Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsspeed gebruikers zijn eng

speed gebruikers zijn eng

83 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Exceptional Insight zei:
Tripper zei:
Dan ben je al wat verder op het pad van verslaving, dacht ik ergens te lezen in een speedtopic.
Klik om te vergroten...
Dus wanneer je verslaafd bent verdwijnen de negatieve aspecten? Vet! :grin:

Beanhead zei:
Jij bent baas.
Klik om te vergroten...
Dit ís de waarheid.
Klik om te vergroten...
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Exceptional Insight zei:
Kijk! Op jou kan ik tenminste rekenen! :hearteyes:
Klik om te vergroten...
dat weet je toch schat?
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#3
Speedgebruikers eng.

Over het algemeen als je een klein lijntje speed snuift zit je vol met zelfvertrouwen, wil je graag praten met mensen en zie je (als je net begint) er zelfs gezonder en mooier uit imo, waarom ik dat zeg is omdat ik wel wat mensen pep heb zien snuiven terwijl ik zelf nuchter was (thuissituatie dan) en dat ze echt ineens kleurtje in hun gezicht kregen en een glimlach vertoonden.

Als je natuurlijk heel de nacht doortrekt superveel speed snuift knetterhard danst en nog wat bier en andere drugs er bij gooit.

Ja dan is het wel mogelijk dat iemand "eng" is...

BLABLA WIJ ZIJN ENGE MENSE :tearsofjoy:
F
Foxy*Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb zelf gemerkt dat wanneer ik een avondje doorhaalde op de speed ik er niet echt knapper op werd en mijn ogen zo stonden alsof ik de hele avond flink verbaasd was.. Keek toen in de ochtend uren niet graag in de spiegel. Echter, de tijd dat ik dagelijks gebruikte merkte niemand hier iets van. Ik zal er niet verbaasd of waardeloos uit, en kon me overal vertonen.

Ik denk dat het voornamelijk ligt aan of iemand weet hoe die met speed om moet gaan. Kinderen die op hun eerste feest hun neus vol gooien zullen er niet prettig uit zien nee, terwijl je aan de mensen de die kracht van speed waarderen en respecteren (bijna) niet kunt zien dat ze gebruikt hebben.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#5
Foxy* zei:
Heb zelf gemerkt dat wanneer ik een avondje doorhaalde op de speed ik er niet echt knapper op werd en mijn ogen zo stonden alsof ik de hele avond flink verbaasd was.. Keek toen in de ochtend uren niet graag in de spiegel. Echter, de tijd dat ik dagelijks gebruikte merkte niemand hier iets van. Ik zal er niet verbaasd of waardeloos uit, en kon me overal vertonen.

Ik denk dat het voornamelijk ligt aan of iemand weet hoe die met speed om moet gaan. Kinderen die op hun eerste feest hun neus vol gooien zullen er niet prettig uit zien nee, terwijl je aan de mensen de die kracht van speed waarderen en respecteren (bijna) niet kunt zien dat ze gebruikt hebben.
Klik om te vergroten...

Gewoon niet blijven nemen :flushed:
Beetje speed snuifje of bommetje maar ga een halfuur later niet ineens nog een dikke lijn leggen omdat je het niet voelt.

Speed is idd een goedje dat echt met respect moet behandelt worden else it kicks you around :) . En dan mogen mensen nog beweren dat ze gezond leven, speed maakt je kapot.

Maar met wat voorbereiding, fatsoenlijk eten, beetje slaap, wat fruit en niet al te veel speed is het een geweldige drug en kan er (denk ik) niet al te veel fout gaan.
F
Foxy*Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Beanhead zei:
Gewoon niet blijven nemen :flushed:
Beetje speed snuifje of bommetje maar ga een halfuur later niet ineens nog een dikke lijn leggen omdat je het niet voelt.

Speed is idd een goedje dat echt met respect moet behandelt worden else it kicks you around :) . En dan mogen mensen nog beweren dat ze gezond leven, speed maakt je kapot.

Maar met wat voorbereiding, fatsoenlijk eten, beetje slaap, wat fruit en niet al te veel speed is het een geweldige drug en kan er (denk ik) niet al te veel fout gaan.
Klik om te vergroten...

Ik ben het er zeker mee eens dat speed een geweldige drug is, als je er mee om kunt gaan. Heb er zelf nooit problemen mee gehad en de day-afters leken mij altijd over te slaan. Daarintegen heb ik vrienden flink naar de klote zien gaan door dit goedje.
Mij heeft het geweldige tijden gegeven inclusief leuke herinneringen, omdat ik heb geleerd hoe ik er goed mee om kon gaan. Een goede voorbereiding en goed op jezelf passen is de sleutel in dit geval.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het is wel met heel wat vallen opstaan denk ik voor je er fatsoenlijk mee kan omgaan & dan heb je nog het verslavingspotentieel.

