#1
Wat heb ik een trek in pep niet normaal meer!!!
Maar het is hier gewoon onvindbaar
Kan het nergens meer krijgen en daar baal ik goed van! Probleem is dat ik m'n vroegere connecties kwijt ben en dat maakt het nog veel lastiger, kan moeilijk zomaar iemand op straat aanspreken
't wordt tijd dat ik weer aan de pep geraak in ieder geval want het is alweer zoooo lang geleden!!!
Heb nog wel vakantie nu dus alle tijd om een nachtje (of een paar?) door te halen!
Maar het is hier gewoon onvindbaar
't wordt tijd dat ik weer aan de pep geraak in ieder geval want het is alweer zoooo lang geleden!!!

) gebruik.