Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heel snel kappen met die wiet, het is gewoon gore troep. Geloof me nu maar, je kan er echt geestelijke problemen van krijgen. Vooral als je n meisje bent trouwens! Je zal vast niet naar me luisteren, maar ik weet uit eigen ervaring dat je door wietverslaving ernstige problemen kunt krijgen, waardoor je aan de antidepressiva moet om je nog enigszins goed te voelen. Ik hoop echt dat je dit van me aan wilt nemen, want i schrik hier gewoon van hoe positief mensen praten over wiet ( en andere drugs) alsof het allemaalniks is en geen kwaad kan. Nou, ik weet wel beter, het kan heel erg veel kwaad. Misschien niet bij iedereen, maar de kans is er zeker...en heb je dat over voor die duffe rotwiet??? Sorry als ik n beetje boos overkom, maar ik hoop echt mensen op andere ideeen te unnen brengen met mijn eigen ervaringen."
"Volgens mij weet ik precies wat je bedoelt, ik herken mezelf heel erg in jou ( klinkt misschien raar, want ik ken je totaal niet, maar toch...) Mag ik vragen hoe oud je bent? ik ben 21( of had ik dat nou al gezegd?? die wiet he ) Ik heb het ook erg moeilijk met mijn leven en mijn gedachtes....had jij toevallig ook altijd al het gevoel dat je anders was dan anderen?? Moeilijke jeugd.....problemen? Damn...ik wil je echt graag helpen"
"Elektronik_dynamite zei: savanna zei: Als je alleen slaapproblemen hebt, wat doe je dan op het drugsforum? Klik om te vergroten... waar de fok heb jij het over zeg je praat net als mij in een staat van dronkenschap... ik heb nooit gezegd dat ik geen drugs gebruik... en zoals ik al eerder zei als je het forum goed doorleest snap je waarom ik het heb Klik om te vergroten... hahahaha, ik lach me echt dood hier! Je hebt het over mij dat ik zogenaamd dom ben.....ga eerst eens op je Nederlandse taalgebruik letten alsjeblieft ( je praat net ALS mij). Gozer, ik weet heel goed waar ik het over heb, wees maar niet bang. Ik snap alleen niet als je al slaapproblemen hebt, dat je dan ook nog drugs gaat gebruiken, beetje dom, vind je ook niet? Je voelt je blijkbaar erg aangevallen, dat zegt al genoeg. Maar ga vooral lekker door met drugs gebruiken jongen, als jij daar zo gelukkig van wordt."
"Hoi! Ik schrik best van je verhaal, ben ook begonnen op mijn veertiende ( ben nu inmiddels 21) en heb enorm veel problemen gekregen door het gebruik van drugs. Ik ben inmiddels al een jaar van de harddrugs af, en nu net een week van de wiet. Wiet is dus wel hartstikke verslavend ( geestelijk natuurlijk), en ik kan het weten. Mensen vergissen zich er echt in hoor, ik heb door mijn overmatige wietgebruik een angsstoornis gekregen, waar ik zelfs medicijnen voor moet gebruiken ( anders kan ik niet meer normaal functioneren). Ik denk wel dat het eraan ligt of je gevoelig bent voor geestelijke problemen, maar bij mij is dit echt pas ontstaan na veel drugsgebruik, en vooral wiet. Als je zeker wilt weten dat je hier geen problemen mee krijgt, raad ik je aan om er zo snel mogelijk mee te stoppen. Ik zou willen dat ik nooit begonnen was, want echt geloof me....paniekaanvallen e.d. zijn echt vreselijk. Ik heb op mijn vijftiende 1 keer paddo's geprobeerd en ook dit was een afschuwelijke ervaring, ben naar het ziekenhuis gegaan in pure paniek omdat ik dacht dat ik doodging en het nooit meer over zou gaan. Ik raad het je echt af, zeker op zo'n jonge leeftijd als je nog niet zo stabiel bent. Laat je ajb niet overhalen om het wel te doen, want het kan echt vereerd aflopen. Ik hoop dat je er wat aan hebt. Succes en remember: een nuchter leven is 100.000 keer leuker en vooral ECHTER!!!"
"Matthijs, ik denk dat je gelijk hebt met wat je zegt, maar je weet ook dat de kans groot is dat als je op je veertiende eens per week blowt, dat de kans er dik in zit dat je over een jaar ofzo wel dagelijks blowt. Het sluipt er echt in....tenminste zo is het bij mij gegaan.Voor je het weet zit je er iedere dag aan en dan beginnen de problemen. Daarnaast denk ik dat je op je veertiende nog niet volwassen genoeg bent om verstandige beslissingen te maken wat betreft drugs. En wees eerlijk: wat voegt die joint nou eigenlijk toe aan je leven??? ( behalve dat uurtje dat je je loom en gezellig voelt) De ellende die erdoor kan ontstaan weegt toch niet op tegen dat beetje plezier?? Als jij er anders over denkt, hoor ik het graag."
"Okee Matthijs...jij je zin. Ik dacht ook zo toen ik 17 was, kan er wel inkomen."
"Matthijs, Ja haha. ze blowen nu lekker zoveel, en merken nergens wat van. Wacht maar tot je stopt, dan praten we verder. En ik heb ook nooit gezegd dat iedereen er last van krijgt, maar dat is sowieso pas merkbaar wanneer je stopt. En een keer flippen van teveel blowen is iets anders dan je hersens beschadigen na heeeeeeeeeel veeeeeeeeel blowen en als je stopt pas merken wat je eraan overgehouden hebt. Beetje eigenwijs ben je wel he. Ik probeer alleen mensen te waarschuwen, kan het je niks schelen, mij best..."
"Bal0n zei: Idd, zou je er niet voor naar een arts gaan? Klik om te vergroten... Denk je nou echt dat een arts je gaat helpen, terwijl het je eigen schuld is...? Je helpt je eigen leven naar de tyfus, en dan zielig bij n arts aan gaan kloppen van: OOh, ik kan niet meer slapen.....help me alsjeblieft. Stelletje idioten! Echt...ga naar school ofzo!"
"Als je alleen slaapproblemen hebt, wat doe je dan op het drugsforum?"
"Ik herken dit heel erg!! Dat gevoel is echt vreselijk! Stop er alsjeblieft mee, want ik heb er een enorme angststoornis aan overgehouden, waarvoor ik zelfs aan de antidepressiva moest. Ik ben nu bijna twee weken gestopt met blowen en het was heel moeilijk, maar ben toch heel blij dat ik er vanaf ben. Die troep die ze tegenwoordig verkopen in coffeeshops is geen wiet meer, maar gewoon gif. Sterkte ermee en ik zou echt stoppen met die zooi!!"