Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Infected Mushroom - Converting Vegetarians."
"The Velvet Underground - Heroin."
"Even lekker rustig. Radiohead - Street Spirit (fade out)"
"nutsss zei: Ja ik ken het ook alleen uit mijn beginperiode, na een dag op speed te hebben gewerkt en steeds te veel dat ik dat dan kreeg als het uitwerkte. Of als je een joint neemt dan had ik het ook weleens. Klik om te vergroten... Ja dat heb ik ook! Als ik gesnoven heb en daarna een joint rook, voel ik me echt niet goed erna. Dus dat doe ik niet meer :P. En zoals nutsss zeg, ik heb het niet vaak gedaan, misschien is dat die 'beginperiode'?"
"Jeller zei: ik wel, ik ken iemand die bijna elke keer moet niezen na een lijn Klik om te vergroten... Hee, ik ken het heel goed. Ik weet niet waardoor het komt, maar direct na een lijn moet ik ook soms niezen. Best irritant :P"
"hmm bedankt, misschien helpt het wel :P."
"needlefreak zei: nutsss zei: Als je de moderne anti-depressiva medicijnen slikt dan voel je niets van XTC. Klik om te vergroten... 't zal dat geweest zijn. Klik om te vergroten... Hmm, ik gebruik ook anti-depressiva, maar bij mij slaat XTC wel in. Af en toe wel wat minder inderdaad, dat ik moet overgeven bijvoorbeeld, maar hij slaat na een tijdje wel in. Dus ja..."
"nutsss zei: de oudere generatie pillen zoals PROZAC daar voel je de XTC wel mee maar het combineren van die twee schijnt dodelijk te kunnen zijn. Klik om te vergroten... Nou, ik slik wel de nieuwere, maar ik merk er na een tijdje wel wat van hoor :P Denk je dat het heel erg is? Het combineren, zeg maar. Of kan dat mee vallen?"
"Van ephedra voelde ik niks, ik heb het een aantal keer geprobeerd. Maar ik merkte niet echt verschil. Na 7 begon het een beetje te werken had ik het gevoel, maar dat weet ik ook niet zeker. Mwa, voor mij was het niet veel bijzonders :P"
"Arctic Monkeys - Despair In The Departure Lounge"