Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDexamfetamine Fantopic

Dexamfetamine Fantopic

346 antwoorden
71 weergaven
18-5-2026
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#1
Is er een manier om dex te onderscheiden van pep?
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#2
clockcable zei:
Is er een manier om dex te onderscheiden van pep?
Klik om te vergroten...
De testcentra's zeggen niets, het zal vast wel te testen zijn maar zie dat maar te vinden. Een kenner proeft het verschil wel.
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#3
clockcable zei:
Is er een manier om dex te onderscheiden van pep?
Klik om te vergroten...

Moest je dat niet kunnen zou het gewoon pep heten, niet? :d

Dex komt in eerste instantie over als vrij sterke speed. Je hebt over het algemeen gezien niet zoveel nodig, en het effect duurt langer. Dexa bommen is een rather goede verandering. En nu stap ik over op vooral m'n eigen indrukken: je moet al vrij ervaren zijn om meteen pep en dex uit elkaar te houden, maar aangezien alle tekeningen op mijn muur nog steeds aan het uitlopen zijn en er zich weer meer insecten beginnen te verzamelen dan er eigenlijk lijken te zijn... slaap paar dagen op voorhand niet, stick your straw in, snort it up and Hope u'll survive eventually.

Het is een heel vreemde trip. Ik zag daarnet een paar vliegen zich te pletter slaan, al bleken dat al 2 zwarte spatter zijn. There might be more.
Jongens, het is gek. ik zie grote vlinderachtige dingen ~ ik ben weg, ik hallucineer teveel insecten.

ik raad geen dex overdose aan tenzij je van muren vol bizar reëel bewegende insecten kruipt:d
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Te weinig dopamine zal misschien ook helpen maar het niet-slapen zorgt vooral voor dat soort hallucinaties. Beter ga je gewoon slapen; het is moordend voor je lichaam.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Van dex word moe,tenzij iets hoger gedoseerd maar kom niet van reet.
Grappig want alle dexjes die ik heb gehad waren niet hetzelfde zoals : de ene meer kaakklem,ander minder eetlust etc.
Toch zijn het allemaal zekerste weten dex want ik voel meteen verschil tussen dexjes en pepjes van racemisch uit gegaan want we zullen nooit weten wat het precies is.
De D-isomeer is van levensbelang want met die ene dex nam ik maaltijden had volle concentratie nergens last van.Dus niet het hoogst in percentage wel de echte dexeigenschappen door topproductie

Me nu aangeboden dexjes zit vast wel wat levo doorheen maar is wel dex maar word verkocht als dex.Niemand zal het weten hoe je amfetamine in elkaar is steekt kwa isomeren..
Laat staan dat je hem even niet versneden vind.

Mijn gedachtegang er over dan met deinfo wie ik in me hoofd heb.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik vind normale pep eigenlijk wel lekkerder dan dex
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dreuge zei:
ik vind normale pep eigenlijk wel lekkerder dan dex
Klik om te vergroten...
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Irezz zei:
Dreuge zei:
ik vind normale pep eigenlijk wel lekkerder dan dex
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Zou jij niet gaan slapen? :openmouth:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Chris Pontius zei:
Te weinig dopamine zal misschien ook helpen maar het niet-slapen zorgt vooral voor dat soort hallucinaties.
Klik om te vergroten...

Een verstoorde neurotransmitterbalans is min of meer een gevolg van niet-slapen heh :P
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Je ken toch ook wakker blijven zonder dope en vervolgens hallucinaties krijgen. Ik heb alleen het idee dat dit versterkt wordt als je aan de pep zit.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Chris Pontius zei:
Je ken toch ook wakker blijven zonder dope en vervolgens hallucinaties krijgen. Ik heb alleen het idee dat dit versterkt wordt als je aan de pep zit.
Klik om te vergroten...

Inderdaad ja, bij mij komt het veel sneller opzetten in dat geval. Al was het vroeger om één of andere onduidelijke reden erger. Caffeïne wat er nu niet meer in zit denk ik. Dat is helemaal kut. :grin:

Ik bedoelde eigenlijk gewoon dat als je niet slaapt (zonder dope) je ook je neurotransmitterbalans verstoort (te weinig [?] dopamine). Niet slapen en te weinig dopamine komen een beetje op hetzelfde neer. Met speed gaat het wel sneller inderdaad.

