#1
Testen vind ik nogal moeilijk omdat ik toch liever uit voorzorg geen grote hoeveelheden koop maar altijd gewenst grammetje per x.
Ik ben net weer Back on topick :P omdat ik na LLaaaaang zoeken weer eens voor 30 euries paar grammetjes speed heb kunnen halen. (zie mijn topic)
Nou werd ik i het begin van amphetamine gewone speed echt niet opgefokt en agressief nerveus ofwat jij zegt dat je hebt van gewone speed. na verloop van tijd ben ik tijdje uit de pepscene gegaan en bij het terugkomen ervaarde ik meestal negatieve effecten wat jij noemt.
De pep die ik nu heb geregeld is weer bijna als vanouds heerlijk rustig (in mijn koppie en body).Geen achterdochtigheid alsog ik een week slaap mis,
lekker licht wat ik pas had na bijna een halve gram van die zooi die ik tot vandaag alleen maar wist te krijgen, waarbij ik ondertussen(meestal) inmezelf gekeerd nerveus trillerig e.d werd.
Ik altijd vanuit gegaan dat dit versneden zooi was en met behulp van aceton wash heb ik het zelf eens getest qua cafeine en er bleef meer vlokkerige stinkende sjit over dan het geurloze knarsende goedje (wat dan speed zou moeten zijn) maar hier was ik ook niet over te spreken
Dus dat wat ik vandaag heb gekocht is dus geen speed maar rithalin (dex?)? Nou kan ik me dat toch moeilijk voorstellen.
Hoe herken je het makkelijkst het verschil tussen deze 2 poeders ? Volgende week test ik mijn nieuwe poeder opnieuw en als het dan weer positief valt laat ik het maar eens testen en ga ik rap nieuwe halen en mijn karakter op de proef stellen met wat grammen in de lade die er nog lang moeten blijven liggen
Erg jammer Haat naar versnijders ! stelletje wenkers ik paas wel 5 euro extra
GRtz
Ik ben net weer Back on topick :P omdat ik na LLaaaaang zoeken weer eens voor 30 euries paar grammetjes speed heb kunnen halen. (zie mijn topic)
Nou werd ik i het begin van amphetamine gewone speed echt niet opgefokt en agressief nerveus ofwat jij zegt dat je hebt van gewone speed. na verloop van tijd ben ik tijdje uit de pepscene gegaan en bij het terugkomen ervaarde ik meestal negatieve effecten wat jij noemt.
De pep die ik nu heb geregeld is weer bijna als vanouds heerlijk rustig (in mijn koppie en body).Geen achterdochtigheid alsog ik een week slaap mis,
lekker licht wat ik pas had na bijna een halve gram van die zooi die ik tot vandaag alleen maar wist te krijgen, waarbij ik ondertussen(meestal) inmezelf gekeerd nerveus trillerig e.d werd.
Ik altijd vanuit gegaan dat dit versneden zooi was en met behulp van aceton wash heb ik het zelf eens getest qua cafeine en er bleef meer vlokkerige stinkende sjit over dan het geurloze knarsende goedje (wat dan speed zou moeten zijn) maar hier was ik ook niet over te spreken
Dus dat wat ik vandaag heb gekocht is dus geen speed maar rithalin (dex?)? Nou kan ik me dat toch moeilijk voorstellen.
Hoe herken je het makkelijkst het verschil tussen deze 2 poeders ? Volgende week test ik mijn nieuwe poeder opnieuw en als het dan weer positief valt laat ik het maar eens testen en ga ik rap nieuwe halen en mijn karakter op de proef stellen met wat grammen in de lade die er nog lang moeten blijven liggen
Erg jammer Haat naar versnijders ! stelletje wenkers ik paas wel 5 euro extra
GRtz

Dexamfetamine
