#1
als ik speed zie snuiven ga ik ook meestal heel hard lopen ![:openmouth:]()
ZERO- zei:En oké thanks @ Tufnut! Ik wil het wel ooit een keertje snuiven maar ik vond innemen wel prima eigenlijk. Vroeg me even af wat het voordeel ervan is.
Maar goed, ik denk dat jij (ZERO) wel zo iemand bent die zichzelf onder controle heeft op dat gebied. (gokje hoor Nou ik heb een keer bij een documentaire over coke zo'n neusoperatie gezien, zat een heel gat in! Zo ver zal ik het toch niet laten komen denk ikSvali zei:Snuiven vond ik toch altijd wel de manier om speed te gebruiken. Het is inderdaad de rush ervan die het veel beter maakt dan innemen, dat deed ik echt alleen als het m'n neus niet meer inkon. Totdat je neus echt chronisch beschadigd en dan nog gewoon doorgaan...Maar goed, ik denk dat jij (ZERO) wel zo iemand bent die zichzelf onder controle heeft op dat gebied. (gokje hoor
)
Oké, dus eigenlijk gewoon een kwestie van wat je prettiger vindt.. Maar moet zeggen, snuiven op een feestje.. dan ga ik me echt ongemakkelijk voelen. Met snel iets in mijn mond stoppen voel ik me altijd nog redelijk onschuldig, haha. Naja uiteindelijk raak je er ook wel weer handig in natuurlijk, maar toch.Tufnut zei:Nou ja veel beter? Het komt wat eerder en iets heviger. Persoonlijk vind ik slikken een prettiger effect geven; gelijkmatiger en smoother. Bovendien is de dosering makkelijker te beheersen. Je hebt aanvankelijk iets meer nodig, maar je neemt snel nog effe een lijntje en daarmee neem je snel meer dan nodig is. Oh ja, de smaak is eigenlijk ook maar goor als het uit je neus je keel in komt. Ik weet dat diehard gebruikers daar een ander associatie bij hebben, maar of dat een goede zaak is![]()
Maar ik snap dat je het een keer wil proberen. In dat geval kun je de dosis ongeveer halveren.
Daar zie ik de meerwaarde dus echt niet van..JelleSnel zei:Drink it!![]()
Effect is minder heftig ineens maar geeft wel de energie dus ipv snuiven is opdrinken ook een prima optie!

Eum als de speed hard brand in de neus dan gaat het neustussenshot wel weg hoor stilletjes aan..speed bijt er helemaal in als hij hard brand..zeker als je dagelijks gebruikt..MeejheM zei:Benzoboss zei:Lol mijn eerste keer legde ik een lijn van 0.5g maar was ook mijn laatste keer kon gvd nie eens een peuk vast hoeden
mooi verhaal man... had ik ook een keer toen ik in een lijn 3,5g wegsnoof.
bij snuiven komt volgens mij bekant alles toch wel je maag in door het ophalen van je neus, snuiten kan, maar das zonde en het irriteerd sneller. oraal innemen duurt langer voordat je het effect merkt, doseren is ook wat moeilijker dan bij nasaal gebruik.
bij bommetjes is het wel handig als je de zuiverheid va je spul weet.
snuiven omdat je anders last van je maag krijgt is ook een fabel, zie mijn eerdere opmerking.
je raakt echt niet verslaafd aan speed als je er 1 keer je kater mee wegsnuift, maar het blijft verslavend spul. voorzichtigheid is altijd aan te raden.
van speed snuiven krijg je geen extra gat in je neus, anders had ik die wel een. wat wel een veelvoorkomend probleem is is irritatie van je slijmvliezen, en een soort snotneus die ontzettend lang aan kan houden. dat soort klachten verwacht je wel bij mensen die vaker gebruiken, en mensen die hun pep niet laten drogen.
als je het niet ziet zitten om te snuiven is toch helemaal niet erg, bommetjes werken net zo goed.
Benzoboss zei:Lol mijn eerste keer legde ik een lijn van 0.5g maar was ook mijn laatste keer kon gvd nie eens een peuk vast hoeden
Wat er in koffie zit spijtig genoeg..ja wassen maar dan is speed zo droog om te snuiven..MeejheM zei:ik mag natuurijk geen recept plaatsen, maar sinds de p2p crisis kom je veel...
nee, ga ik niet doen ook, bijt je speed als hij droog is, was hem in aceton, benzeen of je favoriete alcohol.
Ja kan vanals zijn he..sommige doen er zelf water bij..MeejheM zei:weet je wel wat dat spul is wat pep een beetje vettig maakt?
Jij leeft echt in een vreemde wereld hè?lotske1984- zei:Ja kan vanals zijn he..sommige doen er zelf water bij..MeejheM zei:weet je wel wat dat spul is wat pep een beetje vettig maakt?
Haha ik mag toch wel eens lache he..Exceptional Insight zei:Jij leeft echt in een vreemde wereld hè?lotske1984- zei:Ja kan vanals zijn he..sommige doen er zelf water bij..MeejheM zei:weet je wel wat dat spul is wat pep een beetje vettig maakt?
Van water wordt je pep niet vettig in ieder geval. Ik snap ook niet helemaal het probleem van droge pep eigenlijk. Persoonlijk wil ik het liever zo droog mogelijk, gaat nog altijd fijner mijn neus in dan die vettige en branderige pep waar nog methanol of andere troep in zit. Maar jij hebt dus liever vettige en branderige pep?lotske1984- zei:Ja kan vanals zijn he..sommige doen er zelf water bij..MeejheM zei:weet je wel wat dat spul is wat pep een beetje vettig maakt?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."