Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPeppara

Peppara

142 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#1
Van welke 'vormen' van peppara hebben jullie wel-eens last?
Ik noem een paar;waarschijnlijk herkenbare peppara's.
*Jezelf bekeken voelen;iemand ziet jouw grote ogen!
*Bang zijn om....bijvoorbeeld je bank af te komen of juist om naar gezelschap toe te gaan
*Denken dat je dood gaat;een hartaanval krijg
*
*

vul maar in

en ook belangrijk... wat doen jullie als je zoiets krijg ?

:wink:
dit heeft natuurlijk ook wel met dosis te maken
dus kinders; wees nauwkeurig en neem niet teveel
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
als ik de radio hoor terwijl ie niet aan staat ....

dan is het slapie slapie tijd mensen.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#3
lysergine25 zei:
als ik de radio hoor terwijl ie niet aan staat ....

dan is het slapie slapie tijd mensen.
Klik om te vergroten...

+1 :mrgreen:
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#4
lysergine25 zei:
als ik de radio hoor terwijl ie niet aan staat ....

dan is het slapie slapie tijd mensen.
Klik om te vergroten...

Same here idd.

En ook als ik naar mn badkamer ga en het licht aanzet, gaat die dakventilatie aan. Als ik dan een paar dagen wakker ben hoor ik daar ook weleens muziek uitkomen. :grin:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#5
JunkXL zei:
Nou ik heb dit NOOIT! En ik zal dat ook NOOIT krijgen.
Want ik vind dat allemaal onzin. Een mind-game...
Klik om te vergroten...

Nee hoor, steek je kop maar in 't zand.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik hoorde laatst loeihard een soort demonisch kindergelach door de kamer.

Dat was wel even minder.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#7
Deranged zei:
Ik hoorde laatst loeihard een soort demonisch kindergelach door de kamer.

Dat was wel even minder.
Klik om te vergroten...

schrikonbarend vond je nat?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Beetje maar.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#9
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#10
Het vervelendst is nog wel het idee van vals geluk...niet echt para, maar toch word
je er achterdochtig en zenuwachtig van.

Echt overtuigd para ben ik er nooit van geworden, alleen het gevoel dat je je bekeken
voelt misschien, maar dat kan ik ook wel eens hebben zonder shizzle.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als ik strak thuiskom wil ik nog wel eens een beetje zenuwachtig zijn als ik m'n moeder te woord moet staan, maar ik overleef het altijd wel.

Gewoon negeren en jezelf voorhouden dat het de peppara maar is.

Olle
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#12
Als ik "The Children of the Corn" hoor zingen in mijn computer modem, weet ik ook dat het tijd is voor slaap... :mrgreen:
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wazige Para die ik in de loop der jaren bij vrienden en bekenden heb meegemaakt:

- dude was ervan overtuigd dat zijn complete afdeling door had dat hij aan de pep zat en dat ze de politie al hadden ingelicht. Waardoor die half jankend weg is gerend, hoe die dat ooit heeft uitgelegd weet ik niet. Hij werkt er iig wel nog steeds :beer:

- een van de vrienden die mee was naar Sziget trok na een paar dagen doorhalen ineens de conclusie dat random toeristen het op hem voorzien hadden. Noodgedwongen sleurde hij dus maar al zijn bezittingen constant mee. Want wat op de camping achterbleef zou moedwillig kapot gemaakt worden door toeristen.

- zo'n andere dude, had ook iets prachtigs, redelijk sneu ondanks het er wel komisch uitzag. Het kwam erop neer dat hij bang was per ongeluk naar de borsten van vrouwen te kijken waardoor ze hem misschien een viespeuk zouden vinden. Het gevolg was dat hij meisjes niet eens meer durfde aan te kijken. Dus op het moment dat er een dame in zijn gezichtsveld verscheen maakte hij zich uit de voeten. Als die dan toch noodgedwongen met eentje moest praten dan ging dat zonder oogcontact want zijn ogen waren of hoog in de lucht of naar de grond gericht. Gewoon voor de zekerheid ofzo

- sprak ook eens een meisje dat al veel te lang wakker was en toen een ingeving kreeg van een beschermengel om die avond kosten wat het kost haar moeder te behoeden voor een auto ongeluk. Kwam neer op dat ze der moeders auto sleutels was gaan verstoppen.. echt briljant ghehe :P Zij vol trots dat ze een ongeluk had verhinderd (haar intelligentie was sowieso wat twijfelachtig)

- het mooiste dat ik ooit zag was toen ik bij twee gasten thuis kwam en ze daar in de woonkamer aantrof met om zich heen flarden van een door hen aan stukken gescheurd bankstel. De reden was dat ze een sterk vermoeden hadden dat er een muizenfamilie in woonden.

Tja echt sommige shit.. volwaardige psychiatrisch patiënt praktijken i guess :wave:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jouw definitie van een held is niet de mijne.

Maar hij zal zijn lesje wel geleerd hebben.

Olle
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ketaboy zei:
zo'n andere dude, had ook iets prachtigs, redelijk sneu ondanks het er wel komisch uitzag. Het kwam erop neer dat hij bang was per ongeluk naar de borsten van vrouwen te kijken waardoor ze hem misschien een viespeuk zouden vinden. Het gevolg was dat hij meisjes niet eens meer durfde aan te kijken. Dus op het moment dat er een dame in zijn gezichtsveld verscheen maakte hij zich uit de voeten. Als die dan toch noodgedwongen met eentje moest praten dan ging dat zonder oogcontact want zijn ogen waren of hoog in de lucht of naar de grond gericht. Gewoon voor de zekerheid ofzo
Klik om te vergroten...

Buy this man a drink! :beer: Wat een held, haha.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#16
pepparra verdwijnt bij mij als ik ga eten en gezonde voeding gebruik, heb de vorge x dat ik pepparra was de hele dag angstig uit het raam gekeken,

Never again

:wave:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dan ben je best wel fucked up eigenlijk.
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#18
idd dan ben ik liever n viezerik

nee serieus enigste waar ik wel ns last van heb is dat ik denk dat iemand mn naam roept steeds maar uiteindlijk zei niemand wat
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#19
knolselderij zei:
nee serieus enigste waar ik wel ns last van heb is dat ik denk dat iemand mn naam roept steeds maar uiteindlijk zei niemand wat
Klik om te vergroten...

Dat heb ik eigenlijk alleen voor de speakers. =p
T
T-ShortyLid
01-01-2024, 00:00
#20
*als je gaat slapen (blijf altijd bij men vrienden) bang hebben om je om te draaien omdat je weet dat die KANKER LEREN ZETEL weer lawaai gaat maken

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."