Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOntiegelijke trek in pep

Ontiegelijke trek in pep

724 antwoorden
96 weergaven
18-5-2026
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat heb ik een trek in pep niet normaal meer!!!
Maar het is hier gewoon onvindbaar :angry: Kan het nergens meer krijgen en daar baal ik goed van! Probleem is dat ik m'n vroegere connecties kwijt ben en dat maakt het nog veel lastiger, kan moeilijk zomaar iemand op straat aanspreken :openmouth:
't wordt tijd dat ik weer aan de pep geraak in ieder geval want het is alweer zoooo lang geleden!!! :angry: :angry: :angry: Heb nog wel vakantie nu dus alle tijd om een nachtje (of een paar?) door te halen!
O
OctogonapusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Moon zei:
Wat heb ik een trek in pep niet normaal meer!!!
Maar het is hier gewoon onvindbaar :angry: Kan het nergens meer krijgen en daar baal ik goed van! Probleem is dat ik m'n vroegere connecties kwijt ben en dat maakt het nog veel lastiger, kan moeilijk zomaar iemand op straat aanspreken :openmouth:
't wordt tijd dat ik weer aan de pep geraak in ieder geval want het is alweer zoooo lang geleden!!! :angry: :angry: :angry: Heb nog wel vakantie nu dus alle tijd om een nachtje (of een paar?) door te halen!
Klik om te vergroten...

als er weer een keer een feestje is, gewoon 15 min of half uurtje op de wc staan kome zat contacte langs :wink:
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#3
Op de wc leer je veel nieuwe mensen kennen :tearsofjoy:

Ik heb trouwens 4 gram pep met oranje kleurstof erin :)
k
kimz19Lid
01-01-2024, 00:00
#4
arggghh ik heb er zoooooo geeen zin in. of toch wel? :grin: nee, ja, nee, of toch wel?
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#5
Moon zei:
Wat heb ik een trek in pep niet normaal meer!!!
Maar het is hier gewoon onvindbaar :angry: Kan het nergens meer krijgen en daar baal ik goed van! Probleem is dat ik m'n vroegere connecties kwijt ben en dat maakt het nog veel lastiger, kan moeilijk zomaar iemand op straat aanspreken :openmouth:
't wordt tijd dat ik weer aan de pep geraak in ieder geval want het is alweer zoooo lang geleden!!! :angry: :angry: :angry: Heb nog wel vakantie nu dus alle tijd om een nachtje (of een paar?) door te halen!
Mensen die pep verkopen, PB mij!
Klik om te vergroten...

OT: nee heb geen trek.
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mensen die pep verkopen, PB mij!


:confused: Da hoeft niet hoor :grin:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
Marla Singer zei:
Moon zei:
Mensen die pep verkopen, PB mij!


:confused: Da hoeft niet hoor :grin:
Klik om te vergroten...

en dat is een ban... :wave:
Klik om te vergroten...
Dat zei zij niet. Dat zei Petrovic en zij kan blijkbaar niet quoten.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#8
Oeps, even niet verder terug gekeken... :flushed: Iemand had een melding gemaakt van haar post en ik had dus alleen daar naar gekeken. Zal haar dan meteen even unbannen dan. :wink:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Marla Singer zei:
Aankomende zondag ben ik precies een jaar clean! :wave: Ontiegelijke trek in pep komt echt niet meer voor bij mij! :wave:
Klik om te vergroten...

Super he!! Fijn gevoel is dat he? :grin:
E
EmineLid
01-01-2024, 00:00
#10
it'sme zei:
Tja, dat krijg je dervan :P Vind drugs nou ook niet bepaald het juiste hulpmiddel voor school :confused: Gewoon op tijd beginnen met alles? Dan hoef je geen nachten door te werken. :rolleyes:
HBO- opleiding en post HBO gedaan, nooit drugs voor nodig gehad :wink: (heb het eigenlijk pas leren kennen na het behalen van al mijn diploma's)
Klik om te vergroten...

