Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed + Veel bier

Speed + Veel bier

59 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
A
Appe DoevertLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik heb het ook hoor.. Als k leip van de pep ben moet ik er bier bij, of ghb maar dat is zo risicovol, anders voel k me zo rustig en geiriteerd... gebruik bier zeg maar als emulator op de pep :grin: :rockband:
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#2
koude pils is zooooo lekker op de pep, nog lekkerder dan op de sos
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb wel eens sterke drank en speed gecombineerd :)
Ik was straalbezopen maar kon nog 'helder' nadenken en ik herinner me vrij weinig van die nacht.
m
monkahLid
01-01-2024, 00:00
#4
[/quote]
cropp zei:
Marla Singer schreef:
Nee, ik wil altijd heel veel neuken....
Klik om te vergroten...
cropp zei:
kan dat niet met een biersmaak?
Klik om te vergroten...

Hahaha, Vind beide helemaal top maar niet teveel bier ;o
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#5
na een nacht of wat helemaal brak trillerig en uitgeblust een biertje pakken en ik voel me ineens weer kip lekker ghehe altijd zo :beer:
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik ben niet echt een bierdrinker, wel eens een pintje voor de smaak,...
maar niet om zat te worde.
onder invloed van speed, dan rook ik veel te veel wiet, je voelt het dan ook amper in je keel.
en het is ooo zoo lekker
A
ABC No JaneiroLid
01-01-2024, 00:00
#7
Alcohol en auto rijden: debiel
Alcohol + speed en autorijden: geraken de debielen misschien net iets veiliger thuis

Speed en rijden? nieuwe topic, of is die er al... effe checken
S
SpartanLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik meestal andersom , als ik veel gepilst heb is het enige wat nog in men kop speelt , ik moet pep hebben. Als ik dan een dikke lijn heb gesnoven is het volgende waaraan ik denk Terug zoveel mogelijk zuipen zodat het niet opvalt dat ik strak sta... (zit vaak gewoon aan de bar dan ben niet zo'n party ganger/gebruiker)

als ik tijdens de exames snuif dan , dan heb ik buiten rukken ook altijd zin in fruitsap of melk tot op het punt dat ik vaak denk dat ik ga kapot gaan aan een overdosis vocht( drink dan vaak 5 tot 6 Liter / nacht ) wat dus blijkbaar ook erg ongezond is. (dus dat zal voor pils ook zo wel zijn)
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Liever pep en een joint als het aan mij ligt.
Ik moet altijd al veel pissen als ik strak sta,moet ik mezelf maar is afgaan vragen hoe dat wel niet bier erbij is.
Liever los van mekaar dus,of na het een enkel biertje.
Offf speed en een jointje ; - )
k
kildeerLid
01-01-2024, 00:00
#10
De combi is zeker fijn, maar nooit meer dan een sixpakje over een flink aantal uur verdeeld. Het smaakt goed, haalt de (mogelijk onprettige) edge eraf en is in die hoeveelheid niet al te zwaar op je lichaam. Daarnaast val je ook wat sneller in slaap inderdaad :)

Opvallend is altijd hoe je met pep zonder problemen een sixpakje kan drinken op een lege maag, terwijl ik daar nuchter met een lege maag na 1,5 biertje al drie keer van op mijn kop sta... Dan merk je pas echt hoe tegenstrijdig die twee in gebruik zijn.

OT: en daar ligt het gevaar, dat was je vraag: extra belasting hart en bloedvaten.
s
sjelepopiLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wat ik altijd voel is dat als ik er een paar heb gedronken, ik de alcohol niet voel, maar het is net alsof ie door de speed heen wilt komen. De speed blijft overheersen en laat de alcohol niet toe. :beer: Super vet vind ik dat haha. Maarja zeer slecht dus.

