Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDexamfetamine Fantopic

Dexamfetamine Fantopic

346 antwoorden
73 weergaven
18-5-2026
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mag ik misschien ook wat hebben? De mijne is bijna op:(
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
nee ik ben een ego centrische ASPS ' er die delen niets en kenne geen empathie.

op zijn nederlands ?

IKKE IKKE IKKE EN DE REST MAG STIKKEN.

En natuurlijk ben ik vergeten te bellen ....
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
toch nog wat 70% op dat ik een tijdje geleden aan een vriend had gegeven.
Knalt er lekker in :hearteyes:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#4
De uitslag was een domper ... heel veel amfetamine bijna tot de max maar er zat 1 % on heilige cafeine in.

DUS ZEG IK : Krijg maar lekker een ziekte want je had dat er niet bijverteld.

:hearteyes:

Straks toch maar stiekem weer even proeven, nog even die bevestiging, dat ja knikkende kinnetje.
De meetlat erbij en als ie onder de 3 cm .... serieuze pep ouwe.

:wave:

:hearteyes:

muuuhhaaaaa 2.99 cm serioues shit on DF radio.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
De Held is weer terug :grin:
A
AutsiderLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik kom ongeveer om in de lege dex potjes. Iemand nog een idee wat er mee te doen?
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Die ideeën krijg je vanzelf als je weer een volle, leeg maakt.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#8
vullen met 2Cb pillen ?
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ben al weer een uurtje fan :grin:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Shittt ik moet het doen met pep van 66% 1% caf. :P
A
AutsiderLid
01-01-2024, 00:00
#11
Carlitos zei:
Shittt ik moet het doen met pep van 66% 1% caf. :P
Klik om te vergroten...

weggooien? tis troep, of schoonmaken met aceton.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Carlitos zei:
1% valt te verwaarlozen maar gaat om het feit dat het geen dex is!
Alsnog zwaar bovengemiddeld :wave:
Klik om te vergroten...

Dat is net goed man, kut dex, houdt je echt veel te lang wakker. :grin: Het doet wel lekker smooth aan, dat wel.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#13
W.F.L. zei:
Carlitos zei:
1% valt te verwaarlozen maar gaat om het feit dat het geen dex is!
Alsnog zwaar bovengemiddeld :wave:
Klik om te vergroten...

Dat is net goed man, kut dex, houdt je echt veel te lang wakker. :grin: Het doet wel lekker smooth aan, dat wel.
Klik om te vergroten...

Echt absoluut geen problemen mee gehad, gewoon een kwestie van op tijd stoppen met snuiven. :wink:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Bwa, ik heb er ook nooit problemen mee gehad, tot zaterdagavond dus (onbekende bron ook).. Ik had m'n laatste lijn om 13:30 gehad, dan zou je toch wel verwachten dat je die nacht nog kan slapen, al is het in de ochtenduurtjes.. Nee dus.. Gisteren niet op tijd gestopt met snuiven ja. :grin: Ik vermoed dat dan wel dex was. Gisteren was het in elk geval dex..

Op zich vind ik het wel relaxt dat dex merkbaar langer duurt dan gewone pep maar ook die uurtjes er achteraan waar je crasht en niet kan slapen worden verdubbeld ofzo.. Minder! En speed duurt trouwens al lang genoeg. Wel eens leuk om die dex te hebben, als afwisseling.. Maar verder.. Is het natuurlijk wel voor mietjes. :smoke: :grin:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#15
W.F.L. zei:
Bwa, ik heb er ook nooit problemen mee gehad, tot zaterdagavond dus (onbekende bron ook).. Ik had m'n laatste lijn om 13:30 gehad, dan zou je toch wel verwachten dat je die nacht nog kan slapen, al is het in de ochtenduurtjes.. Nee dus.. Gisteren niet op tijd gestopt met snuiven ja. :grin: Ik vermoed dat dan wel dex was. Gisteren was het in elk geval dex..

Op zich vind ik het wel relaxt dat dex merkbaar langer duurt dan gewone pep maar ook die uurtjes er achteraan waar je crasht en niet kan slapen worden verdubbeld ofzo.. Minder! En speed duurt trouwens al lang genoeg. Wel eens leuk om die dex te hebben, als afwisseling.. Maar verder.. Is het natuurlijk wel voor mietjes. :smoke: :grin:
Klik om te vergroten...

Voor mietjes die op tijd kunnen stoppen met snuiven ja, en erna gewoon heerlijk kunnen slapen. :grin: Als ik om 7.00 uur stop met snuiven kan ik die avond erna gewoon lekker vroeg naar bed, maar het zal er ook wel vanaf hangen hoeveel dex je al in je neus hebt zitten.

Maar hoe lang werkt racemische speed eigenlijk effectief? Dus dat je echt nog de rush en praatkick hebt? Dex iets van 2,5-3 uur bij mij, met een klein lijntje.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#16
Afgelopen vrijdag was ik 5 uur 's ochtends me nest uit gegaan zodat ik misschien nog kon slapen vrijdagnacht....

Niet dus =]

Nu moet ik wel zeggen dat ik ook aardig wat in me neus had gepropt en amper tolerantie had :P
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Rabbithole zei:
Maar hoe lang werkt racemische speed eigenlijk effectief? Dus dat je echt nog de rush en praatkick hebt? Dex iets van 2,5-3 uur bij mij, met een klein lijntje.
Klik om te vergroten...

Bij mij is dat 3-4u, hangt er een beetje van af. Van dex echt veel langer hoor. Dat blijft gewoon werken. Vage shit is het.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#18
tijd voor de medicijntjes !!

:hearteyes:

:wave:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#19
W.F.L. zei:
Rabbithole zei:
Maar hoe lang werkt racemische speed eigenlijk effectief? Dus dat je echt nog de rush en praatkick hebt? Dex iets van 2,5-3 uur bij mij, met een klein lijntje.
Klik om te vergroten...

Bij mij is dat 3-4u, hangt er een beetje van af. Van dex echt veel langer hoor. Dat blijft gewoon werken. Vage shit is het.
Klik om te vergroten...

Ja het blijft wel werken, maar die echte harde randen zijn er vanaf, ik heb dan niet meer zo'n rush ofzo. Maar ik heb waarschijnlijk ook wel veel minder tot me genomen dan jij, daar zou het ook aan kunnen liggen. :P
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik weet het wel zeker =]

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1213141516...18
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."