Beetje late reactie maarre...ja op tijd beginnen als ik dat nou eens zou kunnen had ik dit niet hoeven doen nee. Maar 'gewoon op tijd beginnen' is helaas een hele opgave voor mij. :rolleyes:

Maar ja heb nu wel me 3e jaar van HBO gehaald want mijn verslagen zijn goedgekeurd :grin: . Voor het 4e laatste jaar ben ik van plan om écht op tijd te beginne met dingen zodat ik deze escape niet meer hoef in te zetten :)

On topic: Zaterdag lekker los in de Q dance feestfabriek maar ontiegelijke trek kan ik nog niet echt zeggen strange.... :confused:
c
counterstrikertLid
01-01-2024, 00:00
#11
zucht... een lijntje van 1 bij 10mm would be fine... just fine...
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dione zei:
Marla Singer zei:
Aankomende zondag ben ik precies een jaar clean! :wave: Ontiegelijke trek in pep komt echt niet meer voor bij mij! :wave:
Klik om te vergroten...

Super he!! Fijn gevoel is dat he? :grin:
Klik om te vergroten...

Het is een heerlijk en vooral bevrijd gevoel! :wave: :hearteyes:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
Marla Singer zei:
Dione zei:
Marla Singer zei:
Aankomende zondag ben ik precies een jaar clean! :wave: Ontiegelijke trek in pep komt echt niet meer voor bij mij! :wave:
Klik om te vergroten...
Super he!! Fijn gevoel is dat he? :grin:
Klik om te vergroten...
Het is een heerlijk en vooral bevrijd gevoel! :wave: :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Haha wát? Amfetamine van de dealer omruilen voor amfetamine van de dokter en jezelf clean noemen? Meen je dit?
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik zie zo'n pilletje van de dokter nou niet echt als de speed in poedervorm, die ik jarenlang chronisch door mijn neus geboord heb. Het effect van mijn medicatie is ook nauwelijks voelbaar, ik ben nu alleen beter geconcentreerd bij taken waar dat nodig is, maar strak staan doe ik er niet van hoor. Ondanks dat ik destijds tijdens mijn speedgebruik ook maar steeds kleine beetjes nam, merkte ik qua gevoel toch wel een zeer groot verschil!

Die verslaving is nu wel echt passe gelukkig. Vandaag bij de psychiater is het ook uit mijn diagnose verwijderd. Staat een jaar voor namelijk.
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Sorry hoor, maar ritalin in de juiste dosering is totaal niet merkbaar. Je kunt alleen beter functioneren omdat de concentratie beter is. Maar dat is écht niet te vergelijken met een paar lijnen speed.

Speed bij ADHDers maakt inderdaad rustig in je hoofd en helpt concentreren, maar reken maar dat je ook als ADHDer echt wel merkt dat je strak staat.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dione zei:
Sorry hoor, maar ritalin in de juiste dosering is totaal niet merkbaar.
Klik om te vergroten...
Misschien niet als in energie, maar merkbaar is het wel degelijk; anders zou je het ook niet gebruiken he.

Dione zei:
maar reken maar dat je ook als ADHDer echt wel merkt dat je strak staat.
Klik om te vergroten...

Ja, maar ik merk wel diezelfde focus als dat ik 'medicatie-hoeveelheden' ( wat een vies woord ook :kots: ) gebruik.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#17
Bah , speed. :kots:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#18
Chris Pontius zei:
Ja, maar ik merk wel diezelfde focus als dat ik 'medicatie-hoeveelheden' ( wat een vies woord ook :kots: ) gebruik.
Klik om te vergroten...

Dat is wat jij ervaart, dat hoeft dus niet per definitie ook voor mij en/of Dione te betekenen... :wink:
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#19
Winehouse zei:
volgende week woensdag op me verjaardag mag ik weer. dat is weer voor het eerst sinds maanden (3 of 4 ofzo?)
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
Wat lang.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#20
endor zei:
Winehouse zei:
volgende week woensdag op me verjaardag mag ik weer. dat is weer voor het eerst sinds maanden (3 of 4 ofzo?)
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
Wat lang.
Klik om te vergroten...
voor mij wel ja

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3031323334...37
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."