Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOntiegelijke trek in pep

Ontiegelijke trek in pep

724 antwoorden
83 weergaven
18-5-2026
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
ik heb wel weer trek ......

:hearteyes:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#2
hehehe veer junky personen hierzo :wink: :stoned:
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#3
Trek net mijn laatje open om een cd te pakken en zie mijn halve gram 48% pep van het weekend nog liggen..Krijg nu ontiegelijke zin jah..

Morgen vrij, en dalijk nog even met vrienden chillen..

Ach... :rolleyes:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#4
hehe bijna iedereen aant wackere hierzo :beer: :stoned: :rock:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#5
maar tog heerlijke zooi :sunglasses:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hier een topic voor de mensen die ontiegelijke trek hebben in pep, maar het nog even moeten uitstellen om wat voor reden dan ook.... Hier is ruimte voor al uw frustraties:

Jongens wat heb ik een zin!! Kan niet wachten tot vrijdag!!! :rockband: :rockband: :rockband: :rockband: :rockband: :rockband: :rockband: :rockband: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#7
hahahaha junkie :mrgreen: Ik blijf er lekker vanaf :mrgreen:

Ik ga een tijdreis machine voor je uitvinden :stoned:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#8
jaa zoizo doe ik het alleen in het weekend :grin: als ik het egt vaak ga doen dan is het effect niet zo heerlijk meer :sunglasses:
peace
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nick de Neger zei:
hahahaha junkie :mrgreen: Ik blijf er lekker vanaf :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Zat jij niet van de week in je Oma's huis aan de ketamine of was dat een grap? :grin: :beer:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#10
hmm ja ik heb er eigenlijk wel weer zin in jah :grin:
even weer een nachtje wakkeren,, lekker into space :stoned:
mischien vant weekend anders de week erop :stoned:
peace
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Adrenochroom zei:
Nick de Neger zei:
hahahaha junkie :mrgreen: Ik blijf er lekker vanaf :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Zat jij niet van de week in je Oma's huis aan de ketamine of was dat een grap? :grin: :beer:
Klik om te vergroten...
Ik heb in dit huis al Cafaïne, Nicotine, Alcohol, THC, Ketamine en 2CB genuttigd. :flushed: Morgen ga ik voor de LSD :mrgreen:
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nick de Neger zei:
Adrenochroom zei:
Nick de Neger zei:
hahahaha junkie :mrgreen: Ik blijf er lekker vanaf :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Zat jij niet van de week in je Oma's huis aan de ketamine of was dat een grap? :grin: :beer:
Klik om te vergroten...
Ik heb in dit huis al Cafaïne, Nicotine, Alcohol, THC, Ketamine en 2CB genuttigd. :flushed: Morgen ga ik voor de LSD :mrgreen:
Klik om te vergroten...

"Nick kom je beneden een kopje bessenthee met me drinken?" :grin:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ze is tot zaterdag avond op vakantie dus nu mag ik nog :flushed:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#14
''ontiegelijke trek in pep'' :hearteyes:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik zou ook wel weer wat lusten.... :rolleyes:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#16
de trek neemt toe als een magnetische kracht ..

hardcore ik zit nu op 50 kg newton vrees ik
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nou ja, je mag hoor! Je bent lang genoeg braaf geweest!!!

Nice night!!!
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#18
*Slaat met een liniaal op de handen van lysergine25!!* Foei! Foei! Zonde om weer te beginnen als je zolang niks gebruikt hebt! :mrgreen: :P
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#19
pff.. ik heb inderdaad weer erge trek,, maar tog nog maar eventjes laten!
J
JackthetripperLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hier ook verschrikkelijke trek.....aleen..........
Lege diepvries.....alle contacten staan droog. Midden Brabant kai leeg lijkt het wel.
Dan maar wat anders verzinnen.....second best!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...37
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."