Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGehoorshallicunaties !?

Gehoorshallicunaties !?

85 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
P
PePhenkie___//Lid
01-01-2024, 00:00
#1
vage shit is dat idd geluiden horen die er niet kunnen zijn maar je hoort ze zo realistisch dat je ook daadwerkelijk denkt dat ze er zijn. zo heb ik vaak dat wanneer ik fiets met mp3 (onder papf naturlich) dat ik het geluid van een air-strike (retrun to castle wolfenstein mp (is een spel) )
hoor in men hoofd vet vaag terwijl ik dit spel niet eens zo vaak speel ofzo.
en dan je hand achter je hoofd doen om jezelf te beschermen uit reflex :P
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik heb ooit een keer gehad toen ik vijf dagen dik bevriend was met mr gonzales, dat ik men beste maat (die lekker thuis was) me hoorde uitschijten voor achterlijk wijf enzo... of mensen die me op straat riepen... geen kat te zien natuurlijk en het meest irritante is dat ik ook vaak mijn msn tune hoor net of iemand een bericht stuurt maar ben dan niet aangemeld...
maar ja ik heb niet veel nodig om te hallucineren, een paar dagen echt weinig slapen doet me ook al hallucineren soms.
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#3
MissDior zei:
Ik heb idd ook vaker gehoord dat mensen het over me hadden haha!!
Voor mij betekend dat meestal dat ik maar op bed moet gaan liggen!!:mrgreen: :mrgreen:

:wave:
Klik om te vergroten...

Dat is echt slapeloosheid.. krijg je met elke drugs incl alcohol als je maar lang genoeg wakker bent (dagen niet uren). Je hebt ook vast weleens god en wat bizarre demomen (in je hoofd horen praten :wink: ).
P
PRINCEZS_Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb na feesten wel eens dat ik o het station sta en dan
hardcore mixen hoor ofzo.. heel vet :P
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#5
PRINCEZS_ zei:
Ik heb na feesten wel eens dat ik o het station sta en dan
hardcore mixen hoor ofzo.. heel vet :P
Klik om te vergroten...

Dat komt door het eentonig gedender van de treinen, geeft aan van welk niveau je muziek is :wink:

volgens mij heb ik net een oorlog ontketend
N
NexxtGenLid
01-01-2024, 00:00
#6
bij mij is het vooral spelende kinderen horen, ongeveer 30 meter van je vandaan en dat je dan opeens een fluisterende stem die je dicht bij je hoort! :openmouth: schrik je soms echt wel van.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
^ Dat klinkt serieus creepy as fuck!
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Psycho_Chrono zei:
PRINCEZS_ zei:
Ik heb na feesten wel eens dat ik o het station sta en dan
hardcore mixen hoor ofzo.. heel vet :P
Klik om te vergroten...

Dat komt door het eentonig gedender van de treinen, geeft aan van welk niveau je muziek is :wink:

volgens mij heb ik net een oorlog ontketend
Klik om te vergroten...
er is sowieso genoeg vette hardcore, maar als je alleen de typische gabber kent dan is het logisch dat je er zo over denkt :wink:

en trouwens als ik probeer te slapen op trips dan heb ik het ook altijd da ik muziek maak met mijn hoofd, en idd zoals bij iedereen extreem vette schijven, moest ge da kunnen realiseren ge zou wa de beste muziek ooit maken (voor jezelf dan want het is 100% jouw smaak)
m
maverickLid
01-01-2024, 00:00
#9
gevoel dat je naam geroepen/geschreeuwt word als je op fiets naar husi bent, na inqontrol.. elk voertuig wat langs kwam.. mn favo nummer vn die aaf horen .. ook echt horen.. wist dat het er neit was maar twas gwn echt alsof er speakers op de trams en auto's zaten.. ik vond het btr.. want mn mobiel was al uit, te lang nog muziek mee geluisterd, telkens zelf het deunjte maken met mn mond en kon dat neit laten net zoals dwangmatig kauwen, btr dat er dan weer een auto of tram langs kwam en ik dan voor 5 seconden de muziek eigenlijk weer reallife meemaakte..

was denk ik ook wel btj gehoor hallucinatie plus de oren die beschadigd zijn denk ik.. vn de hele nacht te harde muziek..

gretzz..
t
topLid
01-01-2024, 00:00
#10
tofke zei:
Vroeger had ik wel af en toe gehoorshallicunaties na langdurig speed-gebruik.. nog iemand hiermee ervaring?!
Klik om te vergroten...

Ik heb het nu gebruikt, en ik doe het dagelijks.. ik hoor nu steeds myn moeder naar boven lopen.. echt para :openmouth:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
gehoorshalucinaties... nog steeds mijn vaste bondgenoten... :rolleyes:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik eerder visueel. Zag net broeken op een wasrek aan voor een vage persoon of beest :confused: :openmouth:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Doodkapje zei:
gehoorshalucinaties... nog steeds mijn vaste bondgenoten... :rolleyes:
Klik om te vergroten...

die waren al eerder van de partij :grin: . mijn scherm en bijgevolg mijn letters dansen regelmatig mee. :grin:

en zo net stond er iemand achter mijn rug dus moet dringend gaan slapen. ik heb echt wel sterke/rare/speciale speed gehad. blij dat ie op is!

