eng niet, maar ok, als je nuchter op een feest staan kan ik me best voorstellen dat je je niet heel erg op je gemak kan voelen.
Heb dit zelf op extrema gehad. Ik had beloofd niks te gebruiken daar
![:wink:]()
en dan doe ik dat ook niet. Hele dag een geweldige dag gehad, maar naarmate de avond vorderde zag je ook echt het aantal grote ogen en bewegende kaken toenemen

In eerste instantie baalde ik stevig. Ik denk "ik wil ook

" Maar ja, belofte = belofte.
Later op de avond begon de sfeer toch minder te worden naar mijn gevoel. Je kunt de mensen om je heen moeilijker inschatten en door de strakke koppies is er ook weinig emotie te lezen in het gezicht en moet zeggen dat ik me toen toch niet meer zo op mijn gemak voelde en ben gegaan voordat het afgelopen zou zijn. Ik denk "als die strakke koppies (en redelijk wat opgefokte) naar buiten moeten, ben ik liever voor........
Met mensen die Speed of XTC hebben gehad kan ik meestal wel lachen, misschien ook omdat ik weet wat ze voelen, maar mensen die Coke hebben gehad mijd ik liever. Of het moet binnen onze vriendenkring zijn....... maar dan nog, Ik merk dat als we met een groepje zijn en er speed, coke en XTC wordt genomen (niet alles tegelijk, maar de ene heeft het een liever dan het andere) de coke-gebruikers wat sneller geirriteerd lijken t zijn. Vooral als je na wat pilletjes of speed onzin begint te praten :P Maar enkele jaren geleden bij mijn ex-vriend kwamen veel coke-gebruikers, en moet zeggen, was toen vaak weg. Vond het erg opgefokt en on-invoelbaar.
Maar als ik zelf heb gehad op een feest valt me dit inderdaad helemaal niet op nee
