Wazige Para die ik in de loop der jaren bij vrienden en bekenden heb meegemaakt:
- dude was ervan overtuigd dat zijn complete afdeling door had dat hij aan de pep zat en dat ze de politie al hadden ingelicht. Waardoor die half jankend weg is gerend, hoe die dat ooit heeft uitgelegd weet ik niet. Hij werkt er iig wel nog steeds
- een van de vrienden die mee was naar Sziget trok na een paar dagen doorhalen ineens de conclusie dat random toeristen het op hem voorzien hadden. Noodgedwongen sleurde hij dus maar al zijn bezittingen constant mee. Want wat op de camping achterbleef zou moedwillig kapot gemaakt worden door toeristen.
- zo'n andere dude, had ook iets prachtigs, redelijk sneu ondanks het er wel komisch uitzag. Het kwam erop neer dat hij bang was per ongeluk naar de borsten van vrouwen te kijken waardoor ze hem misschien een viespeuk zouden vinden. Het gevolg was dat hij meisjes niet eens meer durfde aan te kijken. Dus op het moment dat er een dame in zijn gezichtsveld verscheen maakte hij zich uit de voeten. Als die dan toch noodgedwongen met eentje moest praten dan ging dat zonder oogcontact want zijn ogen waren of hoog in de lucht of naar de grond gericht. Gewoon voor de zekerheid ofzo
- sprak ook eens een meisje dat al veel te lang wakker was en toen een ingeving kreeg van een beschermengel om die avond kosten wat het kost haar moeder te behoeden voor een auto ongeluk. Kwam neer op dat ze der moeders auto sleutels was gaan verstoppen.. echt briljant ghehe :P Zij vol trots dat ze een ongeluk had verhinderd (haar intelligentie was sowieso wat twijfelachtig)
- het mooiste dat ik ooit zag was toen ik bij twee gasten thuis kwam en ze daar in de woonkamer aantrof met om zich heen flarden van een door hen aan stukken gescheurd bankstel. De reden was dat ze een sterk vermoeden hadden dat er een muizenfamilie in woonden.
Tja echt sommige shit.. volwaardige psychiatrisch patiënt praktijken i guess