Waarom zijn het altijd toch die leuke drugs heh :P
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Spiegels worden wel erg eng na een nachtje door, ja :P
Je verhaal komt wel erg overeen met het verhaal van een vriend van me.
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hoe weet je dat ze speed hebben gebruikt? Misschien wel pillen, of kijken ze zo uitzichzelf.
Maarja, sommige speedgebruikers hebben soms wel een ehm, intimiderende blik. (Dat vind ik ook van mensne op de acid soms)

En of ik van mezelf schrik als ik in de spiegel kijk als ik pep op heb, nou.. De eerste keren wel een beetje, maar dat kwam doordat ik er brak uit zag, niet eng ofzo. Nu weet ik wel wat ik ervan kan verwachten, dus niet meer.
i
it'smeLid
01-01-2024, 00:00
#10
eng niet, maar ok, als je nuchter op een feest staan kan ik me best voorstellen dat je je niet heel erg op je gemak kan voelen.
Heb dit zelf op extrema gehad. Ik had beloofd niks te gebruiken daar :wink: en dan doe ik dat ook niet. Hele dag een geweldige dag gehad, maar naarmate de avond vorderde zag je ook echt het aantal grote ogen en bewegende kaken toenemen :mrgreen: In eerste instantie baalde ik stevig. Ik denk "ik wil ook :rock: " Maar ja, belofte = belofte.
Later op de avond begon de sfeer toch minder te worden naar mijn gevoel. Je kunt de mensen om je heen moeilijker inschatten en door de strakke koppies is er ook weinig emotie te lezen in het gezicht en moet zeggen dat ik me toen toch niet meer zo op mijn gemak voelde en ben gegaan voordat het afgelopen zou zijn. Ik denk "als die strakke koppies (en redelijk wat opgefokte) naar buiten moeten, ben ik liever voor........

Met mensen die Speed of XTC hebben gehad kan ik meestal wel lachen, misschien ook omdat ik weet wat ze voelen, maar mensen die Coke hebben gehad mijd ik liever. Of het moet binnen onze vriendenkring zijn....... maar dan nog, Ik merk dat als we met een groepje zijn en er speed, coke en XTC wordt genomen (niet alles tegelijk, maar de ene heeft het een liever dan het andere) de coke-gebruikers wat sneller geirriteerd lijken t zijn. Vooral als je na wat pilletjes of speed onzin begint te praten :P Maar enkele jaren geleden bij mijn ex-vriend kwamen veel coke-gebruikers, en moet zeggen, was toen vaak weg. Vond het erg opgefokt en on-invoelbaar.

Maar als ik zelf heb gehad op een feest valt me dit inderdaad helemaal niet op nee :mrgreen:
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#11
Toen ik een tijdje geleden doorgeslagen was met speed vond ik mezelf er eng uitzien in de spiegel. Strak, bleek gezicht die er moe uitzag en met enge, starende ogen in de kop en peppuisten. Brrr, gelukkig zie ik er niet meer zo uit !

Als ikzelf nuchter ben en zie andere Speed gebruikers vind ik ze er nog weleens eng uitzien.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb jarenlang speed gebruikt. Ook vaak nog eens bij sociale situaties waar niemand iets mocht merken er van. Men zag het dus ook niet aan mij en nog nooit heeft iemand mij eng gevonden... :P
i
it'smeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Idd, je gelaat wordt wel wat anders ja. Ik heb dat ook gemerkt. Af en toe wat gebruiken is niet zo erg, dan heb je even 2 dagen nodig om goed bij te slapen, te eten en te drinken en dan gaat het wel weer.

Maar na een paar weken bijna dagelijks wat te pakken (als wat het maar 2 lijntjes per dag) begon ik toch een apart gelaat te krijgen. Wallen, donkere verkleuring rondom ogen, uitslag, puistjes, droge lippen en over algemeen wat bleekjes/grauw. En helaas mocht ik al snel merken dat de cup maat al snel begon te minderen :( Eigen schuld, dikke bult he zeggen ze.......

Dus voor mij nog maar 3-maandelijks gebruik of als er een feestje of gelegenheid tussen komt.... Maar zeker niet dagelijks, wekelijks of maandelijks.....
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Zo zie ik er eigenlijk wel vaak uit, en ik gebruik niet eens dagelijks.
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#15
Marla Singer zei:
Ik heb jarenlang speed gebruikt. Ook vaak nog eens bij sociale situaties waar niemand iets mocht merken er van. Men zag het dus ook niet aan mij en nog nooit heeft iemand mij eng gevonden... :P
Klik om te vergroten...

Ik denk dat speed opzich je ook niet zo eng maakt, alleen die slapeloze nachten zijn de boosdoener lijkt me.
Ik kan ook normaal door het huis lopen onder invloed van pep zonder dat iemand iets aan mij merkt :grin:

Maar als ik een lekkere dikke mdma pil neem weet ik dat ik c.a. 20 minuten heb om zo snel mogelijk het huis te verlaten! :tearsofjoy:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Je slaagt er trouwens wel in om de helft van de vaste posterts op dit forum te beledigen met die topictitel. Well done :grin:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#17
W.F.L. zei:
Je slaagt er trouwens wel in om de helft van de vaste posterts op dit forum te beledigen met die topictitel. Well done :grin:
Klik om te vergroten...
Lang leve het generaliseren, de mensen die normaal er uit zien ziet ze natuurlijk niet dus is zo'n reactie wel logisch.

En zonder tollerantie zie je het vaak duidelijk aan de gebruiken. Maar ik heb zelf bijna een jaar dagelijks gebruikt, ook met school en niemand die ooit een opmerking heeft gemaakt.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#18
it'sme zei:
En helaas mocht ik al snel merken dat de cup maat al snel begon te minderen :( Eigen schuld, dikke bult he zeggen ze.......
Klik om te vergroten...
Nu dus niet meer.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#19
Exceptional Insight zei:
it'sme zei:
En helaas mocht ik al snel merken dat de cup maat al snel begon te minderen :( Eigen schuld, dikke bult he zeggen ze.......
Klik om te vergroten...
Nu dus niet meer.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:

Scherp.
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#20
als ik nu in de spiegel kijk snap ik heel goed wat de topicstarter bedoeld...brrrr,hahahaha

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."