Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDexamfetamine Fantopic

Dexamfetamine Fantopic

346 antwoorden
72 weergaven
18-5-2026
E
Extrm-BzarLid
01-01-2024, 00:00
#1
Testen vind ik nogal moeilijk omdat ik toch liever uit voorzorg geen grote hoeveelheden koop maar altijd gewenst grammetje per x.

Ik ben net weer Back on topick :P omdat ik na LLaaaaang zoeken weer eens voor 30 euries paar grammetjes speed heb kunnen halen. (zie mijn topic)
Nou werd ik i het begin van amphetamine gewone speed echt niet opgefokt en agressief nerveus ofwat jij zegt dat je hebt van gewone speed. na verloop van tijd ben ik tijdje uit de pepscene gegaan en bij het terugkomen ervaarde ik meestal negatieve effecten wat jij noemt.

De pep die ik nu heb geregeld is weer bijna als vanouds heerlijk rustig (in mijn koppie en body).Geen achterdochtigheid alsog ik een week slaap mis,
lekker licht wat ik pas had na bijna een halve gram van die zooi die ik tot vandaag alleen maar wist te krijgen, waarbij ik ondertussen(meestal) inmezelf gekeerd nerveus trillerig e.d werd.
Ik altijd vanuit gegaan dat dit versneden zooi was en met behulp van aceton wash heb ik het zelf eens getest qua cafeine en er bleef meer vlokkerige stinkende sjit over dan het geurloze knarsende goedje (wat dan speed zou moeten zijn) maar hier was ik ook niet over te spreken

Dus dat wat ik vandaag heb gekocht is dus geen speed maar rithalin (dex?)? Nou kan ik me dat toch moeilijk voorstellen.
Hoe herken je het makkelijkst het verschil tussen deze 2 poeders ? Volgende week test ik mijn nieuwe poeder opnieuw en als het dan weer positief valt laat ik het maar eens testen en ga ik rap nieuwe halen en mijn karakter op de proef stellen met wat grammen in de lade die er nog lang moeten blijven liggen :wink:
Erg jammer Haat naar versnijders ! stelletje wenkers ik paas wel 5 euro extra

GRtz :stoned:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#2
Haha, ik wil jou wel eens meemaken als je pepgeklep begint :grin:
D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Terug van weggeweest, en zie dat er leuke verhalen zijn gepost :rock: Dexamfetamine :hearteyes:

InfiniteDex > 2-3 gram is wel ernstig idd :openmouth: Alhoewel, ik ken zelf niet het gevoel van "te hard gaan" ofzo, heb van Pontius wel is gehoord dat die na 200mg bom niet meer uit zn stoel wilde :grin: Zelf heb ik nog niet zo'n punt mogen ervaren.. Jammer? Maar 2-3 gram op een dag vind ik wel zonde..... (als het bijna op is dan :tearsofjoy: )

lysergine-25 > ik ga eigenlijk ook alleen uit van mn persoonlijke ervaring met normale pep of die 73%.. maar misschien is die 73% juist wel gewone pep en wordt er al jaren lang dex met caffeine versneden? :confused: *confused*

:hearteyes: dex :hearteyes:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb gisteren bij de verslavingszorg enorm lopen lullen op dex.(normaal heb ik dat niet zo)
Dus ze zijn een beetje teveel info rijker bedenk ik me achteraf.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Chris Pontius zei:
*snuif* en ik verklaar dit topic weer officieel levend! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

En we hebben er een streep achter gezet :) het was weer leuk.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
een streep of een lijn?
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#7
We got a D, we got E and X, DEX! Woehoe, girlpower DEXpowder
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#8
Rabbithole zei:
:wave:

Nieuwe fan meldt zich!
Klik om te vergroten...
Perfect, dat staat dan genoteerd. Binnen een week zal je je eigen dex-pasje ontvangen waarmee je in verschillende steden tot maarliefst 25% korting kan krijgen! Er zit om het pasje zelfs een speciale coating die bestendig is tegen de chemische werking waardoor het kappen nog makkelijker gaat als voorheen. :)
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Mja bij MDMA steek ik ook altijd kauwgom in m'n mond omdat ik anders op m'n tong bijt of m'n kaken. Alleen ga je dan gauw idiote muilen trekken maar dat is dan maar zo. :grin: Dat is ook niet goed om uit je bek te bloeden. Maar met speed heb ik gewoon een kaakklem, maar geen klapperkaak of een scheve bek ofzo. Gelukkig maar. :grin:
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#10
De kaakklem die ik bij speed ervaar is peanuts vergeleken de kaakklem van xtc. Eigenlijk heb ik met speed alleen een beetje tandmalen of knarsen meer niet. Irritanter vind ik soms het echte "strakstaan" of het schoppen met mijn benen.

Wij hebben vrij sterke magnesiumpillen in huis, die helpen echt wel tegen dit soort narigheid. Of misschien is het een placebo effect, maar dat maakt mij dan weer geen zak uit, als het maar helpt.
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mag ik misschien ook wat hebben? De mijne is bijna op:(
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#12
nee ik ben een ego centrische ASPS ' er die delen niets en kenne geen empathie.

op zijn nederlands ?

IKKE IKKE IKKE EN DE REST MAG STIKKEN.

En natuurlijk ben ik vergeten te bellen ....
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#13
toch nog wat 70% op dat ik een tijdje geleden aan een vriend had gegeven.
Knalt er lekker in :hearteyes:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#14
De uitslag was een domper ... heel veel amfetamine bijna tot de max maar er zat 1 % on heilige cafeine in.

DUS ZEG IK : Krijg maar lekker een ziekte want je had dat er niet bijverteld.

:hearteyes:

Straks toch maar stiekem weer even proeven, nog even die bevestiging, dat ja knikkende kinnetje.
De meetlat erbij en als ie onder de 3 cm .... serieuze pep ouwe.

:wave:

:hearteyes:

muuuhhaaaaa 2.99 cm serioues shit on DF radio.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#15
De Held is weer terug :grin:
A
AutsiderLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik kom ongeveer om in de lege dex potjes. Iemand nog een idee wat er mee te doen?
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#17
Die ideeën krijg je vanzelf als je weer een volle, leeg maakt.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#18
vullen met 2Cb pillen ?
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ben al weer een uurtje fan :grin:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#20
Shittt ik moet het doen met pep van 66% 1% caf. :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...678910...18
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."