Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsspeed gebruikers zijn eng

speed gebruikers zijn eng

83 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
h
heroesssLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik was op een feest en het leek net of bijna iedereen speed had gebruikt. De meeste waren spastisch en brr die ogen. Ik heb er een nacht wakker van gelegen, zo eng. Ik vroeg me af of jullie speed gebruikers als je in de spiegel kijkt dat je dan niet bang van jezelf word?
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#2
euhmmm nee, liever speed als coke :)


dan wil ik mezelf niet in de spiegel zien
h
heroesssLid
01-01-2024, 00:00
#3
SperSIZEboon zei:
euhmmm nee, liever speed als coke :)


dan wil ik mezelf niet in de spiegel zien
Klik om te vergroten...

Waarom niet dan? Juist onder invloed van coke vind ik mezelf juist hardstikke goed er uit zien haha. En voor de rest merk je het bij mij niet zo als ik heb gebruikt, behalve aan steeds mn neus snuiten.
U
UnknownLeprechaunLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik gebruik vrij vaak speed, maar je ziet het niet zo erg aan mij.
Geen grote ogen of knarsende tanden.
Dat verschilt van persoon tot persoon denk ik.

Maar ik denk dat de meeste mensen op dat feest eerder een pilletje naar binnen hadden.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#5
omdat ik door coke een heel ander persoon wordt
h
heroesssLid
01-01-2024, 00:00
#6
En door speed niet zeker :P
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#7
Sowieso zijn mdma-gebruikers veel opvallender. Over het algemeen krijgen de meeste mensen grotere pupillen en ergere klapperkaken van mdma dan van speed.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
Kijk! Op jou kan ik tenminste rekenen! :hearteyes:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ben ook best wel eng, ja.
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#10
heroesss zei:
SperSIZEboon zei:
euhmmm nee, liever speed als coke :)


dan wil ik mezelf niet in de spiegel zien
Klik om te vergroten...

Waarom niet dan? Juist onder invloed van coke vind ik mezelf juist hardstikke goed er uit zien haha. En voor de rest merk je het bij mij niet zo als ik heb gebruikt, behalve aan steeds mn neus snuiten.
Klik om te vergroten...

superSIZEboon zei:
omdat ik door coke een heel ander persoon wordt
Klik om te vergroten...

Zoals boon zegt, door coke worden veel mensen die het gebruiken, en blijven gebruiken, andere mensen dan wie ze waren. In dit geval vaak niet positief. Ik heb al veel mensen te vol van zichzelf zien worden simpelweg omdat ze aan de coke zaten. Over het algemeen ben ik dus minder kapot van mensen die aan de coke zitten dan aan de speed.

Speed maakt mensen over 't algemeen sociaal jegens andere mensen, over andere mensen. Coke uit m'n persoonlijke ervaring maakt je(niet altijd, a)sociaal jegens andere over jezelf.

Ik zie dus ook liever mensen spichtig op de pep op een feestje dan iemand die zichzelf the best vind op de coke. Feestjes waar mensen voornamelijk aan de coke zaten heb ik eigenlijk allemaal als a-relaxt ervaren omdat er veel haantjesgedrag en arrogantie de ronde speelde.

Maar goed, dat is mij mening gevormd uit mijn ervaringen. ;D
U
UnknownLeprechaunLid
01-01-2024, 00:00
#11
TeKNoZem zei:
Speed maakt mensen over 't algemeen sociaal jegens andere mensen, over andere mensen. Coke uit m'n persoonlijke ervaring maakt je(niet altijd, a)sociaal jegens andere over jezelf.
Klik om te vergroten...

Dit vind ik wel interessant om te weten, geeft toch een iets duidelijker beeld over coke
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#12
Sommige speedmensen zijn eng.

Zoals 14 jarige meisjes met niets anders aan als een zwarte broek en hemd-achtig iets zonder daar iets onder te dragen. Die dan ook gestoord beginnen dansen en op de grond vallen terwijl er geen muziek (bas) draait op dat moment. Ze had dan ook zo'n blik in haar ogen van :openmouth: .

En ze sloeg me op m'n kont :(

Zij was inderdaad écht eng. Speed bijmezelf, nou ik zal denk ik ook wel eng zijn maar daar hebben mensen geen last van want ik sta gewoon met m'n ogen dicht voor de speakers als ik speed op heb (zoiezo al whaha).

