#1
DonnieDark0 zei:MeejheM zei:coke is stiekum moeilijk onder controle te houden over langere tijd.
ik heb er een hekel aan, alles eraan is een slechte invloed, zelfs en vooral de distributiesector
Daar ben ik het niet mee eens. Ik nam mijn eerste lijntje toen ik 16 a 17 jaar oud was. Ik ben nu 22 en heb in die periode echt zeer incidenteel coke gebruikt. Soms een gram in de maand soms een half jaar niets. Ik denk dat ik op 4 gram in een jaar zit gemiddeld.
Ohja, invloeden zijn alleen slecht als je je er ook daadwerkelijk door laat beinvloeden.
Toevallig ga ik morgen een grammetje halen om een avondje/nacht flink plezier te hebben![]()
De één kan er beter mee omgaan dan de ander. Ik kan m'n gebruik ook onder controle houden, maar een ander die misschien minder stevig in zijn schoenen staat kan daar geen weerstand tegen bieden. Feit is dat cocaine een zeer verslavende drug is, als je eraan toegeeft.
Dan is Coke toch stukken lekkerder, qua smaak.