Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDexamfetamine Fantopic

Dexamfetamine Fantopic

346 antwoorden
70 weergaven
18-5-2026
D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
lysergine25 zei:
medicijntjes tijd !!

uitdelen mag niet, ik heb net aan genoeg voor mijzelf meegekregen van die krent.
Klik om te vergroten...

De crisis treft ons allemaal..
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
een nieuwe dag met nieuwe kansen !!

De meds slaan in dus ik moet iets doen !!

:hearteyes:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#3
en het is weer tijd, alweer tijd voor de medicijntjes

beetje laat ik weet het !!

:hearteyes:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#4
lysergine25 zei:
en het is weer tijd, alweer tijd voor de medicijntjes

beetje laat ik weet het !!

:hearteyes:
Klik om te vergroten...


Beter laat dan nooit :rock:


:hearteyes:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het voelt meer aan als 1 lange dag die vrij snel gaat :grin:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nope
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dan zal het wel aan mij liggen, m'n kaken grijpen ook ieder excuus aan om een eigen leven te gaan leiden! Ik lijk lau wel...
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ook niet dus. Bijna alle negatieve effecten van racemische speed worden bij mij weggenomen als ik die dex pak. Geen kaakklem, geen drang tot bijnemen, geen crash, langere werking.

:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

edit: Ik pak overigens altijd maar heel weinig, met 50 mg kom ik de dag wel door!
D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#9
The power of Dex compels you!
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#10


Let the power of Christ and dex compell you!

Trouwens Mosselman, krijg jij ook nog dex van Jezus? Hij heeft dit weekend weer m'n hele voorraad opgesnoven. :angry:
D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Rabbithole zei:
Trouwens Mosselman, krijg jij ook nog dex van Jezus? Hij heeft dit weekend weer m'n hele voorraad opgesnoven. :angry:
Klik om te vergroten...

Vandaar dat hij er zo verwilderd uitzag vanochtend.. Hij vroeg mij alleen om benzo's :openmouth:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#12
Maar jij hebt 'm niks gegeven zeker? Vandaar dat ie 2 uur later weer bij mij voor de deur stond, helemaal in paniek, en vervolgens zijn glas bier liet staan in de hoop dat ik er GHB in zou doen. Nou, daar werk ik mooi niet aan mee!
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ow fuck, dus dat was zijn bier?
Jezus, heb ik weer de verkeerde lopen drogeren, dacht dat het van jou was. :(
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#14
Chris Pontius zei:
dacht dat het van jou was. :(
Klik om te vergroten...


Rabbithole zei:
En je hebt ook geen rekening gehouden met zijn tolerantie... Die dosis die jij normaal gesproken geeft om sletjes out te laten gaan is een pretje voor Jezus, nu heb je hem alleen maar heel geil gemaakt!
Klik om te vergroten...


:') Dacht dat jij zo'n net meisje was.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#15
Chris Pontius zei:
Chris Pontius zei:
dacht dat het van jou was. :(
Klik om te vergroten...


Rabbithole zei:
En je hebt ook geen rekening gehouden met zijn tolerantie... Die dosis die jij normaal gesproken geeft om sletjes out te laten gaan is een pretje voor Jezus, nu heb je hem alleen maar heel geil gemaakt!
Klik om te vergroten...


:') Dacht dat jij zo'n net meisje was.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:

Ik had even over "dacht dat het van jou was" heen gelezen, nu heb ik mezelf zomaar een sletje genoemd. :grin: :grin: :tearsofjoy: Hahaha.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#16
Rabbithole zei:
nu heb ik mezelf zomaar een sletje genoemd. :grin: :grin: :tearsofjoy: Hahaha.
Klik om te vergroten...

Zomaar....? Of schuilt er een kern van waarheid in? :openmouth:


D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Rabbithole zei:
Tevens ben ik regelmatig te vinden op lollipopparties.
Klik om te vergroten...

I'm listening.... Lollipopparties?
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#18
Chris Pontius zei:
Rabbithole zei:
nu heb ik mezelf zomaar een sletje genoemd. :grin: :grin: :tearsofjoy: Hahaha.
Klik om te vergroten...

Zomaar....? Of schuilt er een kern van waarheid in? :openmouth:


Klik om te vergroten...

Dat sowieso, ik zal de laatste zijn die dat ontkent. Zo heb ik gisteren op één en dezelfde dag Band of brothers, Alice in Wonderland en Up gekeken met zowel Mosselman als Ragnarok. :openmouth:

Tevens ben ik regelmatig te vinden op lollipopparties.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#19
De Mosselman zei:
Rabbithole zei:
Tevens ben ik regelmatig te vinden op lollipopparties.
Klik om te vergroten...

I'm listening.... Lollipopparties?
Klik om te vergroten...

Klopt. Iedere vrijdag- en zaterdagavond ga ik alle lollipopparties in Zuid-Holland af, ik sabbel er lustig op los om zoveel mogelijk breezers te kunnen consumeren. En stiekem hoop ik natuurlijk altijd nog dat er ook eens wat GHB is doorgegaan, het is mijn grootste wens om naakt wakker te worden in een container in Venlo.
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Rabbithole zei:
Mensen die zeiken over het verschil tussen pep/dex zijn mietjes.
Klik om te vergroten...

-1 :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1415161718
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."