Buiten feesten heb ik gewoon een praatkick dus :tearsofjoy:
h
heroesssLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik zeg ook niet dat ik mensen die onder invloed van pep a-sociaal zijn, integendeel. Er hebben nog nooit zoveel mensen tegen mij gepraat haha. Maar ik voelde me op dat feest echt een autist, durfde echt niet naar iemand te kijken als ze tegen me aan het praten waren. Ik was de hele avond ook nuchter, geen drank geen drug. Misschien dat ik de volgende x ook maar onder invloed moet zijn ofzo?
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#14
heroesss zei:
Ik zeg ook niet dat ik mensen die onder invloed van pep a-sociaal zijn, integendeel. Er hebben nog nooit zoveel mensen tegen mij gepraat haha. Maar ik voelde me op dat feest echt een autist, durfde echt niet naar iemand te kijken als ze tegen me aan het praten waren. Ik was de hele avond ook nuchter, geen drank geen drug. Misschien dat ik de volgende x ook maar onder invloed moet zijn ofzo?
Klik om te vergroten...

Of accepteren dat andere mensen drugs gebruiken, wat is nu eigenlijk het probleem? Je had toch door dat ze speed ophadden, zet jezelf er dan overheen.
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#15
heroesss zei:
Ik zeg ook niet dat ik mensen die onder invloed van pep a-sociaal zijn, integendeel. Er hebben nog nooit zoveel mensen tegen mij gepraat haha. Maar ik voelde me op dat feest echt een autist, durfde echt niet naar iemand te kijken als ze tegen me aan het praten waren. Ik was de hele avond ook nuchter, geen drank geen drug. Misschien dat ik de volgende x ook maar onder invloed moet zijn ofzo?
Klik om te vergroten...

Zo bedoelde ik het ook niet. Ik legde in dat stukje van m'n post meer uit waarom ik mensen op de speed prefereer boven mensen vaag van de coke. =)

bovendien boeit het me eigenlijk niet hoe vertieft iemand eruit ziet, dat getuigd meestal alleen maar dat diegene het verschrikkelijk naar z'n zin heeft. ;>
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
heroesss zei:
Waarom niet dan? Juist onder invloed van coke vind ik mezelf juist hardstikke goed er uit zien haha. En voor de rest merk je het bij mij niet zo als ik heb gebruikt, behalve aan steeds mn neus snuiten.
Klik om te vergroten...

Wel, dat zegt genoeg toch? En aan je gedrag zul je het ook wel merken waarschijnlijk :)

Het hangt er een beetje vanaf trouwens, soms kan speed na 8 of 10 uur de sfeer wel danig opgefokt maken op een feestje, maar vaak ook niet. Ik vind mensen die speed snuiven aangenamer gezelschap dan mensen die coke gesnoven hebben, dank u. Je moet trouwens echt heel veel snuiven wil je enge ogen krijgen hoor, groter wel, maar echte kijkers zijn denk ik omdat het (zoals iemand al zei) waarschijnlijk MDMA/XTC was.. En die mensen zien er dan eng uit (dat vind ik soms ook als er zo'n gek naar mij zit te staren zonder reden), ze zijn wel lief.

Typisch weer zo'n geval van coke-is-niet-zoals-andere-drugs-maar-beter. No offence, ik vind coke lekker, maar ik vind het heel naief en kortzichtig dat je mensen die speed of XTC gebruiken eng noemt terwijl je dan wel coke gebruikt waar mensen nog het engst van worden.

heroesss zei:
En door speed niet zeker :P
Klik om te vergroten...

Nee. Coke heeft veel, maar dan ook veel meer invloed (en dat is in de negatieve zin) op de manier waarop je je gedraagt dan speed. Als je speed op hebt rest er nog meer dan genoeg empathie, die is bij coke ver te zoeken. Speed of XTC-gebruikers zien er dan eng uit, coke gebruikers ZIJN eng. (Als ze onder invloed zijn)
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik vind cokegebruikers grappig.

Ow verdorie mijn pep is op *feest verder*
Ow klote mijn coke is op *wordt kwaad en belt zijn dealer*

:tearsofjoy: (no offence heh cokegebruikers! NIET ZO SERIEUS DENKEN :wave: :wave: )
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#18
Je hebt er uitschieters tussen zitten die te veel nemen of bij weinig al kauwen etc, maar opzich vind ik het wel meevallen.
B
BabyRaverLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik vind het echt niet eng, meer grappig die rollende ogen, klappende kaken enzo :tearsofjoy:

Bij mijzelf zie je het al als ik een klein beetje op heb maar echt nog NOOIT gehoord dat iemand het er eng uit zag zien ofzo :tearsofjoy:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#20
Je moeder is eng.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."