Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCoke ipv speed

Coke ipv speed

76 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Coke kan eigenlijk enkel een euforische sensatie zijn in combinatie met een aangeschoten hoeveelheid alcohol in het bloed
Klik om te vergroten...

In vergelijking met zuivere speed zowiezo.
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#2
1. Lijkt coke op speed behalve dat het minder lang werkt?
Geeft een totaal andere rush.

2. Is het een goede vervanging van speed als je gewoon wil slapen die nacht?
Ja van coke kun je goed slapen.

3. Als ik speed gebruik neem ik 1 bommetje van 0,1 mg voordat ik naar een feestje ga en that's it. Als ik dit zou vervangen door coke is dat dan ook 0,1 mg coke en laten we zeggen 2 keer bijnemen of hoe zit dat?
Gaat je nooit van je leven lukken.

4. Ik weiger te snuiven. Werkt coke ook als je het net als met speed in een vloeitje doet?
Snuiven van coke is heeeerlijk!

5. Is coke of speed verslavender vinden jullie?
Coke omdat het veel lekkerde is!
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Coke is voor losers.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Biertje zei:
Coke is voor losers.
Klik om te vergroten...

Pep ook dus dat zit wel snor.
A
ArizonaLid
01-01-2024, 00:00
#5
atbboy zei:
5. Is coke of speed verslavender vinden jullie?
Coke omdat het veel lekkerde is!
Klik om te vergroten...
Coke vind ik ook veel verslavender, als ik daar aan begin, kan ik niet meer stoppen, bij speed kan nog wel 's zeggen, was genoeg zo.. morgen weer verder..
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kan je beter 1 avond goed tekeer gaan imo
I
IrieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Van coke word ik apathisch, terwijl ik van speed juist heel sociaal word. Mijn conclusie (die uiteraard tot absolute waarheid dient geïnterpreteerd te worden):
coke is a waste of money (ook al roept die een 3-tal keer per jaar toch nog zo hard mijn naam dat ik eraan toegeef, om weer tot dezelfde conclusie te komen).

Speed is teringlekker ... maar dat slaapgebrek inderdaad ... nu ja, als je het echt maar af en toe doet, dan kan een nachtje overslaan niet meteen zoveel kwaad (en ook al is je tentamen ondertussen al lang achter de rug - 2008 - ik zou nooit een weekendje doorhalen als ik de week erna tentamen heb)
Gisteren was het dus weer zover, begin nu pas wat in te zakken, terwijl ik amper 3 kleine lijntjes (van 19u tot 02u) op heb ... fijn zo voor mezelf denk ik dan :)
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
atbboy zei:
1. Lijkt coke op speed behalve dat het minder lang werkt?
Geeft een totaal andere rush.
Klik om te vergroten...

Coke geeft uberhaupt geen rush vind ik, tenzij je dronken gaat snuiven of een ietwat directere administratiemethode gebruikt.

Haha, dit topic is best wel slecht eigenlijk. Bommetjes coke, speed vervangen door coke.. Denk nou eens na.
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#9
Geen coke snuiven als je geen alcohol hebt gedronken en niet teveel dagen achter elkaar speed gebruiken. KLAAAAAAAAAAAAAAAAAR
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Oom Klaas zei:
Biertje zei:
Coke is voor losers.
Klik om te vergroten...

Pep ook dus dat zit wel snor.
Klik om te vergroten...

Klopt...

Maar wel losers met smaak.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dan vind ik coke toch lekkerder smaken hoor aka minder vies :P
i
it'smeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ach zijn we niet allemaal losers omdat we dingen in onze neus douwen :P

Oom Klaas zei:
Dan vind ik coke toch lekkerder smaken hoor aka minder vies :P
Klik om te vergroten...

Inderdaad! Vind de werking van Coke niet echt geweldig en de werking van pep super! Maar de smaak van pep :kots: Dan is Coke toch stukken lekkerder, qua smaak.

Maar ookal is de smaak van pep zo smerig :P Ik laat het er niet om liggen :hearteyes:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#13
it'sme zei:
Ach zijn we niet allemaal losers omdat we dingen in onze neus douwen :P
Klik om te vergroten...

Ooit weleens drugsforum achterstevoren uitgesproken?
Dan krijg je loser.
i
it'smeLid
01-01-2024, 00:00
#14
:openmouth: zal wel teveel hebben gehad dit weekend :openmouth:
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Oom Klaas zei:
Dan vind ik coke toch lekkerder smaken hoor aka minder vies :P
Klik om te vergroten...

Ik vind pep lekkerder :hearteyes:
i
it'smeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Biertje zei:
Oom Klaas zei:
Dan vind ik coke toch lekkerder smaken hoor aka minder vies :P
Klik om te vergroten...

Ik vind pep lekkerder :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Niet qua smaak wel qua werking :hearteyes:
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
it'sme zei:
Biertje zei:
Oom Klaas zei:
Dan vind ik coke toch lekkerder smaken hoor aka minder vies :P
Klik om te vergroten...

Ik vind pep lekkerder :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Niet qua smaak wel qua werking :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Ook kwa smaak. Hetzelfde als dat ik liever een lekkere zure appel heb in plaats van een zoete. Of een pepertje in plaats van een paprika.

Je bent een homo of je bent het niet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."