#1
Doodkapje zei:Phreakingout zei:Ik heb het wel direct na een feest de eerste uurtjes nog, ook als je soms thuis al in je bed ligt. Vind het wel meesterlijk eigenlijk haha, in elk straat-geluid kan je wel een vette beat horen. En soms ook echt bekende tracks idd.
Dit is met XTC maar ook wel met Speed.
de halucinaties die ik heb : mijn vrienden op straat me horen roepen, msn tune die constant afgaat terwijl msn niet is aangemeld, soms ook een soort van gemompel/gefluister. die vind ik erger.
Das best scary haha.. Dat zijn een beetje de lange termijn speed gevolgen of zo?


! Sja was dan ook alweer een tijd geleden dat ik een ijsberg speed op had (of was het toch de combo met zoo7 en xtc eerder op de 48+ uur :P !