Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nou ik zal even beginnen met me voor te stellen ik ben een jongen van 20 jaar. ik heb een helemoeilijke tijd achter de rug met een wiet verslaving vanaf mijn 17de 4 a 5 joints op een dag en vanaf mijn 18 heb ik 2 jaar aan de cocaine gezeten zolang mijn bankrekening dat toe liet het liefst tussen de 15 a 17 gram per week (nee ik ben er niet trots op maar ik heb gewoon een hele hogen tolerantie en ik kan mezelf niet in de hand houden) dit viel presies in de tijd dat mijn ouders in scheiding lagen nu ben ik na 2 jaar depresief te zijn geweest geknakt en heb ik het mijn ouders verteldt en ben ik na 4 maanden moeilijk door gaan en stoppen begonnen bij novadic kentron. nu ben ik 6 maanden clean geweest heb ik in een hele dronken bui Droevigen bui omdat mijn vader een hart aanval heeft gehad (Gelukkig nu alles weer goed) voor de eerste x speed gesnoven nu zijn we 2 weekenden verder heb ik al vanaf donderdag 3 uur smiddags tot nu zaterdag half 1 met 3 gram redelijk goede speed en ik heb er nog 1,5 klaar liggen.... ik heb het probleem dat ik niet kan stoppen ik voel nu al dat mijn neus een beetje een drukkend gevoel geeft en dat de letter die ik typ een beetje los over het schermbewegen en dat mijn tanden extra gevoelig zijn en losjes zitten. ik drink en eet al heel mijn leven super gezond dus dat is niet echt een probleem. maar hoe kom ik makkelijk van de speed af want ik gaf toenstrax het spul aan een vriend van mij. maar dan krijg ik weer zin in cocaine nu heb ik dat weer door kunnen verkopen maar wie kan mij helpen.,,, ik ben wanhoopig want ik kan wel weer 6 maanden stoppen en dan in een maand weer hele mijn leven naar de klote helpen. en hoe kom ik van de symtomen af- dan bedoel ik de- rode handen en rode vlekken op de onder arm--- De tandpijn en het loszitten gevoel.de opgezwollen aderen en het niet kunnen slapen ik weet dat het een kwestie van liggen is maar dat werkt bij mij niet zo goed"
"Aceton wash is om de caffeine uit je speed te koken :P werkt niet voor coke"
"Nou ik weet zonet niet of het echt een pshychose is volgens mij is het gewoon een overdosis serotine (serotinesyndroom alleen dan voor korte duur) door een teveel of overdosis aan serotonine. uit eigen ervaring weet ik dat een speed pshychose heel anders is dan ga je echt volle bak hallucineren i.p.v. alleen beestjes en de paranoia is ook veel heftiger. ik heb daar 1 week lang last van gehad en dat gun ik mijn ergste vijand niet eens. van coke nooit gehalucineerd of paranoia geworden. wel een overschot serotonine gehad volgens de dokter en dat is precies hetzelfde als wat jullie hierboven beschrijven"
"willemvaag zei: Maar ben blij dat je ouders het een beetje begrijpen en misschien doet je vader zo tegen jou maar denk dat hij van binnen toch je vader blijft. Iedereen voelt wel op een bepaalde manier. Wat wil je zelf omtrent de hard drugs? Wil je zelf ook die rommel weglaten of doe je het voor je ouders? Als je het voor je ouders doet wordt het heel moeilijk om het werkelijk te doen. Klik om te vergroten... Nou weet je het probleem mijn ouders zijn 5 jaar gescheden geweest en zijn sinds kort weer bij elkaar er is het een en ander gebeurt in ons gezinnetje. mijn moeder heeft mijn vader kunnen vergeven over wat er gebeurt en gezecht is. ik heb daar nog wat gemengde gevoelens over. ik heb altijd voor de volle 100% achter ons mam gestaan dus dat zit nog niet lekker tussen ons dus dit zal ook wel even duren voor wij elkaar weer helemaal liggen. en ik gebruik eigenlijk (vortaan sinds anderhalfjaar) alleen op feesten. maar ik ga er gewoon voor zorgen dat ik niks meer mee naar huis neem. en dat ik zowiezo naa een feestje niet thuis slaap voor de zekerheid. ik neem aan dat als ik zeg dat ik naar Masters ga dat ze dan bijv. wel twijfelen maar gelukkig ga ik dan altijd met mijn neefje dus dat zit dan meestal wel goed want niemand verwacht dat hij dat doen :P pluspunt. harry123 zei: Mooi om te horen dat je nu thuis bent inderdaad. Die grimmige sfeer gaat vanzelf weg, had ik thuis ook toen ik m'n ouders vertelde dat ik wel eens een pilletje gebruik. heel af en toe een keer een opmerking van ja dat komt door die pillen, als ik bijvoorbeeld iets doms doe. Maar ach daar kan ik wel mee leven. Hopelijk gaat het ook nog een keer zo bij jou. Klik om te vergroten... En harry ik weet precies wat je bedoelt ben afgelopen 2dagen ziek geweest elke keer als ik moest hoesten. JA jongen komt door dat blowen he! ik ben zowiezo al van mezelf vergeet achtig elke x als ik iets vergeet JA komt door dat blowen nu vindt ik dat niet erg maar ze doen dat dus ook waar familie bij is en dat heb ik liever niet. maarja nu begint iedereen dat te weten en sommige doen heel moeilijk met junk of buitenlander (ja sorry boeren hiero) en somige doen er heel neutraal over -ach het is maar wiet zeggen ze dan de eerste x schoot ik in de lach toen ik ons pap zun gezicht zag was zijn broer die dat zei haha maarja hou jullie nog op de hoogte ik vindt het mooi om te lezen hoe dat toch bij iedereen thuis verschilt toch zou ik wel willen weten woon je in een dorp pf in een gat (net als mij we hebben 8 straten in totaal) of in de stad en welke dan?"
