnen weten wat het met je doet.

Speed gebruikers zijn niet eng maar ik snap ze niet helemaal....
Klik om te vergroten...
Haha. Amphetamine; A poor man's cocaine.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#7
westergas zei:
Toen ik 16 was nam ik pep omdat ik niet beter wist en er geen geld was voor coke. Echt ongelofelijk dat mensen die troep nu nog nemen terwijl je weet/zou kunnen weten wat het met je doet.

Speed gebruikers zijn niet eng maar ik snap ze niet helemaal....
Klik om te vergroten...

Vertel dan eens jongen; wat doet het dan met je? Alles valt met mate te gebruiken hè. Het doet niets met je, mits je goed voor jezelf zorgt (voor, tijdens en na). En waarom zou het troep zijn als je de schadelijke gevolgen teniet kan doen door wat moeite te nemen, gewoon te eten, vitamientjes te nemen, niet te lang doorhalen, niet teveel gebruiken, wisselende methodes van inname hanteert en het zulke fantastische nachten oplevert? :hearteyes:

Exceptional Insight zei:
Haha. Amphetamine; A poor man's cocaine.
Klik om te vergroten...

Juist, jij gebruikt toch ook speed omdat je geen coke kan betalen met die krantenwijk van je?
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Rabbithole zei:
niet te lang doorhalen, niet teveel gebruiken
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#9
Chris Pontius zei:
Rabbithole zei:
niet te lang doorhalen, niet teveel gebruiken
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Hé, daarvan heb ik geleerd! :P Normaal gesproken ga ik voor 1 nacht, 2 dagen. :grin:
J
Junk DeluxeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Walldac zei:
Ik gebruik vrij vaak speed, maar je ziet het niet zo erg aan mij.
Geen grote ogen of knarsende tanden.
Dat verschilt van persoon tot persoon denk ik.

Maar ik denk dat de meeste mensen op dat feest eerder een pilletje naar binnen hadden.
Klik om te vergroten...
zal er ook wel aanligge aan de hoeveelheid dat je naar binnenwerkt :grin:
w
westergasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Rabbithole zei:
Vertel dan eens jongen; wat doet het dan met je?
Klik om te vergroten...
Mentale en fysieke breakdown.

Rabbithole zei:
Het doet niets met je, mits je goed voor jezelf zorgt (voor, tijdens en na).
Klik om te vergroten...

Erm....
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#12
westergas zei:
Rabbithole zei:
Vertel dan eens jongen; wat doet het dan met je?
Klik om te vergroten...
Mentale en fysieke breakdown.
Klik om te vergroten...

Nee. Niet als je er normaal mee omgaat. Alsof iedereen die af en toe een lijntje speed pakt breakdowns ervaart. :rolleyes: Overdrijven is écht een kunst!
w
westergasLid
01-01-2024, 00:00
#13
Rabbithole zei:
westergas zei:
Rabbithole zei:
Vertel dan eens jongen; wat doet het dan met je?
Klik om te vergroten...
Mentale en fysieke breakdown.
Klik om te vergroten...

Nee. Niet als je er normaal mee omgaat. Alsof iedereen die af en toe een lijntje speed pakt breakdowns ervaart. :rolleyes: Overdrijven is écht een kunst!
Klik om te vergroten...

Nee ik heb het niet over af-en-toe een lijntje. Toen ik speed nam snapte ik nog niets van drugs en nam dus veel te veel, wat dus echt extreem slecht voor me was. In kleine hoeveelheden zal speed misschien best te behappen zijn maar een avondje echt hard gaan is neurotoxisch.

Sorry voor de off-topic (nogmaals ik vind speedgebruikers niet eng :mrgreen: )
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja héh, als je doorhaalt en veel neemt is het echt funest voor je.

'Tmaakt je kapot.

Maar wel leuk :wink: .
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
Beanhead zei:
Ja héh, als je doorhaalt en veel neemt is het echt funest voor je.

'Tmaakt je kapot.
Klik om te vergroten...
Ik merk anders geen nadelen de dagen erna. Wat doe ik verkeerd?
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dan ben je al wat verder op het pad van verslaving, dacht ik ergens te lezen in een speedtopic.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Tripper zei:
Dan ben je al wat verder op het pad van verslaving, dacht ik ergens te lezen in een speedtopic.
Klik om te vergroten...
Bij jou kunnen uppers toch geen goed doen dus alles wat jij zegt is uit het verband gerukt.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#18
westergas zei:
Rabbithole zei:
Nee. Niet als je er normaal mee omgaat. Alsof iedereen die af en toe een lijntje speed pakt breakdowns ervaart. :rolleyes: Overdrijven is écht een kunst!
Klik om te vergroten...

Nee ik heb het niet over af-en-toe een lijntje. Toen ik speed nam snapte ik nog niets van drugs en nam dus veel te veel, wat dus echt extreem slecht voor me was. In kleine hoeveelheden zal speed misschien best te behappen zijn maar een avondje echt hard gaan is neurotoxisch.

Sorry voor de off-topic (nogmaals ik vind speedgebruikers niet eng :mrgreen: )
Klik om te vergroten...

Dan moet je het aangeven dat je het hebt over mensen die extreem veel gebruiken. Je zei dat speed sowieso troep is, en dat je mensen niet begrijpt die het nog steeds nemen. Waar ik dus op reageerde dat normaal gebruik prima mogelijk is, alles met mate. Als we zo gaan beredeneren is vitamine B ook troep, want dat is ook slecht voor je als je er veel van binnen krijgt.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#19
Drientje zei:
ALLE stoffen op de wereld hebben een LD50 dus uiteindelijk is zelfs te veel water dodelijk.
Klik om te vergroten...
Watervergiftiging. :rock:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#20
Klopt, probeer maar eens 10 liter water achter elkaar te drinken. Watervergiftiging gegarandeerd. :wave:

Weg argument!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."