"Vrouwtje_Amsterdam zei:
1. Lijkt coke op speed behalve dat het minder lang werkt?
2. Is het een goede vervanging van speed als je gewoon wil slapen die nacht?
3. Als ik speed gebruik neem ik 1 bommetje van 0,1 mg voordat ik naar een feestje ga en that's it. Als ik dit zou vervangen door coke is dat dan ook 0,1 mg coke en laten we zeggen 2 keer bijnemen of hoe zit dat?
4. Ik weiger te snuiven. Werkt coke ook als je het net als met speed in een vloeitje doet?
5. Is coke of speed verslavender vinden jullie?
Alvast bedankt!
Klik om te vergroten...
speciaal voor deze topic word ik lid van df eigelnlijk..
ik snap niet dat mensen speed en sos blijven vergelijken, het is allebei stimulerend, maar de manier waarop is totaal anders. Ik geef mijn persoonlijk antwoord op de 5 vragen, hoewel dat iedereen de effecten anders aanvoelt.
1. coke lijkt niet op speed, van uitzicht niet, en van effecten ook niet: van coke wil ik vooral rondlopen en praten, terwijl ik van speed wil feesten, en super sociaal word
2. persoonlijk kan ik als ik coke neem, rapper slapen dan ik speed neem, maar bij coke slaap ik niet goed door, en droom ik ook altijd over sos, vreemd genoeg, terwijl bij speed (als ik eenmaal slaapt) ik wel door slaap, en meestal ook wel goed
3. sos ga je sowieso willen bijnemen, met wat geluk duurt het een urenhalf vr het is uitgewerkt, terwijlje op speed (0.1 gr lijkt mij wel weinig, maar als het voor u genoeg is, zoveel te beter) wel een nachtje of meer kunt doorgaan
4. doe coke niet in een vloeitje, je gaat de echte rush missen, en waarom zou je dan sos nemen?
5. coke is verslavend doordat jze het meer gaat gebruiken op een avond (bij mij gaan er wel wat grammen door dan), maar ik wil de speedjunks in mijn stad zeker niet allemaal eten geven, als ze nog kunnen eten met hun rotte tanden. Ik denk dat coke verslavender is als speed, maar dat dit totaal opgehoffen word door zijn hoge kostprijs.
je moet niet zeggen dat het een of het ander beter is, het hangt allemaal af van het moment waarop en het doel waarom je het neemt: als ik sos, zit ik het liefst met (een) vriend(en) wat te praten, wat rond te lopen, nog meer te praten, en dan nr huis om wat in de zetel een film te kijken met een joint of iets gaan drinken ofzo, alles chill, terwijl ik van speed dan gek zou worden, en dingen uit elkaar begin te halen om te zien hoe ze werken.
Maar op een feestje wil ik speed: muziek word super, het volk mooier en leuker, je wilt niet om de 10 min een nieuwee lijn leggen, je leert nieuwe mensen kennen, die allemaal interessante dingen lijken te zeggen, terwijl ik als ik coke neem op een feestje, ik maar tegen een paal sta, en mensen te arrogant aanspreek. Persoonlijk vind ik speed leuker, als je wat een degelijke kwaliteit kan regelen, blijf bij speed"
In: Coke ipv speed
1-1-2024