#1
Hm, ik had het vorige week ook, maar ik gebruik geen speed, was helemaal niet lang wakker, had gewoon een normale dag op mn werk gehad, lag om half 12 in bed. En ik hoorde vervolgens mensen buiten lopen, mensen aan de portieren van de auto morrelen, mensen de bank op het erf verslepen, mensen aan de deurklink van de garage zitten en shit.
Ben denk wel 10 keer uit mn bed gesprongen om te kijken, elke keer dacht ik: nú zijn ze er echt, ik ben toch niet gek? of gek aan het worden?
En elke keer was de hele straat verlaten. Totaal verlaten.
Werd er best wel bang van eigenlijk.
Maargoed, dit is verder niet van toepassing op het topic, aangezien die over speedgebruik ging en shit. Wilde het toch eventjes zeggen![:)]()
Ben denk wel 10 keer uit mn bed gesprongen om te kijken, elke keer dacht ik: nú zijn ze er echt, ik ben toch niet gek? of gek aan het worden?
En elke keer was de hele straat verlaten. Totaal verlaten.
Werd er best wel bang van eigenlijk.
Maargoed, dit is verder niet van toepassing op het topic, aangezien die over speedgebruik ging en shit. Wilde het toch eventjes zeggen
