#1
trekterpulling hardstyl.......

Carlitos zei:Zou ook ontzettend graag wel weer is willen.
Binnenkort weer wat inslaan,ben er echt wel weer er aan toe![]()

Dat is inderdaad vrij triest als je nog geen 10 euro op zak hebt.Chris Pontius zei:Geen geld voor pep?
Damn. :P
^^Carlitos zei:Mooi man.
Op naar een heel jaar clean zijn.
Herrinner me nog wel wat van je verhalen, gaat goed dus..
Marla Singer zei:Tsja, ECHTE pep zou wel weer eens fijn zijn, maar lijkt niet te krijgen hier momenteel....![]()
Taat zei:Trek net mijn laatje open om een cd te pakken en zie mijn halve gram 48% pep van het weekend nog liggen..Krijg nu ontiegelijke zin jah..
Morgen vrij, en dalijk nog even met vrienden chillen..
Ach...![]()

Jep, kon het niet weerstaanDonnieDark0 zei:Taat zei:Trek net mijn laatje open om een cd te pakken en zie mijn halve gram 48% pep van het weekend nog liggen..Krijg nu ontiegelijke zin jah..
Morgen vrij, en dalijk nog even met vrienden chillen..
Ach...![]()
en..... heb je je laten verleiden?
Dan heb je het blije vooruitzicht dat je vanavond eindelijk kunt slapen.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."