Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSnuiven of bommetjes?

Snuiven of bommetjes?

38 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
seth zei:
nu breng je me toch weer aan het twijfelen rond dat pluggen
Klik om te vergroten...
Doe het niet! Spaar je waardigheid!
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nasaal is een rustige opkom maar wel snel,bommen is traag.maar met een lange stevige piek,pluggen is het beste van beiden, snelle lange en heel heftige opkom met een lang plateau van zeker 5 uur hard pieken.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bommen natuurlijk, veel makkelijker in te nemen tijdens het uitgaan en je verpest je binnenkant van je neus er niet mee. Ik vind het zelf niet erg om een half uurtje langer op het effect te wachten.
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
eerst gewoon paar lijntjes snuiven,
en na een tijdje gewoon ook bommetje erin mikken(slikken te verstaan)
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#5
Exceptional Insight zei:
seth zei:
nu breng je me toch weer aan het twijfelen rond dat pluggen
Klik om te vergroten...
Doe het niet! Spaar je waardigheid!
Klik om te vergroten...

de grootste man is diegene die zichzelf overwint!
°
°Thomas°Lid
01-01-2024, 00:00
#6
cropp zei:
°Thomas° zei:
(niet iedereen vvindt die smaak vuil
Klik om te vergroten...
Iedereen die ik ken wel...
Klik om te vergroten...
Ik ken er toch enkele die het niet vuil smaken vinden. ken zelf iemand die het zo gewoon kan eten :grin:
C
ChaincellsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Van bommen krijgen ik een meer 'mijn honger is onderdrukt maar ik heb het nog steeds' gevoel lijkt wel.
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#8
°Thomas° zei:
cropp zei:
°Thomas° zei:
(niet iedereen vvindt die smaak vuil
Klik om te vergroten...
Iedereen die ik ken wel...
Klik om te vergroten...
Ik ken er toch enkele die het niet vuil smaken vinden. ken zelf iemand die het zo gewoon kan eten :grin:
Klik om te vergroten...

de overbuur likt het uit het zakje... één keer geprobeerd, het volgende half uur kokhalzend doorgebracht!
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bom.
A
AntondebeukerLid
01-01-2024, 00:00
#10
KoxBox zei:
Snuiven. :smoke: Bommen is voor mietjes, tenzij het MD is natuurlijk.
Klik om te vergroten...

Dan maar een mietje, kan er niet mee zitten. :smoke:

Zelf vind ik bommetjes veel relaxter werken, maar dat verschilt enorm van persoon tot persoon heb ik wel gemerkt.
Gewoon allebei proberen en zie maar wat het prettigste werkt.
C
ChaincellsLid
01-01-2024, 00:00
#11
Van af nu bommen, mijn neus&keel vinden snuiven niet zo'n succes.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Carlitos zei:
Bom.
Klik om te vergroten...

Jij dropt:

C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Succes met bommen,geweldige benaming alsof het oorlog is.
Bombs are everywhere.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Bring Your Own Bombs
r
richie87Lid
01-01-2024, 00:00
#15
michael1992 zei:
Ik wil binnenkort voor het eerst speed gaan proberen. Maar wat kan ik nu het beste doen? Snuiven of bommetjes maken? Een beetje snuiven om het uit te proberen kan misschien geen kwaad. Maar misschien blijf ik dan bij snuiven omdat het zo makkelijk is en zo snel werkt. En dat is niet echt de bedoeling. En heb ooit eens horen zeggen dat snuiven sneller kan leiden tot verslaving. Maar bommetjes zijn dan weer moeilijk te doseren. (Heb geen weegschaal ofzo)

Wat zouden jullie doen?
Klik om te vergroten...

Als je nu al bang bent voor een verslaving zou ik er niet aan beginnen boy... sowieso de hoeveelheid in de gaten houden... eerste keer dat ik snoof heb ik gelijk 4/5 gram weg gewerkt,trust me it was like dying the next days!!!
D
Drache20Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik drop die bom. ik moet wel mijn neus is te ver heen...
D
Drache20Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik drop die bom. ik moet wel mijn neus is te ver heen...
U
UeWEclipseLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ach ik zou ook snuiven, merk je het effect sneller.

En die smaak went wel :tearsofjoy:
m
michael1992Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik wil binnenkort voor het eerst speed gaan proberen. Maar wat kan ik nu het beste doen? Snuiven of bommetjes maken? Een beetje snuiven om het uit te proberen kan misschien geen kwaad. Maar misschien blijf ik dan bij snuiven omdat het zo makkelijk is en zo snel werkt. En dat is niet echt de bedoeling. En heb ooit eens horen zeggen dat snuiven sneller kan leiden tot verslaving. Maar bommetjes zijn dan weer moeilijk te doseren. (Heb geen weegschaal ofzo)

Wat zouden jullie doen?
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#20
Snuiven. :smoke: Bommen is voor mietjes, tenzij het MD is natuurlijk.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."