#1
ik heb het ook hoor.. Als k leip van de pep ben moet ik er bier bij, of ghb maar dat is zo risicovol, anders voel k me zo rustig en geiriteerd... gebruik bier zeg maar als emulator op de pep



cropp zei:Marla Singer schreef:
Nee, ik wil altijd heel veel neuken....
cropp zei:kan dat niet met een biersmaak?

Super vet vind ik dat haha. Maarja zeer slecht dus.

SperSIZEboon zei:ik heb meestal veel trek in pep als ik veel pils heb gehad![]()

Djo zei:SperSIZEboon zei:ik heb meestal veel trek in pep als ik veel pils heb gehad![]()
![]()
Maar ik vind het alleen vervelend dat je hele tijd naar de plee kan blijven gaan. Ik moet van pep al veel vaker plassen en dan bier erbij, maakt het helemaal compleet!!!! Dan maar ophouden, maar das ook weer niet goed. Ja, het einde zoek!![]()
Djo zei:Heel dat pepselijk lichaam verspreid chemische onwelriekendheid uit alle gaten en porien!
Gelukkig heeft het onder de mede pepgebruikers eenzelfde soort werking als knoflook, je ruikt het bij de ander niet. Of je bent gewoon zo bedwelmd door je eigen lucht, dat een ander daar niet tegenop kan, zou ook zomaar eens kunnen!!!!

Godverdomme echt. Ik zat hier thuis in mijn eentje aan de pep en heb bijna een halve krat weggedronken. Daarna nog de stad in geweest. Echt niet normaal hoe lekker bier is dan (en hoeveel ik dan op kan, normaal word ik al snel misselijk)knolselderij zei:koude pils is zooooo lekker op de pep, nog lekkerder dan op de sos

kiekert zei:Godverdomme echt. Ik zat hier thuis in mijn eentje aan de pep en heb bijna een halve krat weggedronken. Daarna nog de stad in geweest. Echt niet normaal hoe lekker bier is dan (en hoeveel ik dan op kan, normaal word ik al snel misselijk)knolselderij zei:koude pils is zooooo lekker op de pep, nog lekkerder dan op de sos![]()

freek69 zei:Eens alcoholcontrole voorgehad op weg naar huis. Had veel te veel bier op samen met pep maar toch zat ik onder de 0,5 promilleDie agent tegen me : 'Je bent precies verbaasd door het resultaat?'
Ik vertrok daarna ook zonder mijn koplampen aan te zetten ...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."