Enja de kater valt meestal wel mee. Misschien omdat ik alles met mate doe. :rockband: :stoned:
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#12
SperSIZEboon zei:
ik heb meestal veel trek in pep als ik veel pils heb gehad :grin:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:

Ik kan ook makkelijk daarna biertjes drinken, maar idd vooraf biertjes wekt ook nogal wat lust op! Maar ik vind het alleen vervelend dat je hele tijd naar de plee kan blijven gaan. Ik moet van pep al veel vaker plassen en dan bier erbij, maakt het helemaal compleet!!!! Dan maar ophouden, maar das ook weer niet goed. Ja, het einde zoek! :rolleyes:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#13
Djo zei:
SperSIZEboon zei:
ik heb meestal veel trek in pep als ik veel pils heb gehad :grin:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
Maar ik vind het alleen vervelend dat je hele tijd naar de plee kan blijven gaan. Ik moet van pep al veel vaker plassen en dan bier erbij, maakt het helemaal compleet!!!! Dan maar ophouden, maar das ook weer niet goed. Ja, het einde zoek! :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Dat herken ik wel ja.
Peppis noem 'k dat altijd, door de giftige geur die er vanaf komt :P
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#14
hehehe heel herkenbaar :grin:
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Heel dat pepselijk lichaam verspreid chemische onwelriekendheid uit alle gaten en porien!
Gelukkig heeft het onder de mede pepgebruikers eenzelfde soort werking als knoflook, je ruikt het bij de ander niet. Of je bent gewoon zo bedwelmd door je eigen lucht, dat een ander daar niet tegenop kan, zou ook zomaar eens kunnen!!!!
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Djo zei:
Heel dat pepselijk lichaam verspreid chemische onwelriekendheid uit alle gaten en porien!
Gelukkig heeft het onder de mede pepgebruikers eenzelfde soort werking als knoflook, je ruikt het bij de ander niet. Of je bent gewoon zo bedwelmd door je eigen lucht, dat een ander daar niet tegenop kan, zou ook zomaar eens kunnen!!!!
Klik om te vergroten...

kweenie.. mijn neus is for some reason vaak te verstopt om iets te ruiken :mrgreen:
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#17
knolselderij zei:
koude pils is zooooo lekker op de pep, nog lekkerder dan op de sos
Klik om te vergroten...
Godverdomme echt. Ik zat hier thuis in mijn eentje aan de pep en heb bijna een halve krat weggedronken. Daarna nog de stad in geweest. Echt niet normaal hoe lekker bier is dan (en hoeveel ik dan op kan, normaal word ik al snel misselijk) :rock:
s
sjelepopiLid
01-01-2024, 00:00
#18
kiekert zei:
knolselderij zei:
koude pils is zooooo lekker op de pep, nog lekkerder dan op de sos
Klik om te vergroten...
Godverdomme echt. Ik zat hier thuis in mijn eentje aan de pep en heb bijna een halve krat weggedronken. Daarna nog de stad in geweest. Echt niet normaal hoe lekker bier is dan (en hoeveel ik dan op kan, normaal word ik al snel misselijk) :rock:
Klik om te vergroten...

Precies hetzelfde hier. Normaal drink het minste, maar dan het meeste. Slecht slecht slecht. :mrgreen:
f
freek69Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Eens alcoholcontrole voorgehad op weg naar huis. Had veel te veel bier op samen met pep maar toch zat ik onder de 0,5 promille :) Die agent tegen me : 'Je bent precies verbaasd door het resultaat?' :grin: Ik vertrok daarna ook zonder mijn koplampen aan te zetten ...
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#20
freek69 zei:
Eens alcoholcontrole voorgehad op weg naar huis. Had veel te veel bier op samen met pep maar toch zat ik onder de 0,5 promille :) Die agent tegen me : 'Je bent precies verbaasd door het resultaat?' :grin: Ik vertrok daarna ook zonder mijn koplampen aan te zetten ...
Klik om te vergroten...

Dan had je dus niet 'veel te veel op'. Jij doet het voorkomen alsof amfetamine de afbraak van alcohol versnelt, dat is niet zo.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."