Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOntiegelijke trek in pep

Ontiegelijke trek in pep

724 antwoorden
89 weergaven
18-5-2026
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#1
Volgende week van vrijdag t/m maandag vrij, met Tyler afgesproken dat we dan wel weer wat mogen. Dan zijn we er ook keurig vier weken helemaal van af gebleven. Jeeeeh, nu al zin in dus! :wave:
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb om 9 uur mijn laatste lijn op, maar heb nu wel echt zin in nog een lijn omdat ik nu vrij 'vroeg' thuis ben al van uitgaan (Decibel outdoor)

Maar probeer het te weerstaan en straks toch nog wat te slapen..

Hoop dat het lukt! :wave:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#3
Taat zei:
Heb om 9 uur mijn laatste lijn op, maar heb nu wel echt zin in nog een lijn omdat ik nu vrij 'vroeg' thuis ben al van uitgaan (Decibel outdoor)

Maar probeer het te weerstaan en straks toch nog wat te slapen..

Hoop dat het lukt! :wave:
Klik om te vergroten...

vroeg thuis:openmouth:.. dan doe je iets niet helemaal goed vrees ik :hearteyes: was ik maar op decibel :openmouth: :xtc: :rock: dan was ik nu nog niet thuis :rock:
E
EmineLid
01-01-2024, 00:00
#4
Pas 2 weken geleden, en 1 dag, maar het voelt als een eeuwigheid :P , hopelijk kan ik nog wachten tot 10 juli de feestfabriekkkk :grin: om daar dan te :rock:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#5
Misschien was het overdag?
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#6
weet ik,, het nafeesten is ook altijd genoodzaakt :stoned:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#7
het blijft lekker .....

dextro shizzle !!!
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#8
Kan wel wat gebruiken ja, zaterdag weer halen :).
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#9
Morgenmiddag weer :rock:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#10
waarom is het tog zo goedkoop en veel te makkelijk te verkrijgen :openmouth: :tearsofjoy:
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik ga weer een lekker weekendje tegemoet :grin:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik neem zo nog lekker een lijntje denk ik... :P
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik niet ik sta strak van de cafeine :grin:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#14
mattskovic zei:
ik niet ik sta strak van de cafeine :grin:
Klik om te vergroten...

zonde zonde :wink: :tearsofjoy:
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Genoeg pep liggen hier, maar moet nog werken morgen :( (en wil dus nog slapen)
Dus had ik voor de verandering eens een grammetje coke gehaald (januari voor het laatst gedaan).
Eerst een normale lijn gelegd 1/5 van een halfje en...... helemaal niets/nauwelijks het smaakte zelfs naar iets zoets poepersuiker ofzo. Ietsje opgewekt alleen. Dus nouja nog maar echt een dikke lijn gelegd en..... weer nauwlijks iets grrrrr :angry: ik haat versnijders.

Morgen even een zeer hartig woordje wisselen met mijn normaal redelijk betrouwbare bron.

Dus nu maar een vingertje mdma genomen, als compensatie :grin: en dat kicked net een beetje in :P
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#16
hhaha kut vanje sos man :openmouth: ik hoop voor je dat het je geen 50 heeft gekost ofzo :tearsofjoy:
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ja dus wel !
en normaal vind ik dat niet erg, omdat hij altijd goede kwailiteit had.

Maar dat is niet erg, morgen heb ik of 50,- terug of 1 gram normale kwaliteit. no problemo :grin:

Kan hij deze pakjes op z'n pannekoeken gooien als zoetstof.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#18
zo is dat!! groot gelijk,. je moet krijgen waarvoorje betaald tog :stoned:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#19
pep pep


________________// :hearteyes:
J
JackthetripperLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hier ook verschrikkelijke trek.....aleen..........
Lege diepvries.....alle contacten staan droog. Midden Brabant kai leeg lijkt het wel.
Dan maar wat anders verzinnen.....second best!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...37
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."