Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik zou t ook gewoon aan m vragen proeven kan ook net als wat mac zei en als je dat allemaal niet durft ga naar een smartshop koop een ez thuistester een druppeltje erop en aan de kleur kan je zien wat t is....."
"hoort erbij, op t laatst hoor je vanalles , mensen praten, sirenes, en als ik wil rusten wordt ik vaak gek omdat ik mezelf steeds hoor ademen en als je daar 1 x naar luistert kun je er niet meer mee ophouden. of je hoort diegene naast je steeds ademhalen."
"kleur zegt niks, zijn gewoon kleurstoffen gewoon ff testen of een proefbunny zoeken en kijken hoe die erop reageert hihi als ie neervalt zou ik t niet nemen gnifgnif volgens mij zijn pure amfetamine trouwens wat gelig van kleur en speed kan je trouwens heel lang bewaren heb ik ff gevraagd aan zon doctorie..... donker en droog in luchtdicht zakjedan zijn poedertjes heel lang houdbaar (paar jaar kan zelfs wel) op den duur zal de werking iets afnemen , maar dan neem je toch wat meer...no problemos...dacht ik zo"
"pep is vrij lang houdbaar. als t niet nat word je kan t wel maanden bewaren alleen de werking zal iets minder worden"
"als ik t door t drinken doe moet ik altijd kokhalsen,snuiven soms maar daarna is t ook over, dan ben je weer gewend aan die smaak en geur.t helpt soms als je iets in je mond doet met een andere smaak."
"hmmm heb geen idee of t wel goed spul is of niet , kan best hoor maar ik heb ook kennissen die veel in polen komen en wat ik van hun begrijp is dat t er net wel een x zo duur is als hier in nederland maar ja als je de goede connecties hebt kan je altijd goedkoop krijgen das hier ook zo"
"en je adem leve kauwgom en mondspoeling hihi"
"Ik knarsetand in mn slaap of klem mn kaak ( niet altijd hoor) en doe volgens mn tandarts mn mond verkeerd los waardoor mn kaakgewrichten kunnen gaan slijten. (volgens mij t gevolg van jarenlang drugsgebruik (eigen schuld dus :P )) omdit tegen te gaan heb ik een soort boksbeugel voor 'snachts gekregen (lijkt supersexy trouwens :P ) , maar t helpt perfect. heb er verder ook geen last of problemen mee. best wel apart want als ik heb gebruikt kauw ikdus nooit op kaugom enzo. Zijn er meer mensen die zoiets hebben???????"
"yep, inderdaad ,mooier wordt je in ieder geval niet op"
"als ik goeie pillen heb geslikt en ik vind de werking iets te heftig neem ik er wat speed bij , t dempt bij mij de werking van xtc. op alleen xtc wordt ik waus , zweverig ,dromerig , neem ik dan wat speed is die werking bijna weg ben je ineens scherp en alert....... eigenlijk zonde van je pil........"