Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOntiegelijke trek in pep

Ontiegelijke trek in pep

724 antwoorden
84 weergaven
18-5-2026
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
tr00 dat...

Maar het blijft natuurlijk merkbaar, anders zou het een beetje doelloos zijn om te nemen ("medicatie-hoeveelheden").
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#2
clockcable zei:
Das best sterke inderdaad. Klopt het overigens dat hoge kwaliteit pep meer brand in je neus?
Klik om te vergroten...
Het brand behoorlijk ja. :grin:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
KoxBox zei:
clockcable zei:
Das best sterke inderdaad. Klopt het overigens dat hoge kwaliteit pep meer brand in je neus?
Klik om te vergroten...
Het brand behoorlijk ja. :grin:
Klik om te vergroten...
Dat hoeft echt niet.

Ik heb pep van 60% en die brand heus niet zo erg als de troep die ik hiervoor wel eens had.
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#4
NO KIDDING! de speed gaat er way trager door als het zo warm is als nu... Ik zweet als een rund, drink liters water, zweet nog meer, waardoor je dan nog meer drinken nodig hebt, etc etc.
vandaag bestaat uit 2 dingen: douches nemen en weer buiten koelte opzoeken :openmouth:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#5
Drientje zei:
KoxBox zei:
clockcable zei:
Das best sterke inderdaad. Klopt het overigens dat hoge kwaliteit pep meer brand in je neus?
Klik om te vergroten...
Het brand behoorlijk ja. :grin:
Klik om te vergroten...
Dat hoeft echt niet.

Ik heb pep van 60% en die brand heus niet zo erg als de troep die ik hiervoor wel eens had.
Klik om te vergroten...
Ik zeg ook niet dat het hoeft of dat hij meer brand of weet ik veel wat.
Ik zeg gewoon dat hij brand, ogen tranen etc.. Kan natuurlijk ook aan mij liggen omdat het al 2 jaar geleden was en mijn lieflijk neusje daar niet echt op voorbereid was.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dione zei:
Chris Pontius zei:
knolselderij zei:
aah nee ik had die foto niet willen zien :grin:
Klik om te vergroten...

VERRASSING!

Klik om te vergroten...

Is het heel gek dat ik alleen misselijk word als ik dat zie op een foto? :beer:
Klik om te vergroten...

Nee hoor, hier zit ook iemand te kokhalzen! Hahahaha! :wave:
O
OctogonapusLid
01-01-2024, 00:00
#7
verdomd erg!

maar nu ik al behoorlijk lang naar mijn muur heb ligge stare met deze hitte in bed ben ik toch al iets minder enthousiast :openmouth:

maar geen spijt hoor :rock:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat vond ik ook een beetje hypocriet overkomen. :P Ze zal wel clean bedoelen in de zin van verantwoord gebruik en misbruik. Geen verslaving meer. Blijft wel apart overkomen, het contrast oogt wat groot.
W
WeLoveItLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wat fijn dat het weer zaterdag is :mrgreen: word weer fijne avond aan de pep heb gister speciaal niet gebruikt zodat ik zaterdagochtend fris zou beginnen en zo vind ik mijn pep het lekkerst. Maar man je zweet er wat van af niet normaal met deze hitte maar genoeg vocht naar binnen gooien dan komt t wel goed :rockband: :rock: :wave:
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#10
Net dacht ik wel, speed zou nou wel relaxed zijn. Maarja, ik ga er maar neit achteraan. Heb eht absoluut niet nodig en kan makkelijk zonder, maar toch opvallend. Steeds als er iets echt kuts gebeurd is dat toch een van de eerste gedachtes die door m'n hoofd gaat. Gelukkig is het niet moeilijk te weerstaan, al moet ik zeggen dat wanneer ik eht in huis had de stap misg wel al was gemaakt voor ik er erg in had.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#11
Gister een puntje gekregen van iemand dus die trek was wel weg ('t was zo'n drie weken geleden)
:grin: ja nu heb ik wel weer geduld tot volgende week
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Is het zover ?
Beanhead word speedhead.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#13
volgende week woensdag op me verjaardag mag ik weer. dat is weer voor het eerst sinds maanden (3 of 4 ofzo?)
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#14
Carlitos zei:
Is het zover ?
Beanhead word speedhead.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: Is leuk stofje toch?
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Beanhead zei:
Carlitos zei:
Is het zover ?
Beanhead word speedhead.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: Is leuk stofje toch?
Klik om te vergroten...

Stofje ?
Dan is je neus bij deze een swiffer.

'De lijn verdwijnt waar swiffer verscjijnt.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#16
:rock: ja man swifferneus

Maar het zal nog tot augustus duren ipv volgende week, achja :)
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#17
Moon zei:
Mensen die pep verkopen, PB mij!


:confused: Da hoeft niet hoor :grin:
Klik om te vergroten...

en dat is een ban... :wave:
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#18
Had voor de wedstrijd NL - BRA grammetje pep gehaald
Maar ik had niet verwacht dat het zo tering warm zou worden, dus maar verstandig gedaan en mooi laten liggen, bier smaakte er niet minder om iig :beer:

Net een klein puntje genomen om em te 'testen' :P

Maar dat gaat iig een mooi feestje worden morgen als we de finale bereiken dat heb ik al gezien.. :grin:
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#19
Wat heb ik een trek in pep niet normaal meer!!!
Maar het is hier gewoon onvindbaar :angry: Kan het nergens meer krijgen en daar baal ik goed van! Probleem is dat ik m'n vroegere connecties kwijt ben en dat maakt het nog veel lastiger, kan moeilijk zomaar iemand op straat aanspreken :openmouth:
't wordt tijd dat ik weer aan de pep geraak in ieder geval want het is alweer zoooo lang geleden!!! :angry: :angry: :angry: Heb nog wel vakantie nu dus alle tijd om een nachtje (of een paar?) door te halen!
J
JackthetripperLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hier ook verschrikkelijke trek.....aleen..........
Lege diepvries.....alle contacten staan droog. Midden Brabant kai leeg lijkt het wel.
Dan maar wat anders verzinnen.....second best!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...37
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."