#1
Rabbithole zei:Waarom wil je dan nooit met mij naar bed?![]()
Omdat ik dan weer benadeeld wordt.
Ik hou meestal zodanig veel over (een halve gram ofzo per gram) dat ik het niet zie als "een restje opmaken". Het ligt ook gewoon elders. Ik heb nog nooit een zwak moment gehad, maar dat is misschien omdat het niet thuis ligt. :P Het is niet omdat je er niet van kunt slapen dat je er niet verslaafd aan kunt worden.. En daar heb je na een tijd wel genoeg ervaring mee, en er is nog altijd GHB.