Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Gewone amphetamine is een rasmistisch mengsel; als het geproduceerd word bestaat het voor een groot deel uit linksdraaiende isomeren en voor een klein gedeelte uit rechtsdraaiende isomeren. Als dit mengsel vervolgens voor een groot deel bewerkt en gezuivert wordt, krijg je een hoger percentage rechtsdraaiende isomeren en verdwijnt een percentage linksdraaiende isomeren. Dexedrine meet je aan de zuiverheid aan de hand van de hoogte van het percentage rechtsdraaiende isomeren. (dus hoe hoger percentage hoe zuiverder) linksdraaiende isomeren zorgen vooral voor de negatieve effecten op je lichaam zoals hartkloppingen, zweten etc. Rechtsdraaiende voor de primaire stimulerende effecten. dus hoe meer rechtsdraaiende isomeren en hoe minder linksdraaiende, hoe beter voor je lichaam."
"minn zei: En mensen denken niet: 'hahaha, wat een grappig t-shirt, waar heeft ie die gekocht? Kijk kids, ga dat maar even vragen aan die man. huhuuh' Klik om te vergroten... hehe, lol :P maar ik denk inderdaad niet dat veel mensen zo'n T-shirt serieus nemen behalve de mensen in de buurt misschien,maar die weten t dan toch al. Ik snap niet waarom ze m geen therapie o.i.d. geven Lana zei: Als niks helpt.. Dan maar zo. Ik zou ´m ook een vette beuk geven als hij voorbij loopt. En ik hoop met mij nog vele anderen. Viezerik. Dat zo´n eikel nog een vrouw heeft. Die ´s ook niet goed in d´r knar. Klik om te vergroten... ze is in ieder geval niet jaloers aangelegd die vrouw van m"
"Elektronik_dynamite zei: nutsss zei: dextro-amfetamine in beperkte mate. net genoeg om niet in slaap te sukkelen Klik om te vergroten... en zo is het maar net! Klik om te vergroten... Gebruik ook de dextro, alleen niet in beperkte mate"
"Safire zei: Op dit moment helemaal niets. En buiten nicotine neem ik de komende maanden alleen nog kleine beetjes alcohol, caffeine en taurine. Ik heb het helemaal gehad met alle andere zooi.. Klik om te vergroten... wattan?? ============ ...Mdma-kristalletjes en dex"
"heb er ook wel s last van. dan heb ik mn mp3 in en dan denk ik de hele tijd dat ik geroepen word(als k buiten ben) echt zwaar irritant"
"Hillbilly bastard zei: Ik heb de gewoonte om na speedgebruik (en ook na cokebruik) een snuifje water te nemen om alle restjes weg te spoelen en in je keel te krijgen. Zijn er nog mensen die dat doen? Weet iemand of dat kwaad kan? Bedankt! Klik om te vergroten... is niet schadelijk voor je gezondheid ofzo, maar wel slechter voor je neus. Je kan dan beter met een wattenstaafje met water 't voorzichtig schoonmaken. op de 1 of andere manier maakt water namelijk je neus nog droger. Dus dan voelt het meaby ff fijn maar daarna is je neus nog erger uitgedroogt en pijnlijker, maar op jouw manier word ie ook schoon, t kan wel gewoon"
"Goanaut zei: Gewoon een aantal keer keihard doorsnuiven zodat alles goed erin zit. Ik ben te Nederlands om vervolgens m'n neus te gaan snuiten.. zonde van de speed die ik daarmee weer uit m'n nuis snuit. :P Klik om te vergroten... haha dan valt 't er vanzelf wel een x uit :P (bovendien is alle werkzame stof er dan toch al wel uit )"
"GewoonVOL zei: Pepje Klik om te vergroten..."
"Safire zei: Mara zei: Safire zei: Op dit moment helemaal niets. En buiten nicotine neem ik de komende maanden alleen nog kleine beetjes alcohol, caffeine en taurine. Ik heb het helemaal gehad met alle andere zooi.. Klik om te vergroten... wattan?? Klik om te vergroten... Heb er gewoon genoeg van. Ik zie mensen in mijn omgeving te ver gaan en zo wil ik niet worden. Daarbij ben ik al depressief en begin ik binnenkort met mijn therapie en drugsgebruik gaat dat absoluut niet ten goede komen. Ik heb nu ongeveer een maand niets meer gedaan (op kleine beetjes alcohol, nicotine, caffeine en taurine na :P) en ik ben eerlijk gezegd erg blij er mee. Ik zal niet zeggen dat ik nooit meer iets aan zal raken, maar een xtc pil (bv) is zoveel leuker als je het twee keer per jaar doet.. En van snuiven word ik achteraf alleen maar paranoia. Dat mijn vrienden het doen, prima, hun leven. Maar ik hoef niet meer. Klik om te vergroten... Goed van je, dat je zo eerlijk bent tegen jezelf!! (Y) veel mensen ontkennen hun problemen (of die van anderen) tegenover zichzelf. srry btw dat k nu pas reageer --- zelfde als anders (<--Hint )"
"wazig van de mdma kristallen"