"Haha de vraag die iedereen aan het denken zet. Bijde zijn helemaal andersik zeg altijd gajes hakken of.naar illegale tekno ha lkkr snel en ga je naar.een club discotheek ga dan rustig aan was sös snuiven PEPsoonlijk. Ga ik vur snelle maar let altijd goed op je zelf"
"Ik drop die bom. ik moet wel mijn neus is te ver heen..."
"Re: Verslaving Detox D.M.V Diazepam Hallo iedereen ik heb een abstracte detox gehad. waar bij ik gewoon thuis mogt blijven tijdens mijn ontgifing ik ben op zaterdag begonnen met het slikken van diazepam werd er de eerste dag lekker rustig van de 2 de dag werd ik er heel er lam van net of ik een dikke haze joint had gerookt. toen ben ik benede op de bank voor de tv inslaapgevallen savonds. word ik rond een uur of 5 wakkersta ik oog in oog met een grote schimmige man. hij bewooog zijn hooft ligtelijk en ik lag verstijft op de bank. pas na enkele minuten durfde ik opte staan en er heen te lopen toen ik net voor hem was verdween hij ik heb die dag heel veel schimmen gezien dinge die bewogen stofjes wolk die heel rustig naar mij toe kwamen gekropen. Conclusie: Detox is niet altijd de oplossing.... gewoon gedult brengt je ook een eind ik heb daar integen wel veel last van ontwenningverschijnselen maar ik heb goede ouders en vrienden die slaan mij door het emotionele gedeelte en het lichamelijke het enige wat ik nog ondervindt is de slaap ik bevat hem moeilijk niet vast of juist te reeel. heb ook al meerdere keren gehad dat mijn lichaam sliep maar mijn hooft niet ik wilde mijn moeder roepen en dat ging niet pas na 5 min.. ps. Ik ben een jongen van 20 met 4 jaar Verslaving aan wiet en bijna 1 Jaar heel flink aan de cocaine gezeten"
"Dit is de reden dat ik nooit meer speed doe begon na drie dagen door te draaien mijn Boeda beeltje begon te buikdansen en foto's te bewegen net 3d was nog wel gezellig tot dat er op de vloer eej hoopje streepjes op me afkwam en ik eig. Wel wist dat het een hallucinatie was dus stak mijn hand uit kroop hij op mij toen ik dat ook nog voelden werdt ik gek dit was het begin van de ellende streepjes die me constant volgden mensen die ik op straat zag gewoon verdwenen in een x tot ik de vlek zag hij volg de mij overal als een vettige streep hoe sneller hij ging hoe dunner en langer hij werdt hij klom op de bank tot op tafel in mijn auto ging alleen kijke of hij daar ook kon komen. Op den duur maar op die vlek in slaap gevallen op de bank schiet ik na een uur wakker zie ik meteen na min ogen openen een flits hoor eer kraak in mun Hooft voel zoon haarden schok door mum Hooft dat ik op schiet val weer neer met migraine val uit eindelijk in slaap na 10 min helemaal gek want dit kon tog niet. Snap hef nog steeds niet. Maar 12uur geslapen niks meer aan de hand. Wow wat een ervaring en dat na 2 nachten wakker. Nooit meer alsjeblieft."
"Nou als ik het in jou woorden moet zeggen heb je wel 2.fases ja maar dat is omdat als je je eerste lijn pakt je allert.en scherp word na je twee de lijn waar ik denk.geen 6Uur tussen zit je. an scherp naar strak gaat omdat je gewoon meer pakt en het niet helemAal uitgewerkt is. Correct me if. I am wrong"