Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCoke ipv speed

Coke ipv speed

76 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#1
DonnieDark0 zei:
MeejheM zei:
coke is stiekum moeilijk onder controle te houden over langere tijd.
ik heb er een hekel aan, alles eraan is een slechte invloed, zelfs en vooral de distributiesector
Klik om te vergroten...

Daar ben ik het niet mee eens. Ik nam mijn eerste lijntje toen ik 16 a 17 jaar oud was. Ik ben nu 22 en heb in die periode echt zeer incidenteel coke gebruikt. Soms een gram in de maand soms een half jaar niets. Ik denk dat ik op 4 gram in een jaar zit gemiddeld.

Ohja, invloeden zijn alleen slecht als je je er ook daadwerkelijk door laat beinvloeden.

Toevallig ga ik morgen een grammetje halen om een avondje/nacht flink plezier te hebben :grin:
Klik om te vergroten...

De één kan er beter mee omgaan dan de ander. Ik kan m'n gebruik ook onder controle houden, maar een ander die misschien minder stevig in zijn schoenen staat kan daar geen weerstand tegen bieden. Feit is dat cocaine een zeer verslavende drug is, als je eraan toegeeft.
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#2
DonnieDark0 zei:
MeejheM zei:
coke is stiekum moeilijk onder controle te houden over langere tijd.
ik heb er een hekel aan, alles eraan is een slechte invloed, zelfs en vooral de distributiesector
Klik om te vergroten...

Daar ben ik het niet mee eens. Ik nam mijn eerste lijntje toen ik 16 a 17 jaar oud was. Ik ben nu 22 en heb in die periode echt zeer incidenteel coke gebruikt. Soms een gram in de maand soms een half jaar niets. Ik denk dat ik op 4 gram in een jaar zit gemiddeld.

Ohja, invloeden zijn alleen slecht als je je er ook daadwerkelijk door laat beinvloeden.

Toevallig ga ik morgen een grammetje halen om een avondje/nacht flink plezier te hebben :grin:
Klik om te vergroten...

Hoe zit het met je speedgebruik Donnie?
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Toch zou ik, mocht je het gaan proberen, eraan beginnen met een bescheiden houding.

Coke werkt ten opzichte van M, G of Speed gewoon heel licht en de kans is groot dat je driftiger gaat snuiven om het 'coke gevoel' te bereiken. Maar eigenlijk is dat coke gevoel heel beperkt tot wat veel mensen vaak denken. Coke kan, als je Speed of MDMA gewend bent gewoon echt duffe zooi zijn waar je in eerste instantie nauwelijks wat van voelt.

Coke kan eigenlijk enkel een euforische sensatie zijn in combinatie met een aangeschoten hoeveelheid alcohol in het bloed, maar dat is geen coke maar een nieuwe stof cocaethyleen. Werking daarvan is een zuiver gevoel van koning zijn van de omgeving waarin je je bevind, het gevoel koel en relax 'authoriteit' te hebben. Maar licht ontvlambaar en opeens overgaan op geweld als je er vatbaar voor bent. Als je niet drinkt, zou ik dat iig wel zo houden en niet beginnen om de coke werking te boosten en te verlengen. Stevig sigaretten roken heb je soms ook de neiging toe. Vertraagt de afbraak van coke.

Als jij je goed voelt bij een actieve, vrolijke, begaande, contactmakende houding is coke eigenlijk een tegenwerker daarvan. Speed is een boosting van je eigen bestaande eigenschappen, coke is een nep laagje over je eigen eigenschappen heen waarmee je contact maakt met anderen. Gesprekken en contact zullen nooit echte empathy omvatten.

Coke is leuk voor een harde egoversterkende wip, en in een huiskamer sfeertje met wat vrienden. Maar voor op een feest of uitgaan met enthausiasme is het bout zooi. Bij thuiskomst voel je je dan best leeg.
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#4
Atropa zei:
Coke kan, als je Speed of MDMA gewend bent gewoon echt duffe zooi zijn waar je in eerste instantie nauwelijks wat van voelt.

Als jij je goed voelt bij een actieve, vrolijke, begaande, contactmakende houding is coke eigenlijk een tegenwerker daarvan. Speed is een boosting van je eigen bestaande eigenschappen, coke is een nep laagje over je eigen eigenschappen heen waarmee je contact maakt met anderen. Gesprekken en contact zullen nooit echte empathy omvatten.

