Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ok bedankt, maar ik hoop dat die healthstore open is, want ik ben nog geen 18 en bij die healthstore krijg ik wel altijd mee. Bij de lachende paus kom ik dus nog niet binnen ;p bedankt weet iemand anders het toevallig? Weet iemand ook geen telefoonnummer van die healthstore? of een website ofzo?"
"hij was gelukkig gewoon open, heb heerlijk getript met colombiaanse paddos"
"Hee, Voor de straffen voor drugs zou ik even kijken naar de vervolgingsrichtlijnen van het OM aangezien het de Officier van Justitie is die uiteindelijk bepaalt of je vervolgd moet worden of niet. http://www.om.nl/organisatie/beleidsreg ... _opiumwet/ t.a.v 2gr harddrugs: Hier is te zien dat 2g harddrugs geen gebruikershoeveelheid is..bij een gebruikershoeveelheid vindt geen gerichte opsporing en geen vervolging plaats. Moet je maar even verder lezen wat de eventuele sanctie is. Als het bij de OvJ niet geseponeerd wordt zal je waarschijnlijk niet zo'n hoge straf krijgen...T is maar 2 gram...Misschien seponeert de OvJ die 2 gram ook wel omdat het niet zo'n hoge prioriteit heeft om mensen die in het bezit zijn van kleine hoeveelheden te vervolgen. t.a.v. 30 gr wiet: Bij hoeveelheden tussen de 5 en de 30 gram volgt bij ontdekking een strafrechtelijke reactie. http://www.om.nl/onderwerpen/boetes/?bo ... 110#keuzes Hier is te lezen dat de boete ongeveer 100 euro (richtlijn) zal bedragen als je vervolgd wordt. Maarja succes en hoop dat je er wat aan hebt, ik weet t ook niet precies ik ben geen OvJ/rechter"
"hallo is de smartshop in rotterdam (die ene vlakbij blackwidow) geopend op zondag 15 juli? zoja, van hoelaat tot hoelaat is die dan geopend? zonee, zijn er andere smartshops open op zondag in rotterdam? alvast bedankt ;p, Blowfishy"
"ja ik kan helemaal geen website ofzo van hun vinden,ik weet niet eens de officiele naam van het bedrijf of het adres...hoe kan ik het dan op google vinden ;p"
"@MeejheM: wel acute trek...maar helaas kan ik deze trek nog niet verwerkelijken. Vrijdag gaan we weer"
"13 juni jl. voor het laatst gebruikt. Ik heb zo ongelooflijk trek in een 2 lekkere sleutelpunten pep, nadat ik twee halve liters bier in een dichtbij gelegen irish pub heb genuttigd. Vervolgens doorlopen naar een krankzinnige tent met keiharde techno, alwaar ik mijn volgende lijntje zal nemen. Helaas zal ik hier nog twee weken op moeten wachten. Maar als het moment zover is, dan zal ik genieten, vergelijkbaar met een eendagsvlieg die zijn enige seksuele ervaring ondergaat in zijn miezerige, doch korte leven. Adieu!"
"Studieverplichtingen, het opbouwen van een mooie voorraad stoffen in mijn receptoren en het sparen van mijn neuronen dwingen mij er helaas toe de begeerde daad uit te stellen"
"neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee hoe lang duurt het eigenlijk voordat dit doorgevoerd is?"