Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik wil binnenkort voor het eerst speed gaan proberen. Maar wat kan ik nu het beste doen? Snuiven of bommetjes maken? Een beetje snuiven om het uit te proberen kan misschien geen kwaad. Maar misschien blijf ik dan bij snuiven omdat het zo makkelijk is en zo snel werkt. En dat is niet echt de bedoeling. En heb ooit eens horen zeggen dat snuiven sneller kan leiden tot verslaving. Maar bommetjes zijn dan weer moeilijk te doseren. (Heb geen weegschaal ofzo) Wat zouden jullie doen?"
"KoxBox zei: Snuiven. Bommen is voor mietjes, tenzij het MD is natuurlijk. Klik om te vergroten... Oke dus als ik niet snuif ben ik niet stoer ."
"Re: Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebr Dubz zei: Een van de meest vreemde dingen vind ik de dromen na gebruik. Dus pas als je gaat slapen. Van die hele echt-lijkende, mindfuckende dromen over onderwerp die je nuchter niet eens kan verzinnen. Wel heel vet, dat dan weer wel. Klik om te vergroten... Over rare dromen gesproken, Die heb ik ook altijd met xtc of wiet. Ik zie dan alles in HD zo ongeveer. En ik kan dromen als ik nog half wakker ben . Maar het toppunt was nog wel dat ik wakker werd van mijn eigen gepraat. Weet jammer genoeg niet meer wat ik zei ."
"Als hij net inslaat en je hebt flink wat energie en denkt dat je de hele wereld aan kan. En je staat op een festival waar de areas flink uit elkaar liggen. Dan heb je geen zin om 10 minuten te lopen met al die energie en vette djs te missen. Dan maar rennen en er schijt aan hebt wat mensen van je denken als je voorbij komt gerend."
"taeknic zei: Afgelopen vrijdag ook relatief vroeg eerste blauwe boompje geklapt, na een tijdje spacen de tweede erbij gemikt, en nog wat kristalletjes, maar als je space eenmaal afneemt, is daar bij mij niet zo veel aan te doen, vervolgens realiseer ik me inderdaad dat ik vrij veel op heb voor mijn 17 jaar / 67kg lichaam, en dan is het de laatste 2 uur wazig hallucineren etc. Op PRSPCT eergisteren werden de drankflessen boven de bar opeens vibrerende Pringles bussen, de koelbox een tv met een Disney-achtige cartoon, en als ik mijn ogen dichtdeed schoten allerlei onderbewuste impulsen gevisualiseerd voor me langs, rare patronen, kleuren, pianotoetsen die opeens als een slinger voorbij schieten, een raar soort tunnel die eindigde in de zaal waar ik zat, waardoor ik me vervolgens realiseerde dat ik mijn ogen weer open had. Beetje gemengde gevoelens over, denk dat ik de volgende keer gewoon wat minder neem en later een nakje pep ofzo. Klik om te vergroten... Waarom heb ik dat nog nooit meegemaakt? Lijkt me leuk een keer. Maar hoeveel moet je dan wel niet op hebben? Denk dat je dan het stadium: spacen met de ogen dicht, gekke bekken trekken en alle zalen ronddwalen al lang gepasseerd bent of niet? :P"
"1 xtc (Eerste keer was GEWELDIG maar effect word steeds minder ivm tollerantie ) 2 speed? (Ooit half pilletje speed op samen met xtc dus niet helemaal zeker Moet het nog een over doen :P ) 3 2cb 4 Wiet/hash & Alcohol gedeelde 4e plaats"
"Rabbithole zei: Een pilletje speed? Grote kans dat het wat anders was hoor, speed in pilvorm is hoogst zeldzaam. Klik om te vergroten... Is inderdaad erg zeldzaam en kan er ook niet meer aan komen maar waren toch echt speed pillen . En wat zou het anders kunnen zijn dat je zo veel energie geeft?"
"Rabbithole zei: michael1992 zei: Rabbithole zei: Een pilletje speed? Grote kans dat het wat anders was hoor, speed in pilvorm is hoogst zeldzaam. Klik om te vergroten... Is inderdaad erg zeldzaam en kan er ook niet meer aan komen maar waren toch echt speed pillen . En wat zou het anders kunnen zijn dat je zo veel energie geeft? Klik om te vergroten... Zat, er zijn echt zo ongelooflijk veel uppers. Zeker aangezien je mdma op had is het gevoel niet 'puur' en is het moeilijk om te herkennen, zeker als je nog nooit speed hebt gebruikt. Klik om te vergroten... Ikzelf weet niet helemaal hoe speed nou echt voelt. Maar genoeg vrienden die daar wel everaring mee hebben en die wel alleen maar die pillen op hadden. En ze zeiden allemaal dat het speed was. En volgens mij heeft een maat ze nog gestest met een testkit. Dus ga er maar vanuit dat het toch echt speed pillen waren ookal kan ik het ook niet met 100% zekerheid zeggen want heb zelf geen uitslag oid gezien."
"Ligt eraan wat je verstaat onder aanraden eigenlijk. Ik zou misschien wel iemand die ik goed ken kunnen vragen of hij misschien wel eens wiet of xtc wil proberen. (En dan gelijk ook de risico's erbij vermelden etc). Maar als hij het niet wil zou ik het niet meer vragen. Maar aanraden in de zin van: Dit is echt geweldig dit moet je ook proberen! Of iets in die richting natuurlijk niet. En zou het ook alleen aanraden aan stabiele mensen. (Om het zo maar even te noemen) En alleen een beetje normale drugs. Hero, Meth, Crack, pcp en andere zwaar spul zou ik nooit aan beginnen of iemand aanraden. Ik vind het trouwens een beetje hypocriet om zelf drugs te gebruiken maar dan iedereen het af te raden omdat het zo slecht is enzo. Je gebruikt het namelijk zelf ook maar iemand anders kan het maar beter niet doen? Het is op zijn tijd echt wel leuk, en met verstandig gebruik kun je veel plezier hebben zonder al te veel schadelijke gevolgen."
"knolselderij zei: Xeloc zei: Manonnie zei: Geld is godzijdank eens een keer het probleem niet Maar nu nog kijken of ik wel kan gaan.. moet ook gezellig gaan doen met de familie pfffffffffffft Klik om te vergroten... Dat heb ik ze een maand geleden al verteld... Ik wil best sinterklaas gaan doen en zo, maar niet op 4 December! Klik om te vergroten... ag gewoon lekker op 5 december doen op je DA met je brakke hoofd Klik om te vergroten... Idd want nightmare moet je gewoon bij zijn. Gelukkig hebben mijn ouders besloten om toch maar niet op 5 december te gaan wokken . Moet er niet aan denken om normaal te moeten eten om niet op te vallen haha."