#1
tr00 dat...
Maar het blijft natuurlijk merkbaar, anders zou het een beetje doelloos zijn om te nemen ("medicatie-hoeveelheden").
Maar het blijft natuurlijk merkbaar, anders zou het een beetje doelloos zijn om te nemen ("medicatie-hoeveelheden").


word weer fijne avond aan de pep heb gister speciaal niet gebruikt zodat ik zaterdagochtend fris zou beginnen en zo vind ik mijn pep het lekkerst. Maar man je zweet er wat van af niet normaal met deze hitte maar genoeg vocht naar binnen gooien dan komt t wel goed