Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOntiegelijke trek in pep

Ontiegelijke trek in pep

724 antwoorden
93 weergaven
18-5-2026
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
trekterpulling hardstyl.......
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#2
:hearteyes: Er was trek en het lag al enige tijd in de planning en jahoor een fijn 130 mg capje slaat net in :mrgreen:
Nog 1 lijntje van 50 mg voor later op de avond, wiehoo :wave:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Carlitos zei:
Zou ook ontzettend graag wel weer is willen.
Binnenkort weer wat inslaan,ben er echt wel weer er aan toe :)
Klik om te vergroten...

Done :)
Ik viel zowat in slaap van van de dex.
Vroeger had ik het ook met speed al wel is,dat verschilde toch nog vaak ene keer wel engergie andere keer niet (raar)
Maar vanmiddag kon ik zowat niet op me benen meer staan,heb wel ADD maargoed.
Volgende keer bom droppen,want toen werkte het fijner op me.
i
ibra_is_imbaLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik hen ook trek vandaag uit ge weest en dacht er echt heel de avond aan.. ma bon ben nu bijna 9 maanden clean en wil dat ook zo houden
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mooi man.
Op naar een heel jaar clean zijn.
Herrinner me nog wel wat van je verhalen, gaat goed dus..
t
tipsyflipsyLid
01-01-2024, 00:00
#6
when the energie starts to flow its all so clear now

The internel engine gets in to hyperdrrive.

And then the rush kicks in

oooooh yeah I'm the allmighty, The Master of Energy,

What a beautyfull Burnout.


:openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth:


Danoontje powerrrrrrrrrrrrrrr. hahahahahahaha :smoke:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#7
Chris Pontius zei:
Geen geld voor pep?
Damn. :P
Klik om te vergroten...
Dat is inderdaad vrij triest als je nog geen 10 euro op zak hebt.
P
PillenJunkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Sow, ik had met oud en nieuw voor het laatst gesnoven! :openmouth: :confused:
En deze avond lekker Pep en Keta op Yea eindelijk weer is harddrugs.. :hearteyes:
i
ibra_is_imbaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Carlitos zei:
Mooi man.
Op naar een heel jaar clean zijn.
Herrinner me nog wel wat van je verhalen, gaat goed dus..
Klik om te vergroten...
^^
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#10
Tsja, ECHTE pep zou wel weer eens fijn zijn, maar lijkt niet te krijgen hier momenteel.... :(
N
NOISESUPRESSORLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zo jee ben net paar uurtjes clean, of wat noem je clean als je 2 nacht niet hebt geslapen..fijn doorgegaan, wknd optimaal benut.
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Marla Singer zei:
Tsja, ECHTE pep zou wel weer eens fijn zijn, maar lijkt niet te krijgen hier momenteel.... :(
Klik om te vergroten...

Veel rotzooi in omloop idd. Ik was afgelopen donderdag nog bij de test shop, daar bevestigden ze dat ook. Ik krijg mijn resultaten a.s. donderdag. Heb het vrijdag getest en naar mijn gevoel is het geen bagger, maar ook niet het allerbeste. Dat wil zeggen circa 40%
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik ga het zelf maar maken denk ik...
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#14
pffff, wat gaat de tijd snel onder de P het is oppeens maandag, vrijdag lijkt een kwartier geleden, pffff 780 km/ps :rock:

nu maar weer eens half jaartje kappen, ik vind tog dat ik dat zonder te worden gedwongen moet kunnen!! bijna 10 kilo afvallen in 2/3 dagen is zo gezond niet ..
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Trek je scheikunde doos maar tevoorschijn, ik heb nog wel informatie over hoe het te maken is. Meth is makkelijker te maken trouwens. :grin:
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Taat zei:
Trek net mijn laatje open om een cd te pakken en zie mijn halve gram 48% pep van het weekend nog liggen..Krijg nu ontiegelijke zin jah..

Morgen vrij, en dalijk nog even met vrienden chillen..

Ach... :rolleyes:
Klik om te vergroten...

en..... heb je je laten verleiden?
Dan heb je het blije vooruitzicht dat je vanavond eindelijk kunt slapen. :grin:
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dit weekend behoorlijk ervoor gegaan, maar niet zoveel pep.
En nu tijdens de afkick toch wel behoorlijke trek in pep.
Maar ga 't toch niet doen :). Wachten tot vrijdag.

's Middags al beginnen, tek en core, lijntje pep en 't hardst gaan van allemaal.
C
ChylanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Sooooooooooow anders ik wel, tis alweer week of 3 geleden maar hierow valt t de laatste tijd om de een of andere reden nie te krijgen.... PEP! :rock:
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#19
DonnieDark0 zei:
Taat zei:
Trek net mijn laatje open om een cd te pakken en zie mijn halve gram 48% pep van het weekend nog liggen..Krijg nu ontiegelijke zin jah..

Morgen vrij, en dalijk nog even met vrienden chillen..

Ach... :rolleyes:
Klik om te vergroten...

en..... heb je je laten verleiden?
Dan heb je het blije vooruitzicht dat je vanavond eindelijk kunt slapen. :grin:
Klik om te vergroten...
Jep, kon het niet weerstaan :hearteyes:
Heb die avond erna weer redelijk geslapen..

MAARRR...

Het is weer weekend en u weet wat dat betekend dames!! :rock: :rockband: :hearteyes:
P
PepPrincessLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dat past bij mij:

Ik heb ook zoo zin in pep
nou jaa pep, het maakt me eigenlijk niet zo veel uit wat, maar kben nu wel flauw van dat nuchter zijn!!
Maar ik moet tog nog even geduld hebben, vrijdag weer!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...37
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."