#1
Mag ik misschien ook wat hebben? De mijne is bijna op![:(]()
Carlitos zei:Shittt ik moet het doen met pep van 66% 1% caf. :P
Carlitos zei:1% valt te verwaarlozen maar gaat om het feit dat het geen dex is!
Alsnog zwaar bovengemiddeld![]()
W.F.L. zei:Carlitos zei:1% valt te verwaarlozen maar gaat om het feit dat het geen dex is!
Alsnog zwaar bovengemiddeld![]()
Dat is net goed man, kut dex, houdt je echt veel te lang wakker.Het doet wel lekker smooth aan, dat wel.
W.F.L. zei:Bwa, ik heb er ook nooit problemen mee gehad, tot zaterdagavond dus (onbekende bron ook).. Ik had m'n laatste lijn om 13:30 gehad, dan zou je toch wel verwachten dat je die nacht nog kan slapen, al is het in de ochtenduurtjes.. Nee dus.. Gisteren niet op tijd gestopt met snuiven ja.Ik vermoed dat dan wel dex was. Gisteren was het in elk geval dex..
Op zich vind ik het wel relaxt dat dex merkbaar langer duurt dan gewone pep maar ook die uurtjes er achteraan waar je crasht en niet kan slapen worden verdubbeld ofzo.. Minder! En speed duurt trouwens al lang genoeg. Wel eens leuk om die dex te hebben, als afwisseling.. Maar verder.. Is het natuurlijk wel voor mietjes.![]()
![]()
Rabbithole zei:Maar hoe lang werkt racemische speed eigenlijk effectief? Dus dat je echt nog de rush en praatkick hebt? Dex iets van 2,5-3 uur bij mij, met een klein lijntje.

W.F.L. zei:Rabbithole zei:Maar hoe lang werkt racemische speed eigenlijk effectief? Dus dat je echt nog de rush en praatkick hebt? Dex iets van 2,5-3 uur bij mij, met een klein lijntje.
Bij mij is dat 3-4u, hangt er een beetje van af. Van dex echt veel langer hoor. Dat blijft gewoon werken. Vage shit is het.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."