#1
Dat zou ik ook wel tof vinden
.
Chris Pontius zei:Doe je goed.
afgelopen tijd was het bij mij pure suicide om de laatste "restjes" op te maken :P.
Als ik binnenkort weer van start ga, ga ik eens proberen om in de ochtend te beginnen en gewoon in de nacht een uurtje of 4 minimaal te slapen om vervolgens de volgende ochtend weer van start te gaan.
Chris Pontius zei:ik zit meer te smaken met me mond/tong dan dat ik echt loopt te malen met me kaken![]()
moet je magnesium tabletten slikkenBiertje zei:ik hou van dex amfetamine... alleen jammer dat het me minimaal nog een dag heftige kaakpijn bezorgt.
heb wel genoten hoor
Rabbithole zei:Waarom wil je dan nooit met mij naar bed?![]()
SperSIZEboon zei:moet je magnesium tabletten slikkenBiertje zei:ik hou van dex amfetamine... alleen jammer dat het me minimaal nog een dag heftige kaakpijn bezorgt.
heb wel genoten hoor
W.F.L. zei:In het topic "Verminderde hersenschade bij MDMA-gebruik!" stond er ook al iets gelijkaardigs, maar kunlan zei dat enkel een magnesiumkuur (dus lang op voorhand) helpt tegen het tandenklapperen maar of het een speedklem volledig wegwerkt lijkt me stug. Zo irritant is die klem van speed toch ook weer niet? Tandpijn krijg ik er in elk geval niet van, enkel als ik kauwgom gebruik omdat ik dan absurd hard kauw. Zonder kauwgom lijkt me beter eigenlijk..
de ene uitsmijter is daar wat relaxter in als de anderRabbithole zei:SperSIZEboon zei:door hun zwarte kleding zie je die security van de melkweg zowat niet, heel irritant
Inderdaad! Kijk, als je een sleutelpuntje midden op de dansvloer staat te snuiven snap ik dat je eruit wordt gegooid. Maar kom op, het zijn maar poppers... Stel je niet aan.
ik geef sowieso bijna nooit fooi..Rabbithole zei:Exactement, het mag dan ook niet verbazen dat ik ze geen fooi heb gegeven toen ik ook maar naar buiten ging toen Smulpaapje eruit was gegooid.![]()
Rabbithole zei:Exactement, het mag dan ook niet verbazen dat ik ze geen fooi heb gegeven toen ik ook maar naar buiten ging toen Smulpaapje eruit was gegooid.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."