Ik vraag me af of die hallucinaties en dergelijke niet te wijten zijn aan teveel dopamine. Overstimulatie. Zeker in het geval van een overdosis en gezien de MAO-remmende werking van speed. Maar ben ook een keertje gaan hallucineren toen coke uitgewerkt was toen ik heel dronken was. Neuroloog pls :confused:
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#12
De dex die ik gisteren heb gekocht is anders dan de eerste keer... De eerste keer was het blijkbaar kutspul, want behalve de degoutante smaak vind ik zowat alles aan dex beter dan speed, vreemd genoeg~
Of ik was er lichamelijk niet klaar voor, kan ook. Je moet er sowieso mee leren omgaan. Je kan beter eten op dex, en da's maar goed ook, want bij dex heb ik wél meer het gevoel dat het ontzettend vreet aan reserves waar het niet aan hoort te vreten.

Kiwi's solve alot tho!
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Speed en dex smaken niet echt anders voorzover ik weet.. :confused:
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#14
W.F.L. zei:
Speed en dex smaken niet echt anders voorzover ik weet.. :confused:
Klik om te vergroten...

Ik proef het verschil ook niet zo. Het één is ontzettend smerig en het andere ook.

De uitwerking daarentegen is wel heel duidelijk verschillend. Voor mij staat dex garant voor een heerlijk relaxte trip, zolang je het niet te hoog doseert, normale speed doet mij erg opgefokt en onrustig maken en dat vind ik persoonlijk heel vervelend. Daar moet ik dan wel bij benoemen dat ik een echte thuisgebruiker ben, ik denk dat bij het uitgaan dat opgefokte best leuk kan zijn.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#15
W.F.L. zei:
Speed en dex smaken niet echt anders voorzover ik weet.. :confused:
Klik om te vergroten...

Ga maar is met een natte ons dex 45 minuten rijden in je auto 2x verpakt in gripzak.
Zieke geur hoor,zelfde als toen ik hem openende in de kamer alles stonk er naar.
Nou zegt dit niks over smaak maar wel geur.

Maar echte speed is geurloos ik,maar door al die bende en nattigheid komt die geur.
Heb wel is geurloos gehad na goed drogen,heel vet is dat.
Meeste denken geen geur geen pep,of hoe sterker de geur hoe zuiverder allemaal fabels
N
Not-NauwLid
01-01-2024, 00:00
#16
Carlitos zei:
W.F.L. zei:
Ga maar is met een natte ons dex 45 minuten rijden in je auto 2x verpakt in gripzak.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Wil het best proberen, al was het alleen maar om een ons natte dex in mijn auto te hebben... ahum

Anyway, dit topic heeft er een fan bij. Zaterdagavond een enkele dex pil genomen. Na anderhalf uur reden we langs het Abe Lenstra stadion en ik merkte op dat mijn vermoeidheid plaats had gemaakt voor enorme berg concentratie kracht. Ik heb dat stadion de afgelopen 22 jaar nog nooit zo aandachtig bekeken. Ik merkte dat ik ook dat ik mij niet meer dronken voelde. Het werkte bij mij dus vrij fijn. De speed rush ben ik niet zo verslaafd aan. Ik kan best zonder en omdat dex makkelijker te doseren is en de kater de volgende dag ook minder bij mij was, betitel ik mij nu ook een dex fan.

Amen
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#17
geen fan meer, ik vind het leuker om veel te snuiven
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#18
Yep duidelijk .... dankjewel :grin:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#19
En wat is nu he twezenljke verschil tussen dex en speed. Met dex voel je je minder opgefokt of....?
N
Not-NauwLid
01-01-2024, 00:00
#20
Bij mij wel. Met speed ben ik erg wakker en heb ik echt een "rush" gevoel (ik geloof dat het hier het "speed rush" gevoel word genoemd?). Ik word er erg druk van en ik wil gewoon heel veel doen/praten. Stil zitten is dan klote.
Met dex ben gewoon wakker. Als ik wil chillen lukt dat best en ik kan me dan gewoon concentreren. Ik voel me met dex eigenlijk heel normaal, maar wel erg wakker.

Beetje duidelijker zo Falmeon?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1415161718
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."