:P
p
pitbullspikeyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ben blij eens allemaal te lezen dat er nog veel mensen zijn die daar last van hebben.Ikzelf ben al een paar jaartjes dgelijks gebruiker en ik herken al jullie verhalen maar al te goed.De gehoordingen ben ik al wat gewend geworden maar ik moet nu toch wel even zeggen dat ik de laatste maanden soms wel overdreven last heb van hallucinaties door een slaap tekort.Bv dingen anders aanzien zoals al eerder hier werd vermeld(boek als een persoon ) enz.Nu wat ik het ergste vind daaraan is dat we wel oververmoeid zijn en daardoor halucineren maar daarbij ook beseffen dat het wel degelijk niet kan bv ik zat onlangs in een toilet in een fabriek waar kaderment van de toiletten in aluminium waren met om de zoveel cm een moer om deze samen te houden en terwijl ik daar zat veranderden die moeren in een soort bewegend insect en ik keek er naar en was 100% overtuigd dat het bewegende beestjes waren maar op het zelfde moment besefte ook 100% dat dit niet kon waar zijn .Het was van fuck damn die moeren bewegen en terwijl zei een ander stemmetje in mijn hoofd van WAKE UP dat kan niet zijn het zijn moeren jongen dit zijn echter wel freaky momenten.Het echter beter zijn denk ik dat we ze enkel zien bewegen en niet beseffen dat dit niet kan maar ja :wave:
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb het wel direct na een feest de eerste uurtjes nog, ook als je soms thuis al in je bed ligt. Vind het wel meesterlijk eigenlijk haha, in elk straat-geluid kan je wel een vette beat horen. En soms ook echt bekende tracks idd.

Dit is met XTC maar ook wel met Speed.
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Phreakingout zei:
Ik heb het wel direct na een feest de eerste uurtjes nog, ook als je soms thuis al in je bed ligt. Vind het wel meesterlijk eigenlijk haha, in elk straat-geluid kan je wel een vette beat horen. En soms ook echt bekende tracks idd.

Dit is met XTC maar ook wel met Speed.
Klik om te vergroten...

de halucinaties die ik heb : mijn vrienden op straat me horen roepen, msn tune die constant afgaat terwijl msn niet is aangemeld, soms ook een soort van gemompel/gefluister. die vind ik erger.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb vaak na xtc gebruik dat wanneer ik in bed lig stemmen hoor die ik eerder die dag heb gehoord. Bijvoorbeeld "Het hoe is het?" na 1 zin is het altijd weer weg. Was de eerste keer wel schrikken. :grin:
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#18
Doodkapje zei:
Phreakingout zei:
Ik heb het wel direct na een feest de eerste uurtjes nog, ook als je soms thuis al in je bed ligt. Vind het wel meesterlijk eigenlijk haha, in elk straat-geluid kan je wel een vette beat horen. En soms ook echt bekende tracks idd.

Dit is met XTC maar ook wel met Speed.
Klik om te vergroten...

de halucinaties die ik heb : mijn vrienden op straat me horen roepen, msn tune die constant afgaat terwijl msn niet is aangemeld, soms ook een soort van gemompel/gefluister. die vind ik erger.
Klik om te vergroten...

Das best scary haha.. Dat zijn een beetje de lange termijn speed gevolgen of zo?
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#19
Eerder de gevolgen want extreem lang wakker zijn door de speed :beer:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Phreakingout zei:
Doodkapje zei:
Phreakingout zei:
Ik heb het wel direct na een feest de eerste uurtjes nog, ook als je soms thuis al in je bed ligt. Vind het wel meesterlijk eigenlijk haha, in elk straat-geluid kan je wel een vette beat horen. En soms ook echt bekende tracks idd.

Dit is met XTC maar ook wel met Speed.
Klik om te vergroten...

de halucinaties die ik heb : mijn vrienden op straat me horen roepen, msn tune die constant afgaat terwijl msn niet is aangemeld, soms ook een soort van gemompel/gefluister. die vind ik erger.
Klik om te vergroten...

Das best scary haha.. Dat zijn een beetje de lange termijn speed gevolgen of zo?
Klik om te vergroten...

dat zijn de gevolgen van lang wakker zijn, niet van de speed. hihi
en als je dat al scary vindt, wat denk je dan van schimmen in je huis zien lopen, kevers die naar je toe komen, een donkere gedaante die vlak schuinachter je staat, draaiende mistige vormen, ...
als je echt lang wakker bent krijg je het allemaal gratis!!! de visuele halucinaties daar kan ik goed mee overweg, het zijn de gehoorshalucinaties die me soms echt gek kunnen maken. :wink: :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."