#1
Coke kan eigenlijk enkel een euforische sensatie zijn in combinatie met een aangeschoten hoeveelheid alcohol in het bloed
In vergelijking met zuivere speed zowiezo.
Coke kan eigenlijk enkel een euforische sensatie zijn in combinatie met een aangeschoten hoeveelheid alcohol in het bloed
Biertje zei:Coke is voor losers.
Coke vind ik ook veel verslavender, als ik daar aan begin, kan ik niet meer stoppen, bij speed kan nog wel 's zeggen, was genoeg zo.. morgen weer verder..atbboy zei:5. Is coke of speed verslavender vinden jullie?
Coke omdat het veel lekkerde is!
atbboy zei:1. Lijkt coke op speed behalve dat het minder lang werkt?
Geeft een totaal andere rush.
Oom Klaas zei:Biertje zei:Coke is voor losers.
Pep ook dus dat zit wel snor.
Oom Klaas zei:Dan vind ik coke toch lekkerder smaken hoor aka minder vies :P
Dan is Coke toch stukken lekkerder, qua smaak.it'sme zei:Ach zijn we niet allemaal losers omdat we dingen in onze neus douwen :P
Oom Klaas zei:Dan vind ik coke toch lekkerder smaken hoor aka minder vies :P
Biertje zei:Oom Klaas zei:Dan vind ik coke toch lekkerder smaken hoor aka minder vies :P
Ik vind pep lekkerder![]()
it'sme zei:Biertje zei:Oom Klaas zei:Dan vind ik coke toch lekkerder smaken hoor aka minder vies :P
Ik vind pep lekkerder![]()
Niet qua smaak wel qua werking![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."