heroesss zei:
Waarom niet dan? Juist onder invloed van coke vind ik mezelf juist hardstikke goed er uit zien haha. En voor de rest merk je het bij mij niet zo als ik heb gebruikt, behalve aan steeds mn neus snuiten.
Wel, dat zegt genoeg toch? En aan je gedrag zul je het ook wel merken waarschijnlijk
Het hangt er een beetje vanaf trouwens, soms kan speed na 8 of 10 uur de sfeer wel danig opgefokt maken op een feestje, maar vaak ook niet. Ik vind mensen die speed snuiven aangenamer gezelschap dan mensen die coke gesnoven hebben, dank u. Je moet trouwens echt heel veel snuiven wil je enge ogen krijgen hoor, groter wel, maar echte kijkers zijn denk ik omdat het (zoals iemand al zei) waarschijnlijk MDMA/XTC was.. En die mensen zien er dan eng uit (dat vind ik soms ook als er zo'n gek naar mij zit te staren zonder reden), ze zijn wel lief.
Typisch weer zo'n geval van coke-is-niet-zoals-andere-drugs-maar-beter. No offence, ik vind coke lekker, maar ik vind het heel naief en kortzichtig dat je mensen die speed of XTC gebruiken eng noemt terwijl je dan wel coke gebruikt waar mensen nog het engst van worden.
heroesss zei:
En door speed niet zeker :P
Nee. Coke heeft veel, maar dan ook veel meer invloed (en dat is in de negatieve zin) op de manier waarop je je gedraagt dan speed. Als je speed op hebt rest er nog meer dan genoeg empathie, die is bij coke ver te zoeken. Speed of XTC-gebruikers zien er dan eng uit, coke gebruikers ZIJN eng. (Als ze onder invloed zijn)