Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal! Ik heb eigenlijk even een vraagje, hoezo wil je niet snuiven? Snap dat je ergens grenzen legt, maar waarom bij snuiven? Als je niet wilt snuiven zou ik sowieso geen coke doen. Het roken of spuiten wordt egt door iedereen afgeraden, werkt maar heel kort en gaat vaak mis. Echt iets voor junks, sowieso niet handig op een feestje denk, ik zou zeggen probeer coke een keer, als je t niks vind, het is na een half uur uitgewerkt. Ik vind persoonlijk coke zonder alcohol het chilst, je voelt de coke sterker, en je ziet vaak dat mensen zuipen, snuiven,zuipen, snuiven, ik vind dit onnodig risico lopen en zonde van je geld, je zorgt er eigenlijk voor dat je beide niet voelt, en bovendien kost t ziek veel geld! Van coke heb ik meestal geen heel erge kater, je bent wel extra moe, dus in die zin als je de volgende dag moet leren zou ik wat Red Bull in slaan! Verder is mijn persoonlijke ervaring dat je van een lijn van 0,1 gram neemt je niks voelt! Op een goede avond snuif ik tog snel een gram weg, ik zou het wel goed verspreiden over de avond ik heb zelf vaak als ik te veel in een x neem een beetje onrustig wordt! En dan over het verslavende... op de korte termijn moet ik eerlijk toegeven dat ik er erg moeite mee heb om te stoppen! Vooral als je genoeg in huis hebt, als ik je dus 1 tip mag geven als je t op een feest gebruikt daar stoppen! En niet onderweg naar huis of thuis verder gaan, want voor je t weet ben je 10 uur verder! En dan op de lange termijn.. denk ik dat er niet veel verschil tussen coke & speed zit, sowieso vind ik dat verslaafd worden altijd een beetje overdreven wordt, ik heb het gevoel als je gewoon lekker in je vel zit, je echt niet zo snel elke dag gaat gebruiken enzo. Maar misschien denk ik er wel te makkelijk over.. hoor graag jullie mening! greetz"
"Waar ik me coke vandaan heb is een rechtstreekse bron, koop zelf zon brok en door er wat olvarit doorheen omdat me neus anders n week nr de kk is, en idd van 0,1 gram voel je wat een half uur, maar je kan mij niet vertellen dat je daar een hele avond op losgaat,"
"Ik vind dit echt weer zon voorbeeld waaruit blijkt dat alcohol zo onderschat wordt!!! Ik heb dit ook meerdere keren gehad! Eerste keren dacht ik ook zeker iets in me drankje, maar dat er 5x bij mij iets in me drankje wordt gedaan vond ik beetje ongeloofwaardig worden! Dit kan gewoon gebeuren bij alcohol!! En dat je andere keren meer of net zoveel gedronken hebt zegt niks! het kan zo opeens verkeerd vallen, waarschijnlijk is je lichaam gevoelig voor drank, dus ik adviseer je er altijd voorzichtig mee te zijn!"