Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDexamfetamine Fantopic

Dexamfetamine Fantopic

346 antwoorden
81 weergaven
18-5-2026
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat zou ik ook wel tof vinden :hearteyes:.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#2
Chris Pontius zei:
Doe je goed.

afgelopen tijd was het bij mij pure suicide om de laatste "restjes" op te maken :P.
Als ik binnenkort weer van start ga, ga ik eens proberen om in de ochtend te beginnen en gewoon in de nacht een uurtje of 4 minimaal te slapen om vervolgens de volgende ochtend weer van start te gaan.
Klik om te vergroten...

Het was eigenlijk een grapje. :P Ik vind het zeer verleidelijk, maar laat de dex voor zeker een paar weken weer liggen. :wink: Het is te makkelijk om iedere ochtend een snuifje te nemen... Gevaarlijk spul inderdaad.
S
SmulpaapjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Klopt, als het iets was waar ik gemakkelijk mee zou kunnen slapen, zou ik binnen no time verslaafd kunnen raken.
Gelukkig is slapen nog steeds mijn nummer 1 hobby, die geef ik voor niks op :hearteyes:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dan lig ik alleen... :(
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik hou van dex amfetamine... alleen jammer dat het me minimaal nog een dag heftige kaakpijn bezorgt.

heb wel genoten hoor
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik zit meer te smaken met me mond/tong dan dat ik echt loopt te malen met me kaken :confused:
S
SmulpaapjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Chris Pontius zei:
ik zit meer te smaken met me mond/tong dan dat ik echt loopt te malen met me kaken :confused:
Klik om te vergroten...

Hahaha, ik kan me opeens herinneren dat ik op een gegeven moment superhard met mijn tong aan het bewegen was in mijn mond omdat ik me zo rusteloos voelde :grin:
Maar kaakmalen viel gelukkig wel mee ja, hoogstens af en toe wat uitschieters.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Mijn god,

Straks ff bellen voor die uitslag maar volgens mij had ik gister een dynamiet bom, ik kreeg sterke flashbacks naar vroeger. Die goede oude Dex tijd waar ik al zolang naar crave.
Dan kan ik die Dr Dex wegschoppen !!

:hearteyes:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Biertje zei:
ik hou van dex amfetamine... alleen jammer dat het me minimaal nog een dag heftige kaakpijn bezorgt.

heb wel genoten hoor
Klik om te vergroten...
moet je magnesium tabletten slikken
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Rabbithole zei:
Waarom wil je dan nooit met mij naar bed? :(
Klik om te vergroten...

Omdat ik dan weer benadeeld wordt. :cry:

Ik hou meestal zodanig veel over (een halve gram ofzo per gram) dat ik het niet zie als "een restje opmaken". Het ligt ook gewoon elders. Ik heb nog nooit een zwak moment gehad, maar dat is misschien omdat het niet thuis ligt. :P Het is niet omdat je er niet van kunt slapen dat je er niet verslaafd aan kunt worden.. En daar heb je na een tijd wel genoeg ervaring mee, en er is nog altijd GHB. :sunglasses:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#11
SperSIZEboon zei:
Biertje zei:
ik hou van dex amfetamine... alleen jammer dat het me minimaal nog een dag heftige kaakpijn bezorgt.

heb wel genoten hoor
Klik om te vergroten...
moet je magnesium tabletten slikken
Klik om te vergroten...

Echt, helpt dat tegen kaakklemmen? Ik slik wel vaak multivitaminen, ook altijd de week voor en na xtc, daar zit wel 24% van de ADD magnesium in, zie ik. Zou best fijn zijn om daar iets tegen te hebben, irritant trekje is dat.. :grin:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
In het topic "Verminderde hersenschade bij MDMA-gebruik!" stond er ook al iets gelijkaardigs, maar kunlan zei dat enkel een magnesiumkuur (dus lang op voorhand) helpt tegen het tandenklapperen maar of het een speedklem volledig wegwerkt lijkt me stug. Zo irritant is die klem van speed toch ook weer niet? Tandpijn krijg ik er in elk geval niet van, enkel als ik kauwgom gebruik omdat ik dan absurd hard kauw. Zonder kauwgom lijkt me beter eigenlijk..
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#13
W.F.L. zei:
In het topic "Verminderde hersenschade bij MDMA-gebruik!" stond er ook al iets gelijkaardigs, maar kunlan zei dat enkel een magnesiumkuur (dus lang op voorhand) helpt tegen het tandenklapperen maar of het een speedklem volledig wegwerkt lijkt me stug. Zo irritant is die klem van speed toch ook weer niet? Tandpijn krijg ik er in elk geval niet van, enkel als ik kauwgom gebruik omdat ik dan absurd hard kauw. Zonder kauwgom lijkt me beter eigenlijk..
Klik om te vergroten...

Ik heb altijd wel redelijk last van kaakklemmen en klapperkaken bij xtc en ook wel wat bij dex. Bij xtc heb ik ook best vaak kaakpijn de komende dag. Ik moet eigenlijk ook stoppen met kauwgom kauwen, maar dat is zo lekker onder invloed.. En helpt tegen die irritante droge mond natuurlijk. Misschien toch maar eens zonder proberen, wordt lastig maar het lijkt me echt beter voor m'n tanden. :grin:
S
SmulpaapjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ah joh, ik ben niet spijtig, anders hadden we die hele tour door amsterdam met al die gekke figuren gemist!
En ik sta strak als een malle!
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#15
Rabbithole zei:
SperSIZEboon zei:
door hun zwarte kleding zie je die security van de melkweg zowat niet, heel irritant
Klik om te vergroten...

Inderdaad! Kijk, als je een sleutelpuntje midden op de dansvloer staat te snuiven snap ik dat je eruit wordt gegooid. Maar kom op, het zijn maar poppers... Stel je niet aan.
Klik om te vergroten...
de ene uitsmijter is daar wat relaxter in als de ander
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mag ik toch hopen, ze werd redelijk hardhandig beetgepakt en eruit gegooid. Lijkt me toch ook dat dat op een iets vriendelijkere manier kan.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#17
leringtijers zijn het
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#18
Exactement, het mag dan ook niet verbazen dat ik ze geen fooi heb gegeven toen ik ook maar naar buiten ging toen Smulpaapje eruit was gegooid. :grin:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#19
Rabbithole zei:
Exactement, het mag dan ook niet verbazen dat ik ze geen fooi heb gegeven toen ik ook maar naar buiten ging toen Smulpaapje eruit was gegooid. :grin:
Klik om te vergroten...
ik geef sowieso bijna nooit fooi..
S
SmulpaapjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Rabbithole zei:
Exactement, het mag dan ook niet verbazen dat ik ze geen fooi heb gegeven toen ik ook maar naar buiten ging toen Smulpaapje eruit was gegooid. :grin:
Klik om te vergroten...

Zonder mij was het feestje ook geen porum meer natuurlijk. Bovendien heb ik hier nog een halfvol flesje poppers staan waar ik lekker de rest van de dag met mijn neus in ga hangen!

Nee, laten we dat maar laten. Ik moet echt iets doen aan die bizarre hartslag van me!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7891011...18
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."