#1
woow old school topic ![:openmouth:]()

Dopezilla zei:Zou dit mijn grote talent zijn? Eten onder invloed van speed?Drientje zei:Ik heb nog steeds respect voor de manier waarop jullie die borden leeg zaten te werken.
sjelepopi zei:Maja verschilt ook, ene keer kan ik wel wat eten andere keer niet.
In de zomer heb ik het gepresteerd om een broodje kroket op te eten. Vraag me niet hoe dit gelukt is. :P
Heb dan wel weer het nadeel dat ik met xtc op 0.0 men keel afkrijg.
Extrm-Bzar zei:maar vroeger vond ik het zelfs relax om zo (rot)te zijn. Toen ervaarde ik dat ng niet zo was ik gewoon wazig ging ik zelfs ng dingen doen raar maar waarmiss maar goed ook
![]()
SperSIZEboon zei:idd, als je maar constant gaat lopen jammeren hoe brak je je wel niet voelt ga je je vanzelf ook wel zo voelen...
Kimmerd zei:Heb ook redelijk wat last, maar al bij al gaat het nog ,
Alleen dan : Dat ik soms het gevoel heb voor flauwtevallen
Uh , Me Down Voel , Futloos, Geen honger, geen dorst,
En Oh , veel spierpijn![]()
NocturnalJohnny zei:Ben net in een serieuze Speed afkick periode heb begin deze week misschien wel zo'n 7 gram op ongeveer 24 uur gesnoven en geslikt (of gebomd) , ben meer als 50 uur wakker geweest en ik kom tot de conclusie dat Alcohol gewoonweg DE beste remedie is tegen een Speed afkick VOOR MIJ (let op VOOR MIJ) aangezien ik al redelijk lang dag in dag uit beroep doe op Alcohol (al van voor m'n Speed gebruik ).... Ik kan best begrijpen dat voor iemand die niet gewoon is aan Alcohol (occassionele gebruikers) dit misschien niet zo evident is ....
Misschien al eerder gezegd , maar toch nog effe: als je niet wil verslaafd geraken aan Speed is het slechtse wat je kan doen in de afkickperiode nog maar is een lijntje of een bommetje leggen of slikken , aangezien je dan meer richting verslaving geraakt !

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."