Coke is leuk voor een harde egoversterkende wip, en in een huiskamer sfeertje met wat vrienden. Maar voor op een feest of uitgaan met enthausiasme is het bout zooi. Bij thuiskomst voel je je dan best leeg.
Klik om te vergroten...

ja jongens door al jullie reacties heb ik besloten er niet aan te beginnen. Ik wil geen egoversterkende trip! Met pep op, luister ik altijd goed naar anderen, onthoud alles wat ze zeggen (waar ze de volgende keer nog verbaasd over zijn als ik ze bv vraag hoe het nu er mee gaat over een onderwerp en dan zeggen ze "goh dat je dat hebt onthouden", altijd leuk :) en idd zijn alle leuke eigenschappen van mezelf worden iets versterkt. Je hebt daar helemaal gelijk in Atropa! Ik ga er niet aan beginnen!
d
dendazLid
01-01-2024, 00:00
#5
reactie op donnie darco 10 okt 2008

waaahaaaaa. Toevallig dit weekend. En hoelang leef je al naar dit weekend toe. misschien al maanden.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Coke kan eigenlijk enkel een euforische sensatie zijn in combinatie met een aangeschoten hoeveelheid alcohol in het bloed
Klik om te vergroten...

In vergelijking met zuivere speed zowiezo.
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#7
1. Lijkt coke op speed behalve dat het minder lang werkt?
Geeft een totaal andere rush.

2. Is het een goede vervanging van speed als je gewoon wil slapen die nacht?
Ja van coke kun je goed slapen.

3. Als ik speed gebruik neem ik 1 bommetje van 0,1 mg voordat ik naar een feestje ga en that's it. Als ik dit zou vervangen door coke is dat dan ook 0,1 mg coke en laten we zeggen 2 keer bijnemen of hoe zit dat?
Gaat je nooit van je leven lukken.

4. Ik weiger te snuiven. Werkt coke ook als je het net als met speed in een vloeitje doet?
Snuiven van coke is heeeerlijk!

5. Is coke of speed verslavender vinden jullie?
Coke omdat het veel lekkerde is!
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Coke is voor losers.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Biertje zei:
Coke is voor losers.
Klik om te vergroten...

Pep ook dus dat zit wel snor.
A
ArizonaLid
01-01-2024, 00:00
#10
atbboy zei:
5. Is coke of speed verslavender vinden jullie?
Coke omdat het veel lekkerde is!
Klik om te vergroten...
Coke vind ik ook veel verslavender, als ik daar aan begin, kan ik niet meer stoppen, bij speed kan nog wel 's zeggen, was genoeg zo.. morgen weer verder..
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Kan je beter 1 avond goed tekeer gaan imo
I
IrieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Van coke word ik apathisch, terwijl ik van speed juist heel sociaal word. Mijn conclusie (die uiteraard tot absolute waarheid dient geïnterpreteerd te worden):
coke is a waste of money (ook al roept die een 3-tal keer per jaar toch nog zo hard mijn naam dat ik eraan toegeef, om weer tot dezelfde conclusie te komen).

Speed is teringlekker ... maar dat slaapgebrek inderdaad ... nu ja, als je het echt maar af en toe doet, dan kan een nachtje overslaan niet meteen zoveel kwaad (en ook al is je tentamen ondertussen al lang achter de rug - 2008 - ik zou nooit een weekendje doorhalen als ik de week erna tentamen heb)
Gisteren was het dus weer zover, begin nu pas wat in te zakken, terwijl ik amper 3 kleine lijntjes (van 19u tot 02u) op heb ... fijn zo voor mezelf denk ik dan :)
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
atbboy zei:
1. Lijkt coke op speed behalve dat het minder lang werkt?
Geeft een totaal andere rush.
Klik om te vergroten...

Coke geeft uberhaupt geen rush vind ik, tenzij je dronken gaat snuiven of een ietwat directere administratiemethode gebruikt.

Haha, dit topic is best wel slecht eigenlijk. Bommetjes coke, speed vervangen door coke.. Denk nou eens na.
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#14
Geen coke snuiven als je geen alcohol hebt gedronken en niet teveel dagen achter elkaar speed gebruiken. KLAAAAAAAAAAAAAAAAAR
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Oom Klaas zei:
Biertje zei:
Coke is voor losers.
Klik om te vergroten...

Pep ook dus dat zit wel snor.
Klik om te vergroten...

Klopt...

Maar wel losers met smaak.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dan vind ik coke toch lekkerder smaken hoor aka minder vies :P
i
it'smeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ach zijn we niet allemaal losers omdat we dingen in onze neus douwen :P

Oom Klaas zei:
Dan vind ik coke toch lekkerder smaken hoor aka minder vies :P
Klik om te vergroten...

Inderdaad! Vind de werking van Coke niet echt geweldig en de werking van pep super! Maar de smaak van pep :kots: Dan is Coke toch stukken lekkerder, qua smaak.

Maar ookal is de smaak van pep zo smerig :P Ik laat het er niet om liggen :hearteyes:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#18
it'sme zei:
Ach zijn we niet allemaal losers omdat we dingen in onze neus douwen :P
Klik om te vergroten...

Ooit weleens drugsforum achterstevoren uitgesproken?
Dan krijg je loser.
i
it'smeLid
01-01-2024, 00:00
#19
:openmouth: zal wel teveel hebben gehad dit weekend :openmouth:
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Oom Klaas zei:
Dan vind ik coke toch lekkerder smaken hoor aka minder vies :P
Klik om te vergroten...

Ik vind pep lekkerder :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."