Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGehoorshallicunaties !?

Gehoorshallicunaties !?

85 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
p
pepgirlLid
01-01-2024, 00:00
#1
hoort erbij, op t laatst hoor je vanalles , mensen praten, sirenes, en als ik wil rusten wordt ik vaak gek omdat ik mezelf steeds hoor ademen en als je daar 1 x naar luistert kun je er niet meer mee ophouden. of je hoort diegene naast je steeds ademhalen.
6
68899Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb niet echt gehoorshallicunaties, maar wel zoals pepgirl zegt, dat je je zelf hoord ademen als je wilt gaan slapen. :wave:
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#3
pepgirl zei:
en als ik wil rusten wordt ik vaak gek omdat ik mezelf steeds hoor ademen
Klik om te vergroten...

ik zou pas gek worden als ik mezelf nie meer zou horen ademen :)
J
Jelle SnelLid
01-01-2024, 00:00
#4
haha juist! dan ga je pas trippen :openmouth:
X
XpRnzLid
01-01-2024, 00:00
#5
Laatst onder de douche dacht ik een helikopter in de badkamer te horen, maar wist niet of het nou echt of nep was.. geluiden vanuit m'n pc veroorzaken ook de raarste dingen, vooral alsof er overal mensen door het huis 'sluipen'. Ik ga dan ook echt kijken of ze er zijn.. meermalen dus, over paranoide gesproken haha! :rolleyes:

Mensen ook last van je helemaal kapot schrikken van het kleinste geluid?
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
XpRnz zei:
Mensen ook last van je helemaal kapot schrikken van het kleinste geluid?
Klik om te vergroten...

Gebeurt enkel als je al een aardige tijd wakker bent, tenminste bij mij dan.
T
TekyesssLid
01-01-2024, 00:00
#7
XpRnz zei:
Laatst onder de douche dacht ik een helikopter in de badkamer te horen, maar wist niet of het nou echt of nep was.. geluiden vanuit m'n pc veroorzaken ook de raarste dingen, vooral alsof er overal mensen door het huis 'sluipen'. Ik ga dan ook echt kijken of ze er zijn.. meermalen dus, over paranoide gesproken haha! :rolleyes:

Mensen ook last van je helemaal kapot schrikken van het kleinste geluid?
Klik om te vergroten...

Hahah dat heb ik ook, ik heb het vooral onder de douch en in bed, vrij irritant als je wilt slapen ja :P
M
MissDiorLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb idd ook vaker gehoord dat mensen het over me hadden haha!!
Voor mij betekend dat meestal dat ik maar op bed moet gaan liggen!!:mrgreen: :mrgreen:

:wave:
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#9
Gister uit geweest maar ik trok het niet lang. Wat slaap ingehaald want ik hoorde inderdaad net als deranged overal muziek klinken. Ik vond het al zo opvallende dat ze de laatste dagen die ouwe nummers van Shakin' Stevens weer eens draaiden...

En ieder ander geluid op de achtergrond veranderd zowat in een stem.

slapen is ook wel lekker op zn tijd...
d
domzelLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ain't got time to fix the shingles
Ain't got time to fix the floor
J
Jelle SnelLid
01-01-2024, 00:00
#11
ja...pcies :confused:
d
domzelLid
01-01-2024, 00:00
#12
shakin stevens - this ole house :wink:
s
sarkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#13
heb ik ook al gehad
dacht dat er een hond in ons fysicalokaal zat
khad echt kunnen zweren dat er een hond zat :rolleyes:
f
fransdonkervoortLid
01-01-2024, 00:00
#14
nee en zeker niet in com met een pil
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#15
domzel zei:
shakin stevens - this ole house :wink:
Klik om te vergroten...

Shaky :rock: :rockband: :rockband: :rockband: :wave:
M
MaraLid
01-01-2024, 00:00
#16
heb er ook wel s last van. dan heb ik mn mp3 in en dan denk ik de hele tijd dat ik geroepen word(als k buiten ben) :rolleyes: echt zwaar irritant :smilingimp:
O
OpheliaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hallo mensen,

In de tijd dat ik nog wat meer speed gebruikte had ik ook soms heftige auditieve en visuele hallucinaties. Na een nachtje speed, ging ik 'sochtends vroeg in mijn eentje een stukje fietsen. Het was zomer en heerlijk zwoel buiten. Het was echt heel vroeg ongeveer vijf uur ofzo. Ik hoorde alleen het geluid van de vogels en gewoon de "ruis"buiten. Maar na een paar honderd meter dacht ik dat er een groepje mensen stond te praten onderaan het heuveltje wat ik af fietste. Ik hoorde de stemmen ook steeds luider worden omdat ik dichterbij kwam dacht ik maar ik kon niet horen wat ze zeiden. Eenmaal aangekomen op de plek was er niemand te bekennen en veranderde het geluid gewoon weer in het geluid van de vogels. Tijdens dit fietstochtje had ik deze ervaring een paar keer en was me er ook geheel van bewust dat dit door de speed kwam en vond het erg vermakelijk.
Ik herinner mij die fietstocht nog steeds erg goed en heb er heerlijk van genoten. Ik had er een heel groot gevoel van vrijheid bij, dat ik helemaal kon doen waar ik zelf zin in had. (Ik woonde in die tijd in mijn eentje).
Ik hoefde met niemand rekening te houden en wanneer ik speed gebruik vind ik dit een prettige gedachte. Ik vind het niet erg om te socializen maar wil toch wel lekker mijn eigen plan trekken.

I
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#18
MissDior zei:
Ik heb idd ook vaker gehoord dat mensen het over me hadden haha!!
Voor mij betekend dat meestal dat ik maar op bed moet gaan liggen!!:mrgreen: :mrgreen:

:wave:
Klik om te vergroten...

Als je er zo goed uitziet als dat jij doet, dan HEBBEN de mensen het inderdaad over je! :wink:

Ik hoor na een dagje speed standaard de buren praten. In huis, buiten, overal. Een soort gemompel dat je dan nèt niet kan verstaan. Ik zal eens aan ze vragen of ze wat duidelijker kunnen articuleren.
L
LiquidFantasyLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik gebruik al best een tijdje en vaak speed, en ik heb er nog nooit last van gehad.
toch maar eens mijn oren uitspuiten?
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ben je al een keer 3 dagen wakker geweest?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."