#1
Pep? Gadver! Ayahuasca! Yesssssss!!!! Gen pep meer voor mij voorlopig!!!
Leve het leven!!!!
X
Leve het leven!!!!
X
Drientje zei:Pep? Gadver! Ayahuasca! Yesssssss!!!! Gen pep meer voor mij voorlopig!!!
Leve het leven!!!!
X
Drientje zei:Pep? Gadver! Ayahuasca! Yesssssss!!!! Gen pep meer voor mij voorlopig!!!
Leve het leven!!!!
X
jcutter zei:Hmm, als Ayahuasca echt zo goed is zoals hier beschreven word; dan ben ik errggg zenuwwwaaccchttiigg als ik naar zo'n sessie toe ga![]()
Drientje zei:jcutter zei:Hmm, als Ayahuasca echt zo goed is zoals hier beschreven word; dan ben ik errggg zenuwwwaaccchttiigg als ik naar zo'n sessie toe ga![]()
You should be!
Ayahuasca trekt je uit elkaar alsof je een puzzel bent, je bent niets meer dan een stofje in een universum, en zet je inelkaar zoals het hoort, zonder extra's. Je bent een naakte pasgeboren baby en zelfs lopen voelt nieuw...
X

Vertel, overdosis pep is echt wel knap hoor.Worstenjongen zei:Ik denk dat ik van de pep van men leven maar afblijf
Had ongv 1,5 maand geleden een overdosis gehad ik weet genoeg ^^,



Taat zei:Heb om 9 uur mijn laatste lijn op, maar heb nu wel echt zin in nog een lijn omdat ik nu vrij 'vroeg' thuis ben al van uitgaan (Decibel outdoor)
Maar probeer het te weerstaan en straks toch nog wat te slapen..
Hoop dat het lukt!![]()
dan was ik nu nog niet thuis 

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."