Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSnuiven of bommetjes?

Snuiven of bommetjes?

38 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Succes met bommen,geweldige benaming alsof het oorlog is.
Bombs are everywhere.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bring Your Own Bombs
r
richie87Lid
01-01-2024, 00:00
#3
michael1992 zei:
Ik wil binnenkort voor het eerst speed gaan proberen. Maar wat kan ik nu het beste doen? Snuiven of bommetjes maken? Een beetje snuiven om het uit te proberen kan misschien geen kwaad. Maar misschien blijf ik dan bij snuiven omdat het zo makkelijk is en zo snel werkt. En dat is niet echt de bedoeling. En heb ooit eens horen zeggen dat snuiven sneller kan leiden tot verslaving. Maar bommetjes zijn dan weer moeilijk te doseren. (Heb geen weegschaal ofzo)

Wat zouden jullie doen?
Klik om te vergroten...

Als je nu al bang bent voor een verslaving zou ik er niet aan beginnen boy... sowieso de hoeveelheid in de gaten houden... eerste keer dat ik snoof heb ik gelijk 4/5 gram weg gewerkt,trust me it was like dying the next days!!!
D
Drache20Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik drop die bom. ik moet wel mijn neus is te ver heen...
D
Drache20Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik drop die bom. ik moet wel mijn neus is te ver heen...
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nasaal is een rustige opkom maar wel snel,bommen is traag.maar met een lange stevige piek,pluggen is het beste van beiden, snelle lange en heel heftige opkom met een lang plateau van zeker 5 uur hard pieken.
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
eerst gewoon paar lijntjes snuiven,
en na een tijdje gewoon ook bommetje erin mikken(slikken te verstaan)
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
seth zei:
nu breng je me toch weer aan het twijfelen rond dat pluggen
Klik om te vergroten...
Doe het niet! Spaar je waardigheid!
U
UeWEclipseLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ach ik zou ook snuiven, merk je het effect sneller.

En die smaak went wel :tearsofjoy:
m
michael1992Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik wil binnenkort voor het eerst speed gaan proberen. Maar wat kan ik nu het beste doen? Snuiven of bommetjes maken? Een beetje snuiven om het uit te proberen kan misschien geen kwaad. Maar misschien blijf ik dan bij snuiven omdat het zo makkelijk is en zo snel werkt. En dat is niet echt de bedoeling. En heb ooit eens horen zeggen dat snuiven sneller kan leiden tot verslaving. Maar bommetjes zijn dan weer moeilijk te doseren. (Heb geen weegschaal ofzo)

Wat zouden jullie doen?
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#11
Snuiven. :smoke: Bommen is voor mietjes, tenzij het MD is natuurlijk.
m
michael1992Lid
01-01-2024, 00:00
#12
KoxBox zei:
Snuiven. :smoke: Bommen is voor mietjes, tenzij het MD is natuurlijk.
Klik om te vergroten...
Oke dus als ik niet snuif ben ik niet stoer :( .
T
TheupsetterLid
01-01-2024, 00:00
#13
Bommetjes zijn net zo snel als snuiven bij mij (motoriek is ook niet 100%)
Maar mischien voor de eerste keer kun je proberen het te snuiven, kijken of het bevalt, zoniet, doneren is een mogelijkheid. :smoke:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#14
michael1992 zei:
KoxBox zei:
Snuiven. :smoke: Bommen is voor mietjes, tenzij het MD is natuurlijk.
Klik om te vergroten...
Oke dus als ik niet snuif ben ik niet stoer :( .
Klik om te vergroten...
Inderdaad, als je dat maar weet. :smoke:
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#15
Het maakt geen bal uit of je snuift, slikt of het in je poeperd stopt kwa verslaving en tolerantie. Snuiven komt wel wat sneller aan dan slikken, maar dan moet je neus natuurlijk niet dicht zitten met snot.

Begin gewoon rustig, ik weet niet of je 't alleen gaat proberen of met vrienden? Maar begint gewoon met de helft of 3 kwart van wat de ervaren gebruikers nemen en neem na een half uur meer als je dat wilt. Dan komt 't wel goed, het ligt er natuurlijk ook aan hoe zuiver je speed is.

Bedenk wel, een pep junk met tolerantie moet wat meer snuiven dan de mensen die af en toe een snuifje doen.
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik zou de eerste (paar) keer gewoon snuiven, even kijken hoe alles is en daarna experimenteren met bommetjes.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#17
Begin met snuiven inderdaad. Maar qua werking maakt het niks uit naar mijn weten
B
BirdoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hm ik vind bommen op een of andere manier lekkerder qua werking, maar dat zit waarschijnlijk in mn hoofd =). Denk dat de rustigere comeup me gewoon beter valt, en het ontbreken van de drip in m'n keel haha.
°
°Thomas°Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik zou snuiven als je nog geen ervaring hebt met pep.
is wel een ranzige smaak in je bek daarna maarjaaa, die hoort er bij:tongueout:
(niet iedereen vvindt die smaak vuil,maar naar mijn goesting is het echt om te :kots:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."