Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOntiegelijke trek in pep

Ontiegelijke trek in pep

724 antwoorden
92 weergaven
18-5-2026
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Pep? Gadver! Ayahuasca! Yesssssss!!!! Gen pep meer voor mij voorlopig!!!

Leve het leven!!!!

X
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Drientje zei:
Pep? Gadver! Ayahuasca! Yesssssss!!!! Gen pep meer voor mij voorlopig!!!

Leve het leven!!!!

X
Klik om te vergroten...


Toch knap he dat je door een mok ayahuasca drinken je dit kan denken?
Welldone :grin:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Drientje zei:
Pep? Gadver! Ayahuasca! Yesssssss!!!! Gen pep meer voor mij voorlopig!!!

Leve het leven!!!!

X
Klik om te vergroten...

:hearteyes: Vind het echt fijn dit soort dingen te lezen :grin:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hmm, als Ayahuasca echt zo goed is zoals hier beschreven word; dan ben ik errggg zenuwwwaaccchttiigg als ik naar zo'n sessie toe ga :sunglasses:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
jcutter zei:
Hmm, als Ayahuasca echt zo goed is zoals hier beschreven word; dan ben ik errggg zenuwwwaaccchttiigg als ik naar zo'n sessie toe ga :sunglasses:
Klik om te vergroten...

You should be!

Ayahuasca trekt je uit elkaar alsof je een puzzel bent, je bent niets meer dan een stofje in een universum, en zet je inelkaar zoals het hoort, zonder extra's. Je bent een naakte pasgeboren baby en zelfs lopen voelt nieuw...

X
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Drientje zei:
jcutter zei:
Hmm, als Ayahuasca echt zo goed is zoals hier beschreven word; dan ben ik errggg zenuwwwaaccchttiigg als ik naar zo'n sessie toe ga :sunglasses:
Klik om te vergroten...

You should be!

Ayahuasca trekt je uit elkaar alsof je een puzzel bent, je bent niets meer dan een stofje in een universum, en zet je inelkaar zoals het hoort, zonder extra's. Je bent een naakte pasgeboren baby en zelfs lopen voelt nieuw...

X
Klik om te vergroten...

Zonder extra's? Geen fratsen, dat scheelt! C1000
S
SisaLid
01-01-2024, 00:00
#7
vrijdag .. :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik wil pep.
Kheb niets gehad sinds zaterdag.. ehm gisteren dus.. sinds een jaar dagelijks gebruik.
Ik heb honger, en ik zweet me steeds helemaal kapot. Ik heb me voorgenomen om alleen in het weekend te gaan gebruiken. Maar pffft.

Het spul is ook te fijn voor alles.
Bah. Vrijdag is nog ver weg.
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Jaja, trek genoeg, maar een gebrek aan (goede) pep...laatste testresultaten waren 25% amf en de rest caffeïne, die is terug naar de verkoper gegaan, daarna nog gekker, 1% methamfetamine, 25% caffeïne, en de rest bindmiddel, die ligt in de prullenbak, en de zooi die nu bij de testservice ligt schat ik al even goed (lees:confused:lecht) in... :confused:

Wat is het toch met al die versnijders, zitten ze krap bij kas ofzo??? Ik betaal graag een goede prijs, maar krijg dan ook graag goede pep :angry: En zo gaat mijn trek dan vanzelf weer over :grin:

Hemi
c
craktesiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
nog nooit speed gebruikt maar masters of hardcore komt er aan en ik heb al een grammetje dus heb etr ook superveel zin in!!!
btw ik hooor heel veel mensen zggen dat als ze de eerste keer pep nemen zich doodschrikken als ze gaan pissen ivm dat je lul 2 derede kleiner wpordt !?>!?!?!?!? is dit egt zo ?
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#11
overdosis lijkt me idd redelijk sterk.. ik heb wel vaak genoeg gehad dat ik zoiets had van..: oke oke nu heb ik egt te veel gehad, (voornamelijk bij de uitwerking) maar een overdosis :openmouth: dan moetje je neus en/of maag wel erg naar de klote helpen :wave:
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#12
Worstenjongen zei:
Ik denk dat ik van de pep van men leven maar afblijf :grin:
Had ongv 1,5 maand geleden een overdosis gehad ik weet genoeg ^^,
Klik om te vergroten...
Vertel, overdosis pep is echt wel knap hoor.
P
PaiNandPleasurELid
01-01-2024, 00:00
#13
ikke heb :rock:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#14
hij praat ook maar wat!


// OT

Ik heb geen zin in pep, heb het 3 keer gedaan, en vond het 3 keer niks =D
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#15
Volgende week van vrijdag t/m maandag vrij, met Tyler afgesproken dat we dan wel weer wat mogen. Dan zijn we er ook keurig vier weken helemaal van af gebleven. Jeeeeh, nu al zin in dus! :wave:
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#16
Heb om 9 uur mijn laatste lijn op, maar heb nu wel echt zin in nog een lijn omdat ik nu vrij 'vroeg' thuis ben al van uitgaan (Decibel outdoor)

Maar probeer het te weerstaan en straks toch nog wat te slapen..

Hoop dat het lukt! :wave:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#17
Taat zei:
Heb om 9 uur mijn laatste lijn op, maar heb nu wel echt zin in nog een lijn omdat ik nu vrij 'vroeg' thuis ben al van uitgaan (Decibel outdoor)

Maar probeer het te weerstaan en straks toch nog wat te slapen..

Hoop dat het lukt! :wave:
Klik om te vergroten...

vroeg thuis:openmouth:.. dan doe je iets niet helemaal goed vrees ik :hearteyes: was ik maar op decibel :openmouth: :xtc: :rock: dan was ik nu nog niet thuis :rock:
E
EmineLid
01-01-2024, 00:00
#18
Pas 2 weken geleden, en 1 dag, maar het voelt als een eeuwigheid :P , hopelijk kan ik nog wachten tot 10 juli de feestfabriekkkk :grin: om daar dan te :rock:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#19
Misschien was het overdag?
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ook subtiel vragen om dope is niet toegestaan op dit forum.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...37
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."